Gå til innhold

vixen 2020


Sansa20

Anbefalte innlegg

Nå er det snart ny vixen . 

Hvem håper dere vinner av de som er nominert 

vixen.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulleruska

Jeg håper de legger ned hele prisen. Synes det er galskap at man premierer folk som bidrar til økt kroppsfokus og økt forbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt sans for Kokkejævel må jeg si. Men, jeg ser at han ikke gidder svare leserne sine så han begynner bli litt høy på seg selv. Har ikke stemt så langt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Tulleruska skrev:

Jeg håper de legger ned hele prisen. Synes det er galskap at man premierer folk som bidrar til økt kroppsfokus og økt forbruk. 

Absolutt ikke alle bloggere skriver om kropp og fokus på utseende.

Da har du sett feil 😀Ta deg en titt å se på ulike nominerte .. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen formening om hvem som vinner noen av kategoriene, Vixen ser jeg på som en kompiskonkurranse. Dog håper jeg at mammapåhjul vinner publikumsfavoritten. Hun er så dyktig til å skrive, og selvom det er en blogg skrevet av en dødssyk dame, har vi alle noe å lære av henne.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, solietta skrev:

Absolutt ikke alle bloggere skriver om kropp og fokus på utseende.

Da har du sett feil 😀Ta deg en titt å se på ulike nominerte .. 

Jeg heier på Lotte Oxholm #nerikjelleren med Lotte og Hanna er pur treningsglede 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, komisk hele utdelingen..

Endret av Frøken fjong
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare reklameaktører i forskjellige varianter som klapper hverandre på ryggen. Mennesker som stort sett lever fett på å skape kjøpepress og utseendepress og som bidrar til å forsøple planeten vår. De pusher slangeolje og luriumpiller, de sniker inn reklame for fillers, botox og ufarliggjør plastiske operasjoner. De legger ut retusjerte bilder og lærer den oppvoksende generasjonen at man aldri kan være god nok, at man må korrigeres og gjøres om for å passe inn i en kunstig mal. Dette er ikke en bransje som fortjener å bli dullet med, den fortjener å bli tatt på alvor for hva den er; en råtten bransje som lever av å lure publikum og hvor mange av dem bruker egne, umyndige barn kynisk for å få klikk og flere reklamekroner. Usj. 

Endret av Pust
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av matbloggere er ganske bra, krem og det søte liv feks. Innholdet er bra, Ikke crazy mye reklame, og jeg veit ingenting om de som står bak, ikke engang om de har barn. Jeg er litt lei av bloggere som selger barna sine..

Men vixen er jo ikke seriøse greier da, det vet jo alle 😛

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

Har ingen formening om hvem som vinner noen av kategoriene, Vixen ser jeg på som en kompiskonkurranse. Dog håper jeg at mammapåhjul vinner publikumsfavoritten. Hun er så dyktig til å skrive, og selvom det er en blogg skrevet av en dødssyk dame, har vi alle noe å lære av henne.

Enig, jeg har stemt på henne og kun henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diamant skrev:

Enig, jeg har stemt på henne og kun henne.

Det er ikke vits å stemme i andre publikumskategorier uansett, siden juryen bestemmer. 

Shady hele opplegget. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sara Emilie er en klar favoritt her, pga at hu viser sider av seg som strekkmerker og hu viser at man kan være ME syk og likevel legge opp dagen sin at hu kan leve av SoMe istedenfor å leve av nav. Og hun fremmer ikke eller reklamerer for ting som handler om å fikse på utseendet sitt eller andre sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltidsmamma

 

7 timer siden, Sølv_dugg skrev:

Har ingen formening om hvem som vinner noen av kategoriene, Vixen ser jeg på som en kompiskonkurranse. Dog håper jeg at mammapåhjul vinner publikumsfavoritten. Hun er så dyktig til å skrive, og selvom det er en blogg skrevet av en dødssyk dame, har vi alle noe å lære av henne.

Dette er en blogg som burde vinne. Helt klart

Endret av Deltidsmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter diskvalifisering og "svartelisting" av publikumsfavoritten BOTB for et par år siden mistet jeg all sans for Vixen. En svært intern "liksompris" slik jeg ser den etter det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Isild skrev:

Etter diskvalifisering og "svartelisting" av publikumsfavoritten BOTB for et par år siden mistet jeg all sans for Vixen. En svært intern "liksompris" slik jeg ser den etter det. 

Jeg er egentlig helt enig i dette, men nå blir det nå en gang utdeling og da håper jeg Isabel Raad får en. Ja, hun er der med kroppspress og alt, men likevel synes jeg hun har vist andre sider av seg selv dette året. Hun er også veldig ærlig på flere ting, det liker jeg. 
Også håper jeg virkelig at eksponering av barn ikke blir belønnet uansett hva de skulle drive med ellers! Da hadde jeg kanskje fått snev av respekt for denne utdelingen igjen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mellem skrev:

Har litt sans for Kokkejævel må jeg si. Men, jeg ser at han ikke gidder svare leserne sine så han begynner bli litt høy på seg selv. Har ikke stemt så langt. 

Tja, han svarer da ofte i kommentarfelt...fyren er jo faktisk i 110% jobb utenom bloggen og da;) Driver jo to serveringssteder , det tar nok litt mer tid enn frisør og spabesøkene til andre bloggere ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mellem skrev:

Har litt sans for Kokkejævel må jeg si. Men, jeg ser at han ikke gidder svare leserne sine så han begynner bli litt høy på seg selv. Har ikke stemt så langt. 

😅 Gidder ikke svare leserne sine? Har du sett hvor mange kommentarer fyren egentlig får (facebook, instagram og blogg - og sikkert andre kanaler som sms og mail) ...? I tillegg til jobb som kokk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Pust said:

Det er jo bare reklameaktører i forskjellige varianter som klapper hverandre på ryggen. Mennesker som stort sett lever fett på å skape kjøpepress og utseendepress og som bidrar til å forsøple planeten vår. De pusher slangeolje og luriumpiller, de sniker inn reklame for fillers, botox og ufarliggjør plastiske operasjoner. De legger ut retusjerte bilder og lærer den oppvoksende generasjonen at man aldri kan være god nok, at man må korrigeres og gjøres om for å passe inn i en kunstig mal. Dette er ikke en bransje som fortjener å bli dullet med, den fortjener å bli tatt på alvor for hva den er; en råtten bransje som lever av å lure publikum og hvor mange av dem bruker egne, umyndige barn kynisk for å få klikk og flere reklamekroner. Usj. 

Hvis du ser på det STORE bilde så er denne gruppen bloggere du beskriver her betydelig liten. Det er MANGE 1000 blogger som ikke driver på denne måten. Det betyr ikke at de er dårlige fordi om de sklir uten for de 100 beste (Topplista). Det er MANGE skikkelig bra blogger med gode tema som ikke bare skriver hjerndødt om alt de har fått sponset. Ganske mange av de på Topp10 lista burde vært pensjonister i forhold til hvor mange år de sier de har prøvd hver enkelt produkt som de fronter.

Det vil aldri bli tatt hensyn til om en blogger "bruker" barna sine i blogg/reklame, det så me jo soleklart på Vixen i fjor! CBE "vant" jo en pris de fant opp på bakrommet siden hun ikke vant noe annet....DET sier jo ganske mye. 

Folkets Favoritt er noe annet (Håper eg!) Det sies at det KUN er folket som bestemmer, så la oss håpe det. Eg håper virkelig at Vivian (Mamma på hjul) vinner

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...