Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er lys i huden og bruker den mørke. Synes ikke det var særlig virkning av den lyse.

Ser forøvrig at den virker, for i dag har jeg fått litt skjolder på hendene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått noen helt lyse partier akkurat der spilene på bh-en min er jeg... Er helt lyst der, så det ser ut som fargen blir "slitt bort" på en måte! :-?

Skrevet

Tenkte jeg osgå skulle prøve denne.. Smurte meg før jeg gikk å la meg, dagen etter fikk jeg sjokk!!! Hadde blitt mye brunere... :o Er til vanlig veldig lys i huden kan det være derfor jeg merket resultat etter kun en dags bruk... Brukte forresten den for lys hud... så bra resultat og så fort av en så billig "selvbruningskrem" JA takk :ler:

Skrevet
en oppmuntring til å huske og bruke bodylotion, som jeg trenger, men alltid glemmer

ja, det samme tenker jeg :wink:

men de er utsolgt her!!!!!

leverandøren er visst også utsolgt, men de skulle vist få inn i juli...

*kjedelig gå å vente - kjedeligå stikke innom butikker annenhver dag....*

Skrevet

Klarer ikke å finne den i stavanger heller....KJEDELIG!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Den dukket opp i Bergen for en ukes tid siden og jeg fikk kjøpt med en flaske da, men nå ser det ut til at det er tomt igjen (fant ut at jeg kanskje skulle ha kjøpt en flaske til)

Prøvde den for første gang igår kveld, og nå har jeg skikkelig med skille mellom fingrene. Grr.. Tenkte at det sikkert ikke var så mye farge i den slik at jeg måtte være nøye med å vaske meg på hendene etter bruk.. Men dengang ei gitt. Litt vel avslørende.. :wink:

Men, nå vet jeg hvertfall at den funker, så kommer nok til å bruke denne endel fremover ja :)

Gjest Skjoldene
Skrevet

Jeg har fått skikkelige skjolder nå plutselig. Det gikk så fint med den i begynnelsen, ble fin farge (jeg bruker den lyse), men så idag at jeg var brun på ene siden av armen og helt hvit på andre siden, og skjolder på leggene og lårene :-?

Hvorfor får jeg dette? Noen tips for å unngå?

Jeg har til og med peelet først!

Gjest Gjestus
Skrevet
Jeg har fått skikkelige skjolder nå plutselig. Det gikk så fint med den i begynnelsen, ble fin farge (jeg bruker den lyse), men så idag at jeg var brun på ene siden av armen og helt hvit på andre siden, og skjolder på leggene og lårene :-?  

Hvorfor får jeg dette? Noen tips for å unngå?

Jeg har til og med peelet først!

Sammer her, pluss at jeg har skille mellom fingrene fordi jeg har glemt å vaske av kremen...kjedelig.

Skrevet

skjolder vet jeg ikke grunnen til, for det har jeg ikke opplevd med den, men ei venninde av meg kjøpte den mørke etter at jeg hadde fått så fin farge av min lyse, og hun har også blitt brun på "forsiden" av armen, men er lys på baksiden.

med henne SER jeg at det er fordi hun ikke har smurt den ut overalt, hun har smurt der hun kommer til selv (selvsagt) også har det da blitt lyst der hun ikke har kommet til! og når hun da har brukt den mørke, så synes dette bedre da den gir mer farge per gang en den lyse. den lyse må du bygge opp farge med litt og litt, og det skal litt til å smøre akkurat likt hver gang, ergo blir det ingen markante skiller slik det på henne har blitt med den mørke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg og en venninde prøvd både den lyse og den mørke, med samme resultat begge to: Ikke antydning til så mye som ørlite farge med den mørke, og bittelitt anelse farge hvis du vet hvor du har smurt på med den lyse.

Fullstendig bortkastede penger, spør du meg....

Skrevet

Jeg har prøvd den lyse nå og så stor forskjell etter to "smøringer" Fikk til og med skjolder. :o

Skrevet
Nå har jeg og en venninde prøvd både den lyse og den mørke, med samme resultat begge to: Ikke antydning til så mye som ørlite farge med den mørke, og bittelitt anelse farge hvis du vet hvor du har smurt på med den lyse.

Så du sier at den mørke gir mindre farge enn den lyse? :klø:

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg prøvde den lyse -eneste jeg fant- og fikk visst skikkelige skjolder på legger og lår, selv med peeling og vanlig fuktighetskrem først..

Gjest gjest1
Skrevet
jeg prøvde den lyse -eneste jeg fant- og fikk visst skikkelige skjolder på legger og lår' date=' selv med peeling og vanlig fuktighetskrem først..[/quote']

Jeg også fikk skjolder (av den mørke). Dagen etter at jeg hadde tatt på så det skikkelig stygt ut. Bruker den derfor ikke lenger jeg. Sola gjør meg brun nok.

Skrevet

Vi har åpenbart forskjellige hudtyper og påføring av kremer her.

Jeg har ganske god brunfarge, og blir lett brun, og den lyse fungerer helt supert for meg!

Jeg fikk også skjolder mellom fingrene første gang, jeg tenkte jo ikke på å vaske hendene en gang, trodde ikke den tok noe, mendet gjorde den jammen!

Merket stor forskjell etter bare et par timer!

Husk at fargen skal komme gradvis og at den bygger seg opp etter hver bruk.

Man sier forøvrig at man får hurtigere farge av å sole seg med slike type kremer som dette. :wink:

Skrevet

nei nei nei, dette er jo ikke en selvbruner i vanlig forstand, at du ikke ser merkbart ressultat etter en smøring sier ikke at den ikke gir farge over tid, for det er det den skal gjøre, altså bygge opp farge over tid.

at du fikk bittelitt anelse farge av den lyse, så smører du deg i morgen og får bittelitt mer anelse farge og sitter igjen med en veldig naturlig og fin farge.

jeg gjør ihvertfall det. men jeg begynte å bruke den etter at jeg hadde vært litt i solen da, smurte den på litt solbrent hud faktisk, og har fortsatt å smøre meg litt av og til, gjerne når jeg nettopp har vært mye i solen slik at jeg bruker den som fuktighetskrem (den er god til det og på huden min), og av og til om det er noen dager siden jeg har fått vært i solen i tillegg.

har fått masse skryt for fargen min i år, og de som får vite at jeg har jukset litt blir sånn: :o "jeg og vil!"

bruk den som fuktighets krem litt, så ser du jo etterhvert.

bare husk at det faktisk ikke er en selvbruner-selvbruner, og du får dermed ikke samme raske ressultat som du ville fått om du brukte en ren selvbruner. Det er heller ikke meningen, for da hadde den hett en selvbruner med bodylotion, ikke en bodylotion med litt selvbruner. :wink:

til andre kommentarer, jeg skjønner ikke hvordan dere får skjolder jeg?

det blir kjempejevnt og ikke antydning til skjolder på meg, og jeg bruker den i ansiktet og overalt når det passer sånn.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg får heller ikke skjolder, og jeg er totalt n00b på området. Merkelig med det; alle var sååå positive i begynnelsen, og nå er det bare negativt ;-)

Skrevet

ikke bare, jeg var en av de som var kjempepositiv i begynnelsen, og er fremdeles kjempepositiv. :)

Skrevet

Men, den lukter! Iallefall på meg. Ikke veldig sterkt, men en umiskjennelig selvbruningslukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...