Gå til innhold

Tips til treningstights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på hvilke treningstightser dere bruker. Har du en du er ekstra fornøyd med?

Vil gjerne ha en med bredt liv. Altså, sånn at den går litt opp på magen. Jeg har ikke kjempestor mage, men synes det er ubehagelig når tightsen er for lav. 
Gjerne fornuftig pris også ;) 

Bruk: alt fra rask tur/jogg til spinning og styrke-timer.

Hilsen ei dame på 36 år, som prøver å komme i bedre form.

Anonymkode: a6e48...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Better Bodies sine tights er fine, men de er store i størrelsen. Jeg som er sykelig overvektig og bruker XL i klær måtte faktisk ha M, så vær litt obs når du bestiller. De er litt gjennomsiktig, så om du tar knebøy på studio så er de kanskje ikke så gode. Jeg har erfart at Nike sine tights er gode. Only Play har billige og gode treningsklær! 

Anonymkode: f147e...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til spinning bør du ha en spesiell sykkelbukse med padding i skrittet, hvis du vil unngå å bli sår. Den kan ikke brukes til annen trening, det ser ikke bra ut. Ellers synes jeg det er pent og feminint at kvinner nå har begynt å velge andre farger enn svarte tights. Høyt liv som TS ønsker, er forresten mer sexy enn lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Digger Bara sportswear :) p

Anonymkode: 99c91...98c

De er så stygge, og grusom logo 😳 Men kanskje gode? 

Anonymkode: 90a28...3c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:


Damn. Bare XL igjen av den, etter det jeg ser....

 

Takk for alle gode tips! Skal undersøke litt nærmere. Legg gjerne ved link om dere har en god favoritt 😇

 

TS

Anonymkode: a6e48...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Digger Bara sportswear :) p

Anonymkode: 99c91...98c

Obs, store str på tightsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER tightsene til Jerf (kjøper de på thights.no) og de koster alt fra 300-1000kr. Kjempefine farger og fasonger, og de fleste har ganske høyt liv.

Anonymkode: 40e49...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER tightsene til Jerf (kjøper de på thights.no) og de koster alt fra 300-1000kr. Kjempefine farger og fasonger, og de fleste har ganske høyt liv.

Anonymkode: 40e49...691

Er disse true to size? Jeg er en XL og bestilte ett par i L. 

Anonymkode: f147e...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig om Jerf! 👆 kjøpte min i høst, og det er nesten bare den jeg bruker - skal definitivt bestille en til! Synes den er ganske normal i størrelsen :)

Endret av alli634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med 2xu sin fitness tights md høyt liv. Sitter som et skudd gjennom hele økta og er ikke gjennomsiktig. Stort pluss at de har fjernet den store logoen. Dessverre litt dyr da, men har blitt en soleklar favoritt her

Anonymkode: 7a4b6...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Love it sine, høye og gode i livet og lange nok i beina 😊

Anonymkode: cbf71...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt diverse, men favorittene er faktisk fra H&M. De har forstått høyt liv+"squatproof" = sikker vinner. Jeg har vel 3-4 fra der nå, ligger på ca 300kr per. Helt herlige!
Må sies jeg har også Gymshark og noe tilbudsgreier fra tights.no, som også er helt knall. Jeg liker ikke å bruke en tusenlapp på klær generelt, så jeg har vært flink med å lete etter god kvalitet til lav pris :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper helst i 2xu hi-rise, evnt mid-rise. Craft er også blant favorittene.

Nike er jeg ikke like fornøyd med. Synes Bara og Aim'n er jalla. Gymshark og Better Bodies kan være fint, men passer best til styrketrening/fitnessbabes 😅

Anonymkode: 83ce4...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...