AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Er det upassende eller helt ok? Anonymkode: c7170...30b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Upassende mener jeg Anonymkode: c6b3a...f0c 16
Purple_Pixiedust Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Kommer helt an på situasjon og din relasjon til han. Selv liker jeg ikke klemming, men tar høflig i mot når noen vil ha en. 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Upassende mener jeg Anonymkode: c6b3a...f0c Legen åpnet opp armene etter at jeg takket for hjelpen, og ville gi meg en klem. Anonymkode: c7170...30b 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 Kommer helt an på. Om legen er en du har vært ofte hos og dere har en løs tone, så tenker jeg at det er ok. Jeg får ofte klem av kunder i butikken som jeg prater mye med og som kanskje føler de kjenner meg litt. Om jeg har hatt ferie eller nå på nyåret, vil de gjerne gi meg en klem. Syntes det er helt greit, da dette er kunder som jeg har pratet mye med. Om en kunde som var litt fremmed hadde gjort det, ville jeg reagert. Hva var reaksjonen til legen da? En klem kan ofte være som en takk. Litt mer personlig, enn å si det, men så kommer det an på hele situasjonen her. Anonymkode: 3de1c...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: løs Anonymkode: 3de1c...8e6 Knegg knegg Anonymkode: 54f0d...a24 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 Jobber selv i kunderettet yrke, langt mindre personlig enn helse. Det er de jeg får en klem av der det føles helt naturlig, vi har jobbet tett sammen, og har en god tone. Det er de jeg får en klem av der jeg synes det er litt merkelig. Og det har vært de jeg får en klem av der jeg ser at det er en tabbe, der de ikke har tenkt seg om. Tenker ikke videre over det. Alle har jo sin grunn. Så ser ikke vitsen med å plassere slikt i kategorien teit/feil/kleint. Anonymkode: 42a7c...b3b 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2020 #9 Skrevet 8. januar 2020 Høres helt vanlig ut. Jeg har også fått klem av fastlegen tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #11 Skrevet 8. januar 2020 Dette er vel vanlig i starten. Jeg er der at jeg gir han et kyss. Prøver å finne noen som er på neste steg men ingen svarer meg. Gruer meg litt, men det er jo helt naturlig så går sikkert fint :) Anonymkode: 8f05f...e8b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #12 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er vel vanlig i starten. Jeg er der at jeg gir han et kyss. Prøver å finne noen som er på neste steg men ingen svarer meg. Gruer meg litt, men det er jo helt naturlig så går sikkert fint Anonymkode: 8f05f...e8b Hæ? Anonymkode: 89b47...1d6 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #13 Skrevet 8. januar 2020 Upassende. Her har han kanskje sjekket vaginaen din eller hemorroidene dine. Og du gir han en klem etterpå?? Anonymkode: 9b838...c57 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #14 Skrevet 8. januar 2020 Jeg hadde nok gitt legen en gledesklem om han/hun hadde fortalt meg en utrolig god nyhet, typ "DU ER FRI FOR KREFT!!". Men en hade klem etter ordinært besøk? Nei. Anonymkode: f5d96...635 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #15 Skrevet 8. januar 2020 Det kommer veldig an på hvilket forhold du har til legen. Jeg har en gynekolog som jeg har gått årlig til i 40 år. Han har fulgt meg og hjulpet meg gjennom svangerskap, fødsler og annen underlivsproblematikk. Jeg får alltid en bamseklem av han når jeg kommer til han. Det kjennes bare trygt og godt. Dessverre begynner han å bli gammel, så det er vel kort tid til han gir seg. Kommer aldri til å få samme forholdet til en ny lege. Anonymkode: 3eb27...594 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #16 Skrevet 8. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel vanlig i starten. Jeg er der at jeg gir han et kyss. Prøver å finne noen som er på neste steg men ingen svarer meg. Gruer meg litt, men det er jo helt naturlig så går sikkert fint Anonymkode: 8f05f...e8b I starten? Hahaha! Hvor lenge er det vanlig å henge hos legen? Anonymkode: c7170...30b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #17 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok gitt legen en gledesklem om han/hun hadde fortalt meg en utrolig god nyhet, typ "DU ER FRI FOR KREFT!!". Men en hade klem etter ordinært besøk? Nei. Anonymkode: f5d96...635 Var det som skjedd her. Anonymkode: c7170...30b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #18 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var det som skjedde her. Anonymkode: c7170...30b Anonymkode: c7170...30b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #19 Skrevet 8. januar 2020 Eh, nei det er kleint. Anonymkode: e5f72...296
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #20 Skrevet 8. januar 2020 Jeg er ikke TS, men jeg lurer på noe av det samme. Har akkurat fått innvilget helsehjelp som er utrolig vanskelig å få, fordi det er så mange om beinet. Det er et nåløye, og det har bare gått fordi fastlegen har stått på på mine vegne. Da jeg fikk beskjeden gråt jeg av glede! Jeg skjønner at dette er jobben hans, men han har klart å gjøre mye mer for meg enn jeg trodde var mulig. Det har gitt meg håp i en vanskelig tid, og jeg kan ikke forstå annet enn at han har gjort en fantastisk jobb på mine vegne. Jeg er av den typen som setter stor pris på yrkesstolthet, og gjerne kan sende e-post til butikksjefen i en butikk eller en bedrift, og skryte av en ansatt som har gitt meg spesielt god service. Det er så viktig å anerkjenne dem som er gode på det de gjør, og gjør mer enn det som er forventet. Klemming er ikke aktuelt her - men er det innafor å sende et kort til legekontoret og takke for god hjelp i en vanskelig periode? Legen har et stramt tidsskjema, så jeg vil ikke ta opp tiden hans ved å ringe for å si takk. Anonymkode: 7bb61...bab 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå