Gå til innhold

Fly til Legoland?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Stavanger

Har lyst til å reise til Legoland, men synes det blir mye kjøring. 3 barn i alderen 1.5 til 7.

Går det an å fly til Legoland og få pakkeløsning med hotell rett ved parken? Er det langt fra flyplassen?

Er det noen som har positive/negative erfaringer med hotell rett ved siden av Legoland? Er interessert i å vite navn på hotell. Når bør vi reise for å unngå det største rushet? Jeg tenkte august, men hva sier dere?

På forhånd, takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SiBa i.i

Har aldri flydd dit selv, men Billund flyplass er nærmeste nabo til Legoland. Har vurdert dette selv men ikke kommet så langt som å sjekke ut enda. Følger tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dat.dk flyr fra Sola til Billund.

Pakkereiser... da må du vel reise med båten...?

Skal selv snart reise til Legoland. Vi reiser med båten, synes ikke det er så langt og kjøre jeg da. :-)

Vil tro at Hotell Legoland er populært som overnattingssted...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel i legoland da jeg var 6 år, altså 11 år siden. men jeg husker at vi bodde på legoland hotell, altså like ved parken. det var kjempepraktisk. selv kjørte vi ned da, så fly vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett tilbud med fly + hotell ja, men husker ikke i farten hvor jeg så det eller hvem det var i fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -hild ikke innlogget

Vi tok båten og kjørte i fjor sommer - det er ikke såå fryktelig langt, og det går an å stoppe underveis - vi tok en stopp i Randers og var innom Randers regnskov. Da ble turen til å leve med både for oss voksne, og for babyen på 2 mnd - og for 7 åringen. etter å ha vært der kunne i hvertfall ikke jeg tenkt meg å fly i stedet for å kjøre - Billund er en pitteliten by, det er litt avstand til alt, så hvis dere vil se mer enn Hotell legoland og selve legoland er det praktisk å ha med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...