AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg er normalt oppegående tilsynelatende. Har full jobb, jobber i helsevesenet med utdanning, har barn, kjæreste (ikke samboer). Kan ha fine dager og føle meg ovenpå, ha selvtillit, føle jeg utgjør en forskjell for alle, være blid.. På jobb går jeg inn i en rolle og opprettholder fasaden. Så kommer en dårlig dag hjemme (uten særskilt grunn, kan være sliten eller hatt en tung dag på jobb) og jeg detter rett i kjelleren og tenker svært mørke tanker. Ligger våken til langt på natt og bare grubler.. Klarer da ikke sove i senga. Klarer ikke være en god kjæreste og vil bare være alene. Sur, irritabel, tom. I jula ble jeg sengeliggende pga sykdom, gjett om det ble mye grubling. Verste julen jeg har hatt noensinne. Føler noe stort mangler i livet mitt, men vet ikke hva jeg mangler. Noe mer som også er meningsfylt. Det er et slags tomrom der. På disse dårlige dagene føler jeg kun at det er barna som er glad i og trenger meg. Humøret mitt består av to store motpoler og de 3 siste årene har vært tøffe. Takk om du gadd å lese. Anonymkode: c88d1...024
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg vet ikke hvor lenge de mørke periodene varer, men du kan jo lese litt om bipolar lidelse. Jeg sier det fordi jeg kjenner igjen det du skriver om mørke dager (hos meg perioder) uten synlig grunn. Jeg har bipolar 2. Men selvsagt kan det være naturlig reaksjon på et krevende liv med små barn. Anonymkode: b9c55...96b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Kan ikke kjæresten flytte inn og hjelpe deg med barna? Anonymkode: ac607...c66
Gjest moreno Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Har du snakket med legen eller andre fagpersoner om dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå