AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #1 Del Skrevet 6. januar 2020 Har dette noen gang blitt praktisert i videregående skole i Norge? Mitt inntrykk er at dette lenge har vært vanlig i USA. Er det egentlig det eller er det et feilaktig inntrykk jeg har fått? Anonymkode: c0af8...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Del Skrevet 6. januar 2020 Er helt vanlig i biologi på videregående. Anonymkode: b8815...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Del Skrevet 6. januar 2020 I 7 klasse fikk vi hjerte og lunger fra gris inn i timen. Vi fikk se på, blåse i lungene. Kult, men kommer aldri over den lukta i rommet! 😰 Men tror ikke det er vanlig at man får gjort dette såpass tidlig. Men vet at de som tok biologi 2 på videregående (ikke meg) gjorde noe lignende. Anonymkode: 8c587...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Del Skrevet 6. januar 2020 Ja, biologi 1-elever har det i hvert fall. Anonymkode: fda6b...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #5 Del Skrevet 6. januar 2020 vi fikk skjære i grisehjerter og blåse i griselunger i naturfagstimene på videregående, ca 2002. Anonymkode: f0fe9...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg har også blåst i griselunger og lagd griselyd i strupehodet i biologien 😂 Min datter i 9. var med på slakting av gris, men det er visst ikke noe alle gjør. De har også hatt kyllinger i klasserommet. Vet ikke hvor mye mang gjør med smådyr, men husker også at jeg har sløyet og studert innvoller til fisk på ungdomsskolen. Anonymkode: 8dfa9...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 7. januar 2020 #7 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Synes å huske noe om frosk, men mulig jeg har drømt etter å ha lest i tegneserie. Vi skar ut baksiden på et griseøye, la matpapir over åpningen for å sjekke at det ble bilde. Må ha vært på ungdomsskolen. Endret 7. januar 2020 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Del Skrevet 7. januar 2020 Aldri opplevd, men heller ikke tatt biolog Anonymkode: eaaf8...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Del Skrevet 7. januar 2020 Vi fikk ku-øyer og kniver utlevert på pulten i ungdomsskolen...🤢 Anonymkode: 51a42...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Del Skrevet 7. januar 2020 Vi dissikerte en frosk i naturfagen på vgs. De som tok biologi dissikerte mer. Dette var rundt 2003. Anonymkode: 14dc3...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå