vaarinn Skrevet 5. mai 2020 #141 Del Skrevet 5. mai 2020 Gratulerer! Dette skal gå bra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 5. mai 2020 #142 Del Skrevet 5. mai 2020 Gratulerer så mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 9. mai 2020 #143 Del Skrevet 9. mai 2020 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #144 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) On 5/5/2020 at 8:32 PM, vaarinn said: Gratulerer! Dette skal gå bra! ❤️ Tusen hjertelig takk! Jeg håper og har troa på det 🥰 On 5/5/2020 at 11:01 PM, Netteflette said: Gratulerer så mye❤️ Tusen takk!! 💖 13 hours ago, Mumlehumle said: Hvordan går det med deg? Her går det bare bra! Enn med deg? Kjenner at noe skjer i kroppen for å si det sånn. Av graviditetssymptomer kan jeg krysse av på en del allerede, bortsett fra kvalme og oppkast. 🤭 Fæl halsbrann, sure oppstøt, uggen, oppblåst og treg mage, murringer og stikk her og der, humørsvingninger, klarer ikke søt mat, varm og ufattelig såre bryster... Så heldig jeg er da 😂Men jeg er bare glad! 😍 Det er ikke behagelig, men det er så verdt det. Testen i dag var bare helt nydelig og sterk! Nå gleder jeg meg bare til første ultralyd, men blir vel ikke før uke 8 eller senere tenker jeg. Har troa og håper virkelig jeg har en sterk bønne som har lyst å bli! Endret 9. mai 2020 av c0ffebe4n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 26. juni 2020 #145 Del Skrevet 26. juni 2020 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå