Gå til innhold

Tips til hjemme-tannbleking?


Gjest illuminati.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta litt tannkrem på tørr tannbørste, dypp i natron og puss fortennene i 5 min, gjenta i 2-3 dager. Funker fordi det renser emaljen, men tror ikke det bleker.  Sikkert en litt røff behandling så ikke gjør det for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Ta litt tannkrem på tørr tannbørste, dypp i natron og puss fortennene i 5 min, gjenta i 2-3 dager. Funker fordi det renser emaljen, men tror ikke det bleker.  Sikkert en litt røff behandling så ikke gjør det for ofte.

Vær forsiktig med å følge råd der rådgiveren avslutter med "sikkert sånn og sånn", ts. Her ville jeg gjort grundig research på hva som er trygt og ikke. Husk at skadet emalje ikke kan gjenopprettes.

Anonymkode: 5db57...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig med å følge råd der rådgiveren avslutter med "sikkert sånn og sånn", ts. Her ville jeg gjort grundig research på hva som er trygt og ikke. Husk at skadet emalje ikke kan gjenopprettes.

Anonymkode: 5db57...86e

De brukte natron i tannkremer i en årrekke i Norge, så veldig skadelig kan det nok ikke være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge selges det ikke tannbleking som fungerer. Hydrogenperoksidprosenten må være høyere enn det produktene her i Norge inneholder. Anbefaler tannlege eller utlandet.

Anonymkode: 6f672...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...