Gå til innhold

vixen 2020


Sansa20

Anbefalte innlegg

Vixen...Er det fortsatt stas altså? Trodde det var veldig useriøst. Men ser jo at bloggere som supporterfrue f.eks ble veldig glad for å være nominert...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså.. Hylling av idioti, kroppspress, kjøpepress, og generell dritt. Premieutdeling til mennesker som virker som de har narsissitiske personlighetsforstyrrelser hele gjengen. Flaut er det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, DianaV said:

Altså.. Hylling av idioti, kroppspress, kjøpepress, og generell dritt. Premieutdeling til mennesker som virker som de har narsissitiske personlighetsforstyrrelser hele gjengen. Flaut er det. 

Som eg skrev et par hakk tilbake i denne tråden så er jo ikke alle bloggerne slik da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DianaV skrev:

Altså.. Hylling av idioti, kroppspress, kjøpepress, og generell dritt. Premieutdeling til mennesker som virker som de har narsissitiske personlighetsforstyrrelser hele gjengen. Flaut er det. 

Du har fulgt med veldig lite ser jeg. Det er mange som blogger om veldig bra og du har de matbloggene +mange flere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan Mamma på hjul henger ut assistentene sine synes jeg ingenting om. Hun bruker ikke navn, men ikke særlig hyggelig gjort åkkesom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltidsmamma
17 timer siden, LilleSnupp skrev:

Hvordan Mamma på hjul henger ut assistentene sine synes jeg ingenting om. Hun bruker ikke navn, men ikke særlig hyggelig gjort åkkesom.

Jeg forstår henne så ufattelig godt. Noe av det verste som er for de er at de i dagevis blir st¨ående uten assistenter pga at de bytter seg i mellom og så møter de ikke opp. Det er slik jeg ser det også slik at det er firmaet hun henger ut, ikke ved navn men likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2020 den 1.09, Pust skrev:

Det er jo bare reklameaktører i forskjellige varianter som klapper hverandre på ryggen. Mennesker som stort sett lever fett på å skape kjøpepress og utseendepress og som bidrar til å forsøple planeten vår. De pusher slangeolje og luriumpiller, de sniker inn reklame for fillers, botox og ufarliggjør plastiske operasjoner. De legger ut retusjerte bilder og lærer den oppvoksende generasjonen at man aldri kan være god nok, at man må korrigeres og gjøres om for å passe inn i en kunstig mal. Dette er ikke en bransje som fortjener å bli dullet med, den fortjener å bli tatt på alvor for hva den er; en råtten bransje som lever av å lure publikum og hvor mange av dem bruker egne, umyndige barn kynisk for å få klikk og flere reklamekroner. Usj. 

Som et tillegg til dette innlegget anbefaler jeg alle å lese seg opp om Vixens lirumlarum her:
 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Deltidsmamma skrev:

Jeg forstår henne så ufattelig godt. Noe av det verste som er for de er at de i dagevis blir st¨ående uten assistenter pga at de bytter seg i mellom og så møter de ikke opp. Det er slik jeg ser det også slik at det er firmaet hun henger ut, ikke ved navn men likevel

Hun har karakterisert assistentene i negative beskrivelser flere ganger, så nei.. det er ikke bare firmaet hun omtaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Deltidsmamma skrev:

Jeg forstår henne så ufattelig godt. Noe av det verste som er for de er at de i dagevis blir st¨ående uten assistenter pga at de bytter seg i mellom og så møter de ikke opp. Det er slik jeg ser det også slik at det er firmaet hun henger ut, ikke ved navn men likevel

Det gjør jeg også, det må være helt forferdelig å ligge der ute av stand til å gjøre noe som helst selv og assistenten ikke dukker opp f.eks

Jeg tolker det også som at det er selve BPA ordningen hun er misfornøyd med, men nå ser det ut som de har funnet en løsning på problemet.

Jeg tar forbehold om at jeg ikke har lest alle innlegg, jeg tar utgangspunkt i det siste innlegget om BPA ordningen. Om hun har hengt ut assistenter i tidligere innlegg vet jeg derfor ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...