Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #141 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Til deg som leter etter denne kremen i Stavanger; jeg kjøpte på OBS! på Mariero på lørdag.
Catzy Skrevet 12. juli 2005 #142 Skrevet 12. juli 2005 Har prøvd den lyse i 3 dager på leggene, og synes den er fin. Ikke så melkehvit lenger, og det er ikke blitt noe særlig skjolder. I morgen tror jeg at jeg dropper den, så får vi se hvor lang tid det tar før fargen evt. forsvinner. Catzy
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #143 Skrevet 12. juli 2005 det er ikke nivea sin krem ,men natusan dere mener vell?
Lumiah Skrevet 12. juli 2005 #144 Skrevet 12. juli 2005 Natusan Holiday Skin heter den. Jeg har fått tak i den mørke nå, spent på å teste den ut. Har vært fornøyd med den lyse, men vil gjerne ha littegranne mere farge.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #145 Skrevet 12. juli 2005 Nå er det en uke siden jeg sluttet å bruke den (mørke), men leggene mine er stygge og skjoldete ennå. Særlig nederst bak på leggene, anklene og føttene er ikke fine... drittkrem.
Gjest been there... Skrevet 13. juli 2005 #146 Skrevet 13. juli 2005 Nå er det en uke siden jeg sluttet å bruke den (mørke), men leggene mine er stygge og skjoldete ennå. Særlig nederst bak på leggene, anklene og føttene er ikke fine... drittkrem. ← det der tror jeg skjer når du slutter å bruke hvilken som helst selvbruner... det Må jo nesten bli sånn, fordi det er overflaten av huden som farges av kremen -og de ytterste hudcellene ramler av etterhvert som de blir gamle - og da må det jo bli skjolder da.. (hudcellen slites/ramler av uavhengig om de er selvbrunet eller ikke) når man blir brun av sola sitter brunfargen dypere i hudlagene, og da blir man ikke skjoldet på samme måte når solen takker for seg.... skrubb i vei, så blir det kanskje litt jevnere
Blueberry Skrevet 13. juli 2005 #147 Skrevet 13. juli 2005 Idag kjøpte jeg Natusan Holiday Skin på OBS!Mariero i Stavanger (jeg også). Kjøpte den mørke typen. Spent......
lillesky Skrevet 13. juli 2005 #148 Skrevet 13. juli 2005 Jeg fikk ingen skjolder av hverken den lyse eller mørke (kun litt på hendene, glemte å vaske dem godt nok...). Skal spare min til høsten, når jeg blir bleik igjen.
silja Skrevet 13. juli 2005 #149 Skrevet 13. juli 2005 jeg har kjøpt både den lyse og den mørke - hamstret da jeg okm over den på ica, og ville prøve etter så god anbefaling her. Smurte først med den lyse, men fikk lite (les: nesten ingenting) farge. Neste dag smurte jeg med den mørke, og ble så kjempefin! helt naturlig solbrun liksom B) Jeg var nøye, hadde skrubbet først og smurte knær og ankler samt oppe på foten litt ekstra med god fukt.krem før denne fra natusan. Utpå kvelden ser det ut som at jeg har fått rust på beina og neste dag enda værre. på knæra og oppe på foten spesielt og bak på akillesen (skrives det slik?) Prøver nok en dag med den mørke, og unngår å smøre på disse utsatte partiene, tar kun vanlig fuktkrem der. Den brunfargen jeg får ellers på leggene, er jo knallfin og enstund ser det ok ut - kunne ikke se hvite flekker/skille. Men så oppdager jeg pånytt at det dukker opp sånne "rustflekker"...*sukk* så vet ikke helt hva jeg skal mene om denne kremen jeg.... på den ene siden helt genial, men på den andre ikke grei i det hele tatt...
Gjest @nea Skrevet 13. juli 2005 #150 Skrevet 13. juli 2005 Iik, jeg har blitt gul Ikke helt gul da, men litt sånn gulaktig enkelte steder på kroppen (spesielt på magen). Armene og beina har imidlertid fått en kjempefin brunfarge etter smøring cirka annenhver dag. Såpass fin farge at sambo ble misunnelig og smørte seg for noen dager siden
lillesky Skrevet 13. juli 2005 #151 Skrevet 13. juli 2005 Såpass fin farge at sambo ble misunnelig og smørte seg for noen dager siden ← Så bra, hihi! Ang. smøring på knær og albuer: ta ett stykke papir etterpå og gni litt av. Det gjorde jeg, og da ble det ingen stygge merker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå