Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Synspunkter? meninger?

Det høres jo egentlig litt kjekk ut!

Finnes det noen andre lignende produkter der ute en plass?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til den, men vet at Natusan har en bodylotion med bittelitt selvbruning i (tror den heter Holiday Skin), som du kan bruke hver dag. Ikke prøvd selv, og har en mistanke om at du nok ikke blir kvitt selvbrunerlukta, som kommer etter en stund.

Gjest holidayskinbodylotion
Skrevet

Jeg påførte den i dag tidlig, og nå synes jeg faktisk jeg har blitt littebittegrann brunere. ingen lukt, verken når jeg påførte, eller nå. Såklart, man blir jo ikke like brun som om man bruker en "ordentlig" selvbruningskrem.. Tror jeg i noen dager skal påførte kun på en arm, for å faktisk sjekke hvor brun man blir..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det ikke lukter så er jeg villig til å prøve jeg...

Har diverse selvbrunere, men det lukter jo helt vilt mye av de!

Skrevet
Hvis det ikke lukter så er jeg villig til å prøve jeg...

Har diverse selvbrunere, men det lukter jo helt vilt mye av de!

Ja, og jeg irriterer meg grønn over det! :evil: Loreal er den verste jeg har vært borti i hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte Lancome sin, fordi den dumme fjortisen i parfymeriet sa "ja, da har vi denne på tilbud da" når jeg ba om selvbruningskrem, til tross for at jeg gjerne hadde kjøpt den dyreste (men det fant hun jo aldri ut av).

Men det verste jeg har prøvd er Comodynes-servietter. Det formelig STINKER av meg heeele dagen... Grusomt

Gjest Gjesta
Skrevet

Dessverre stinker alle selvbrunere, i større eller mindre grad. Lukten kommer av den kjemiske reaksjonen som skjer når farge utvikles, og det er det dessverre lite vi kan gjøre med. :(

Gjest hassel
Skrevet

Kan ikke du som skulle teste den ut skrive inn hvordan den funker?får en kjøpt den i vanlige dagligvare foretninger eller??

Gjest Daniella_
Skrevet

Har testet den. Syns det ble litt skjolder jeg da :-?

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha prøvd den, men jeg finner den ikke! :ler:

Har vært innom alle mulige slags dagligvareforetninger, samt parfymeri og vita. Kanskje det ikke er så langt unna.

Daniella, brukte du den hver dag da?

Kjedelig hvis den skjolder... :-?

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg skulle gjerne ha prøvd den, men jeg finner den ikke! :ler:

Har vært innom alle mulige slags dagligvareforetninger, samt parfymeri og vita. Kanskje det ikke er så langt unna.

Daniella, brukte du den hver dag da?

Kjedelig hvis den skjolder... :-?

Brukte den to dager på rad.

Smurte meg ikke med fukt.krem før jeg brukte den, siden den på en måte skal være en slags fuktighetskrem, så neste gang tror jeg jeg skal smøre meg med en annen fuktighetskrem først. :)

Skrevet

Går det an å sole seg ute etter man har brukt den eller kan det bli gulrotfarge da?

Gjest Daniella_
Skrevet
Går det an å sole seg ute etter man har brukt den eller kan det bli gulrotfarge da?

Skal nok gå ann det. Tror ikke det vil bli gulrotfarge? :klø:

Skrevet

Ok. Har bare hørt at det kan bli det med vanlige selvbruningskremer...

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har kombinert selvbruning og soling i flere år, har aldri opplevd å få gulrotfarge av det.

Skrevet

Okei! Fant den endelig på Vita!

Skal prøve senere i dag, spennende å se :)

(Eeegentli ville jeg ha en Biotherm-sak, for den gamle er tom, men sambo steiler og sier den er for dyr... :-? Mannfolk. )

Gjest piisa
Skrevet

dere som prøver den må gi tilbakemelding:)

Gjest Formosiss
Skrevet

Kjøpte den i dag og har begynt å bruke den nå. En ting skal den ha; den lukter utrolig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...