Gå til innhold

Idrettsgallaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

100 % pisspreik! 

Dersom for eksempel en britisk, fransk, russisk eller amerikansk utøver hadde drevet med doping, så ville nordmenn GARANTERT begynt å sutre og klage. Det ville ikke eksistert noen grenser for hvor "urettferdighet" ifølge hele Norge. 

Men så lenge det er snakk om en "liten søt jente" fra Norge, så kan deltakerne gøre hva pokker de vil, og nordmenn ville sagt at det liksom var så "fryktelig synd" på disse norske utøverne. Snakk om hyklersk dobbeltmoral!!      

Anonymkode: 0ca16...c94

Enig! Er så hyklersk! Johaug dopet seg og brukte leppegreiene som unnskyldning! Enten det, eller så kan hun ikke lese, pick a choice!

Anonymkode: 530c0...52c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke at produksjonen gir alle som er nominerte veiledning ang lengde på takketale. Noen av de er jo alt for lange, alt for mange pauser mellom setningene for å høste applaus. Programlederne står å tripper i bakgrunnen og musikk settes på for å "hinte" om at de må bli ferdige. Veldig stressende og krampaktig å se på. 

Ramm var ikke en god programleder, humoren hans fungerte ikke.

Hun i rullestol var jeg glad for ble programleder i år for hun har jo vunnet så og si ALT hun har vært nominert i tidligere år, noe som har gjort gallaen kjedelig å se på. De samme vinner jo hvert år uansett. Skjønner jo at dama er god men får da være måte på. Synes synd på de som har vært nominert med henne og aldri vinner. Men jaggu var a ikke nominert i år også. 

Ellers enig ang Karen Marie. Satt å tenkte det når jeg så henne i salen, hedersprisen går til henne. Synes det var vondt å se på

Anonymkode: db7a2...e5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Er så hyklersk! Johaug dopet seg og brukte leppegreiene som unnskyldning! Enten det, eller så kan hun ikke lese, pick a choice!

Anonymkode: 530c0...52c

Det vet du med 100% sikkerhet fordi du kjenner henne personlig.... 

Anonymkode: a35f4...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du med 100% sikkerhet fordi du kjenner henne personlig.... 

Anonymkode: a35f4...c9f

Eh! Det stod jo doping på pakken! Så enten dopet hun seg med vilje eller så kan hun ikke lede. Pick a choice, som jeg skrev.

Anonymkode: 530c0...52c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh! Det stod jo doping på pakken! Så enten dopet hun seg med vilje eller så kan hun ikke lede. Pick a choice, som jeg skrev.

Anonymkode: 530c0...52c

Må du rulle inn littegranne. Hun har for pokker tatt leppekrem, ikk injisjert noe eller bloddoping. Er jo måte på. Dessuten har hun sonet ferdig sin altfor lange straff !

Men det er typisk for mange av dere, naurlig pene og flinke jenter frra distriktene skal hates, hånes og tråkkes ned. Ser akkurat det samme skjer med Tone Damli. 

Skam dere !  Er det misunnelsle, eller hva pokker er det for noe ?

Anonymkode: 2fcc0...d27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sklir tråden ut her, synes jeg..

Anonymkode: 74cd3...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du rulle inn littegranne. Hun har for pokker tatt leppekrem, ikk injisjert noe eller bloddoping. Er jo måte på. Dessuten har hun sonet ferdig sin altfor lange straff !

Men det er typisk for mange av dere, naurlig pene og flinke jenter frra distriktene skal hates, hånes og tråkkes ned. Ser akkurat det samme skjer med Tone Damli. 

Skam dere !  Er det misunnelsle, eller hva pokker er det for noe ?

Anonymkode: 2fcc0...d27

Pen? Therese Johaug er da nokså ordinær, utseendemessig.

Anonymkode: 530c0...52c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott galla med velfortjente prisvinnere, selv om jeg personlig synes Casper Ruud burde fått årets gjennombrudd. Er helt sinnsykt det han har prestert.

Gallaens morsomste innslag var som vanlig Niklas Rønning, alltid like festlig.

Vel fortjent hederspris til Tutta. 

Endret av Kjetil E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pen? Therese Johaug er da nokså ordinær, utseendemessig.

Anonymkode: 530c0...52c

Nei, drømmejenta det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg gav opp Idrettsgallaen i fjor da de gav hedersprisen til Marit Bjørgen og Ole Einar Bjørndalen, men ikke Petter Northug. Han la opp samtidig som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 8.32, Caroline91 skrev:

Jeg gav opp Idrettsgallaen i fjor da de gav hedersprisen til Marit Bjørgen og Ole Einar Bjørndalen, men ikke Petter Northug. Han la opp samtidig som dem.

Desember 2018 på ham ja, april samme år på de to andre. Det er litt rart ja!!

Og om ikke the double, kapteinsbind og hat trick i CL finalen gir deg pris i Norge - hva kan man gjøre 🤷🏼‍♀️ Ada ble snytt!

 

Anonymkode: 9b506...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...