Gå til innhold

Er det noen som vet hvor tanken for spyleveske Volvo v50 for bakruta er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet hvor tanken for spyleveske Volvo v50 for bakruta er?

Anonymkode: a7a5b...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, ikke egentlig.  Men på alle andre biler, jeg har kjørt, inkludert volvo, er det bare en tank for spylevæske, og bakruten blir vasket når jeg dytter hendelen bort fra meg.

Er du sikker på at det ikke er slik på din bil også?

Anonymkode: 3986b...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke egentlig.  Men på alle andre biler, jeg har kjørt, inkludert volvo, er det bare en tank for spylevæske, og bakruten blir vasket når jeg dytter hendelen bort fra meg.

Er du sikker på at det ikke er slik på din bil også?

TS her: Den jeg som jeg kjøpte i sommer var det igjen spyleveske da jeg fikk den, men så ble det ikke noe bak, men likevel så kunne jeg spyle foran. Det er det som ikke forstår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Les instruksjonsboken. Mest sannsynlig er det en tank, men en slange har hoppet av til bakruten. Går motoren til spyleren når du prøver å spyle? 

Anonymkode: 04d35...db9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Den jeg som jeg kjøpte i sommer var det igjen spyleveske da jeg fikk den, men så ble det ikke noe bak, men likevel så kunne jeg spyle foran. Det er det som ikke forstår....

Da vil jeg tro at det er noe galt, som den over het sier.  Enten en slange som har hoppet av, et relé som har gått, kanskje en sikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde den bilen tidligere. Det er bare en tank, felles for foran og bak. Om den bak ikke fungerer så er det noe galt. Brudd på ledning eller et eller annet. Ta den på verksted så finner de nok ut av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg tro at det er noe galt, som den over het sier.  Enten en slange som har hoppet av, et relé som har gått, kanskje en sikring?

Eller tett dyse.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...