catlover99 Skrevet 6. januar 2020 #1 Skrevet 6. januar 2020 Hei Jeg er nå sykemeldt og har vært det en mnd, jeg kommer til å være der lenger også Jeg har 35% og har derfor lav fastlønn, men jobber mye ekstra så jeg tjener ganske bra i mnd. Hvordan blir det med sykepengene om jeg blir lengre sykmeldt? får jeg bare for de 35% eller regner de gjennomsnitt?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #2 Skrevet 6. januar 2020 I min bedrift så får en gjennomsnittet av det en har tjent de siste tre månedene. Anonymkode: 49717...4bd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #3 Skrevet 6. januar 2020 Jeg hadde heller ikke «fast» stilling, så de regna gjennomsnitt. Var redd for at om de skulle beregne prosenten i kontrakten at jeg bare skulle få 2 k i mnd, men de regna heldigvis ut gjennomsnitt av de tre siste mnd (tror jeg) så da ble det min «vanlige» lønn i sykepenger 😄 Anonymkode: f9827...caa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #4 Skrevet 6. januar 2020 Gjennomsnitt fra de siste tre månedene Anonymkode: 80f71...e2a
catlover99 Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ikke «fast» stilling, så de regna gjennomsnitt. Var redd for at om de skulle beregne prosenten i kontrakten at jeg bare skulle få 2 k i mnd, men de regna heldigvis ut gjennomsnitt av de tre siste mnd (tror jeg) så da ble det min «vanlige» lønn i sykepenger 😄 Anonymkode: f9827...caa Takk for svar Ordner det seg automatisk eller må jeg snakke med nav? Eller får jeg gj.snitt lønn av kommunen? Jeg trodde det var slik at jeg fikk fastlønna mi til 35% av kommunen og resterende av nav? Og når kommer da pengene fra nav i fht lønna? Har lønning den 12.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #6 Skrevet 6. januar 2020 www.google.no skriv "sykelønn" trykk enter/søk du får gode svar med en gang, i stedet for å vente på potensielt ukorrekte svar fra tilfeldige KG-brukere. Anonymkode: 4b2c1...355 2
catlover99 Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: www.google.no skriv "sykelønn" trykk enter/søk du får gode svar med en gang, i stedet for å vente på potensielt ukorrekte svar fra tilfeldige KG-brukere. Anonymkode: 4b2c1...355 Tror du ikke jeg har prøvd?? De fleste har fast jobb og da er det greit, men ikke for oss med deltid!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå