Sniglå Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #21 Skrevet 5. juni 2005 Ja,altså. Prøvde den i går. Syntes også den luktet godt, men ushj, lukta gikk jo aldri bort! Ble sånn kvalmende lukt etterhvert... :-? Tok også lang tid før den trakk inn... Men ellers er den vel helt grei. Ser ikke noen forskjell på fargen ennå, men det var vel heller ikke meningen.
Gjest holidayskinbodylotion Skrevet 5. juni 2005 #22 Skrevet 5. juni 2005 Jeg kjøpte den på en helt vanlig rimi-butikk.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 5. juni 2005 #23 Skrevet 5. juni 2005 (Eeegentli ville jeg ha en Biotherm-sak, for den gamle er tom, men sambo steiler og sier den er for dyr... :-? Mannfolk. ) Lar du samboeren din bestemme hva du skal kjøpe av hudpleieprodukter? Hallo?? :o :veldigsur:
Gjest Daniella_ Skrevet 5. juni 2005 #24 Skrevet 5. juni 2005 Lar du samboeren din bestemme hva du skal kjøpe av hudpleieprodukter? Hallo?? :o :veldigsur: Nå handler vel ikke denne tråden om hva Sniglås samboer tillater henne eller ikke, så la det ligge.
Gjest Formosiss Skrevet 5. juni 2005 #26 Skrevet 5. juni 2005 Jeg kan trygt si at denne funker. Jeg har aldri brukt selvbruningskremer og visste derfor ikke at jeg skulle vaske meg på hendene. Har brukt kremen en gang. Resultat: Jeg er -utrolig- brun mellom fingrene :-s
Madammen Skrevet 5. juni 2005 #27 Skrevet 5. juni 2005 Kjøpte min på Vita og har brukt den i to dager nå. Synes at den begynte å lukte litt utover dagen, men jeg kan ikke se at min melkehvite hud har blitt noe mindre hvit. Får prøve i et par dager til...
Gjest Formosiss Skrevet 5. juni 2005 #28 Skrevet 5. juni 2005 Kjøpte min på Vita og har brukt den i to dager nå. Synes at den begynte å lukte litt utover dagen' date=' men jeg kan ikke se at min melkehvite hud har blitt noe mindre hvit. Får prøve i et par dager til...[/quote'] Dersom du kunne sett fingrene og håndflatene mine nå, så hadde du sett at den definitivt virker. MvH Silje som har lært å vaske hendene. Ikke at det hjelper nå da. :-s
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #30 Skrevet 5. juni 2005 er det solfaktor i denne fra natusan? Nope. Det er en normal bodylotion tilsatt bittelitt selvbruner.
Gjest Heidipia:) ikke innlogget Skrevet 6. juni 2005 #31 Skrevet 6. juni 2005 Kan den brukes i annsiktet også?? denne må nok testes ut:)
Sniglå Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #32 Skrevet 7. juni 2005 Okei, nå har jeg brukt den tre dager på rad. Har fått en fin gyllen farge, skjolder ikke på meg hvertfall. Det eneste som er litt dumt er jo at jeg ikke kan bruke den hver dag om jeg vil, pga fargen mener jeg. Men som et supplement til en annen lotion er den helt grei Lukter ikke selvbruning heller, synes nå jeg.
Heidipia:) Skrevet 7. juni 2005 #33 Skrevet 7. juni 2005 Okei, nå har jeg brukt den tre dager på rad. Har fått en fin gyllen farge, skjolder ikke på meg hvertfall. Det eneste som er litt dumt er jo at jeg ikke kan bruke den hver dag om jeg vil, pga fargen mener jeg. Men som et supplement til en annen lotion er den helt grei Lukter ikke selvbruning heller, synes nå jeg. Bruker du den i annsiktet også eller???og blir det bra der også?
Sniglå Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #34 Skrevet 7. juni 2005 Har ikke turt å bruke den i ansiktet enda... Skal i 50 års dag på lørdag, en smuuule kjipt hvis det ikke blir så bra der
Milly:) Skrevet 7. juni 2005 #37 Skrevet 7. juni 2005 Hvor kjøper dere den? Finner den ikke noe sted jeg...
Gjest gjesten Skrevet 7. juni 2005 #38 Skrevet 7. juni 2005 nei samme her, har lett kjempemange plasser!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2005 #39 Skrevet 8. juni 2005 Hehe, er rart å se en krem engasjere slik... Husker de ihvertfall HAR solgt Nivea-produkter på KappAhl, men tror de kutter ut alt sånt nå... Hva med Cubus?
Sniglå Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #40 Skrevet 8. juni 2005 Jeg leita som en gal jeg også! Fant den på Vita tilslutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå