Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest FakeTan
Skrevet
Husk paa aa ikke ha paa lyse klaer, den smitter av. Men det gikk av med vann!

Jeg har sovet i hvitt sengetøy etter å ha påført den, og den smittet ikke av..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har prøvd den lyse og merket ingen forskjell, annet enn at det stanker selvbruningskrem hele dagen etter.......

Men den funker kanskje fint i ansiktet om vinteren.....?

Gjest Gjesta
Skrevet

-og jeg hadde på meg hvitt skjørt med hvitt silkefôr og det smittet ikke av i det hele tatt :wink:

Skrevet

Jeg har ingen effekt av den lyse på bena annet en glatt hud.

Skrevet

Jeg har kjøpt den mørke (også), og den merker jeg forskjell av! Er blitt fin brun. Og jeg er ganske lys i huden...

Men jeg synes den er litt klissete liksom? Skal den bruke så lang tid på å tørke?

Jeg hadde hvit bukse på meg på fredag, og kremen smittet av. Men så smurte jeg meg, og trakk ned buksebena med en gang.

Skrevet

Jeg kjøpte min mørke på Vita Byporten. De hadde akkurat fått den inn.

Jeg har sett den i mange Vitaer, denne lotionen altså.

Har kjøpt både lys og mørk jeg...

Også er den på tilbud hos Vita nå, til 49,50.

Men skal jeg være ærlig, så ville jeg heller kjøpt en vanlig selvbruner (f.eks. Piz Buin).

Skrevet

Noen som vet hvor denne er å få tak i i Stavanger?

Skrevet
Noen som vet hvor denne er å få tak i i Stavanger?

Sjekk Vita, hvis dere har det.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har kjøpt den mørke (også), og den merker jeg forskjell av! Er blitt fin brun. Og jeg er ganske lys i huden...

Men jeg synes den er litt klissete liksom? Skal den bruke så lang tid på å tørke?

Jeg hadde hvit bukse på meg på fredag, og kremen smittet av. Men så smurte jeg meg, og trakk ned buksebena med en gang.

Syntes ikke den var så klissete jeg, tok bare på like mye som jeg hadde tatt på av vanlig body lotion, og så spradet jeg litt rundt i undertøyet. Har ikke smittet av på min hvite t-skjorte.

Men jeg turde ikke ta i ansiktet jeg, lurer på om jeg skal?? Har den mørke.

Lurer på hvor lenge fargen sitter, om jeg må smøre meg inn hver dag resten av livet for å være brun og fresh... hm..

Skrevet

En jeg snakket med, som jobbet på Vita, sa at hun smurte seg inn hver morgen... :roll: Så jeg tror ikke den sitter lenge, nei. Da må du heller bruke vanlig selvbruner.

Jeg synes ikke den gir noe særlig farge jeg... Så jeg skal prøve ansiktet!

Synes den lukter fælt da... Etter at den har tørket. Lukter potetskrell! :ler:

Skrevet

Hmm...hvor på flasken står det om den er lys eller mørk egentlig?

Skrevet
Hmm...hvor på flasken står det om den er lys eller mørk egentlig?

Den er en liten firkant nederst der det står "normal to fair skin" (lys) eller "normal to dark skin" (mørk).

Skrevet

Begge flasken er gule, men det er forskjell på bakgrunnen (et blad?), den mørke er mørkere. Og forskjell på der det står normal to darker skin.

Skrevet

Måtte jo prøve eg også, nysgjerrig.. :)

Syns det funker forholdsvis greitt eg, eneste er at leggene mine ikke på et eller annet vis, ikke blir like fort brun som resten av kroppen. Og det tok litt tid før den tørket..

Men fikk faktisk kompliment i dag for at eg var brun og fin!!

Kommer absolutt til å fortsette med denne.

:)

Skrevet

Jeg har kjøpt den lyse (hamstret like godt to flasker da jeg endelig fant den), og synes det ser bra ut etter to dagers bruk. Ingen skjolder heller, og god lukt. Veldig OK produkt, synes jeg - og en oppmuntring til å huske og bruke bodylotion, som jeg trenger, men alltid glemmer :wink:

Lurer på om noen av dere er ganske lyse i huden og bruker den mørke? Og om resultatet blir naturlig likevel?

Skrevet
Jeg har kjøpt den lyse (hamstret like godt to flasker da jeg endelig fant den), og synes det ser bra ut etter to dagers bruk. Ingen skjolder heller, og god lukt. Veldig OK produkt, synes jeg - og en oppmuntring til å huske og bruke bodylotion, som jeg trenger, men alltid glemmer :wink:

Lurer på om noen av dere er ganske lyse i huden og bruker den mørke? Og om resultatet blir naturlig likevel?

Jeg har veldig lys hud, og bruker den mørke (vil jo ha mest mulig farge :wink: ). Det ser helt greit ut, fin farge. Har ikke prøvd den lyse typen.

Skrevet

Har lys hud, og bruker den lyse. Men er det kanskje en ide å gå over til den mørke når eg har fått en del farge??

Turde ikke å gå rett på den mørke....

Gjest gjest1
Skrevet

iiiik! SKJOLDER!

Jeg våknet i dag med skjoldete legger! Så forferdelig stygt... Ble bittelitt bedre etter en dusj med vask og skrubb, men likevel... oransje skjolder, særlig oppå føttene/nederste del av leggene. Mulig at jeg sover for urolig eller noe.

Nå tør jeg ikke prøve i ansiktet....

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har vært ganske nøye med å skrubbe eller peele huden, ett par ganger i uken, og deretter smurt meg inn. Passer på å ikke ta for mye om gangen, og har ikke fått skjolder i det hele tatt :)

Bruker den ikke i fjeset uansett, ansiktshuden min reagerer lett dersom jeg bruker bodylotion der, har måttet gjøre det et par ganger om jeg ikke har noe annet. Bruker vanligvis selvbruner fra lancome til ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...