Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er nå sykemeldt og har vært det en mnd, jeg kommer til å være der lenger også

Jeg har 35% og har derfor lav fastlønn, men jobber mye ekstra så jeg tjener ganske bra i mnd. 

Hvordan blir det med sykepengene om jeg blir lengre sykmeldt? får jeg bare for de 35% eller regner de gjennomsnitt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min bedrift så får en gjennomsnittet av det en har tjent de siste tre månedene. 

Anonymkode: 49717...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ikke «fast» stilling, så de regna gjennomsnitt. Var redd for at om de skulle beregne prosenten i kontrakten at jeg bare skulle få 2 k i mnd, men de regna heldigvis ut gjennomsnitt av de tre siste mnd (tror jeg) så da ble det min «vanlige» lønn i sykepenger 😄

Anonymkode: f9827...caa

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnitt fra de siste tre månedene 

Anonymkode: 80f71...e2a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller ikke «fast» stilling, så de regna gjennomsnitt. Var redd for at om de skulle beregne prosenten i kontrakten at jeg bare skulle få 2 k i mnd, men de regna heldigvis ut gjennomsnitt av de tre siste mnd (tror jeg) så da ble det min «vanlige» lønn i sykepenger 😄

Anonymkode: f9827...caa

Takk for svar :) Ordner det seg automatisk eller må jeg snakke med nav? Eller får jeg gj.snitt lønn av kommunen? 

Jeg trodde det var slik at jeg fikk fastlønna mi til 35% av kommunen og resterende av nav? 

Og når kommer da pengene fra nav i fht lønna? Har lønning den 12.

AnonymBruker
Skrevet

www.google.no

skriv "sykelønn"

trykk enter/søk

du får gode svar med en gang, i stedet for å vente på potensielt ukorrekte svar fra tilfeldige KG-brukere.

Anonymkode: 4b2c1...355

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

www.google.no

skriv "sykelønn"

trykk enter/søk

du får gode svar med en gang, i stedet for å vente på potensielt ukorrekte svar fra tilfeldige KG-brukere.

Anonymkode: 4b2c1...355

Tror du ikke jeg har prøvd?? De fleste har fast jobb og da er det greit, men ikke for oss med deltid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...