Gå til innhold

Tips til treningstights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.1.2020 den 21.18, Charlene87 skrev:

Digger gymshark tights, har de i high waist

Hvor kjøper du gymshark? Bestiller du fra utlandet? 

Anonymkode: 1024c...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2020 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Lurer på hvilke treningstightser dere bruker. Har du en du er ekstra fornøyd med?

Vil gjerne ha en med bredt liv. Altså, sånn at den går litt opp på magen. Jeg har ikke kjempestor mage, men synes det er ubehagelig når tightsen er for lav. 
Gjerne fornuftig pris også ;) 

Bruk: alt fra rask tur/jogg til spinning og styrke-timer.

Hilsen ei dame på 36 år, som prøver å komme i bedre form.

Anonymkode: a6e48...c02

Sjekk ut Stormberg. De har høye liv. Koster 79 nå på salg. Blå og sort eller sort og orange/lakserosa. Jeg har begge. De har sikkert flere med høye liv også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de ulike tightsene i forhold til at cellulitter osv skinner gjennom? 

- ikke ts 

Anonymkode: 891c1...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du gymshark? Bestiller du fra utlandet? 

Anonymkode: 1024c...bf5

https://yoga.aqqxwa.com/?fbclid=IwAR1rU3Q5gZJM9hxMas7lJiXWoXIx4ga5WuoKjwIclS3ZAwsPVEcvVt6A0X4

 

ja, er som regel litt billigere , hvsi du søker gymshark norge så får de de litt dyrere der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reebok lux er digg. Høy i livet og sitter kjempegodt! Holder deg veldig godt i passform også.

Anonymkode: fe7c9...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 11.1.2020 den 15.44, Badesåpe skrev:

Jeg har litt diverse, men favorittene er faktisk fra H&M. De har forstått høyt liv+"squatproof" = sikker vinner. Jeg har vel 3-4 fra der nå, ligger på ca 300kr per. Helt herlige!
Må sies jeg har også Gymshark og noe tilbudsgreier fra tights.no, som også er helt knall. Jeg liker ikke å bruke en tusenlapp på klær generelt, så jeg har vært flink med å lete etter god kvalitet til lav pris :)

Jeg var nettopp innom om prøvde 6 eller 8 forskjellige tights fra HM, og alle var gjennomsiktige om jeg bøyde meg langt nok ned.

Anonymkode: 86214...a95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.1.2020 den 23.41):

Digger Bara sportswear :) p

Anonymkode: 99c91...98c

Slenger meg på denne! Jeg har helt sluttet å kjøpe tights andre steder. Kommer litt an på hvilken kompresjonsgrad man liker, men her er min fav barasportswear.com/collections/tights/products/black-signature-tights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2020 den 0.34):

Veldig fornøyd med 2xu sin fitness tights md høyt liv. Sitter som et skudd gjennom hele økta og er ikke gjennomsiktig. Stort pluss at de har fjernet den store logoen. Dessverre litt dyr da, men har blitt en soleklar favoritt her

Anonymkode: 7a4b6...218

Jeg har bare erfaring med at de er gjennomsiktige, eller blir det etter en liten stund. Nå skal det sies at jeg ikke har kjøpt noe derfra på flere år, da. Er de blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sirkulerer mellom 3 favoritter:

Reebook Lux

Bara

H&M

Alle disse sitter godt på hele økta !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere typer av tights. Min favoritt er BALion , den som er med kompresjon . Den er høy i livet, sitter bra over rumpa som får et løft samtidig. Og er ikke gjennomsiktig. Jeg kjøre M i størrelsen og trodde den var altfor trang da jeg tok den på første gangen , selvom jeg bare bruker m i alle tights jeg har. Men BALion utvider seg etter man har brukt den noen få ganger. Nå er den min soleklare favoritt. Ofte er det rabattkoder som man finner på nett og da blir den sånn ca. 600-650  i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stronger.no 

ikke gjennomsiktige, kjøp high waist så kan du gjøre hva de vil og de sklir ikke ned + at rumpa og lårene får veldig fin form. :) 

Anonymkode: 8d21b...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paninisport.no

Billige og digge! Sklir ikke ned og squat proof
 

 

Anonymkode: 90a28...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...