Gå til innhold

AB-tråden ryddet for injurie


Gjest LeiaO

Anbefalte innlegg

Vi må huske at Anne Brith ikke bare sendte 150 mailer til Egmont, hun politianmeldte både forumleder og moderator. Dette må ha vært veldig ubehagelig for dem! Jeg har til en viss grad forståelse for at man velger minste motstands vei. I tillegg er Egmont privateid og er avhengig av inntjening for å fortsette, og de tjener langt mer penger på Anne Brith enn på deltakere i Anne Brith-tråden. Egmont er faktisk den eneste vinneren i denne smørja, sannsynligvis vil flere se på Bloggerne, for å se denne vellykkede businesskvinnen i utfoldelse. Money talks...

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Felis skrev:

Vi må huske at Anne Brith ikke bare sendte 150 mailer til Egmont, hun politianmeldte både forumleder og moderator. Dette må ha vært veldig ubehagelig for dem! Jeg har til en viss grad forståelse for at man velger minste motstands vei. I tillegg er Egmont privateid og er avhengig av inntjening for å fortsette, og de tjener langt mer penger på Anne Brith enn på deltakere i Anne Brith-tråden. Egmont er faktisk den eneste vinneren i denne smørja, sannsynligvis vil flere se på Bloggerne, for å se denne vellykkede businesskvinnen i utfoldelse. Money talks...

 

Er helt enig her, men det gjør vel egentlig spørsmålet om hvem man beskytter ennå mer aktuelt? 🤔 Er det barna??? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Felis skrev:

Vi må huske at Anne Brith ikke bare sendte 150 mailer til Egmont, hun politianmeldte både forumleder og moderator. Dette må ha vært veldig ubehagelig for dem! Jeg har til en viss grad forståelse for at man velger minste motstands vei.

 

Enig, men bra sleip å si at det er pga injurier i tråden og at den er stengt for moderering (igjen mistenkelig lenge)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det injurierende å fortelle noe som er dokumenterbart sant - seg om det er lite flatterende for den det gjelder?

Jeg synes det er en merkverdig tolkning å kalle ikke-hyggelige faktaopplysninger som injurierende.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 22.35, Fjugur skrev:

Koblingen Egmont, Kvinneguiden - TV2 og slik knebling på et forum, vil nok være interessant for DN.no

Eneste mediet som (jeg har sett i det minste) som har stilt seg kritisk til ABD og hennes «virksomhet»

DN er tipset

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi forstår at det er uenighet i moderering som er gjort, men vurderingene er avgjort og består.

Tråden stenges. 

Sol, admin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...