Gå til innhold

Idrettsgallaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på? Vet ikke om jeg orker å se mer, det er så mange dårlige og pinlige spøker fra programlederen! 

Anonymkode: 1c322...81b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke se på fordi jeg er redd noen skal si noe teit eller flaut i takketalene.

Anonymkode: 3ca55...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke se på fordi jeg er redd noen skal si noe teit eller flaut i takketalene.

Anonymkode: 3ca55...a92

Takketalene går bra! Men han der Ramm helt krise. 

Anonymkode: 1c322...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris til Johaug? Alt er tilgitt og glemt? 

Anonymkode: 530c0...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederne er helt fine, og det er flott å hedre idrettsutøvere, men jeg synes selve galla-konseptet er skikkelig kjedelig. Man liker kanskje ett eller to av underholdninginnslagene, takketalene er sånn akkurat passe flaue og mange av utøverne kan naturlig nok ikke være til stede. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig uinteressant når Carlsen ikke er nominert.

Anonymkode: cf002...85d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig mye flås fra programlederne. Urolig kunstige samtaler og dårlige spøker. 

Ellers synes jeg det er hyggelig.

Anonymkode: 317b5...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pris til Johaug? Alt er tilgitt og glemt? 

Anonymkode: 530c0...52c

Hun har sonet straffen sin og akkurat som en forbryter bør hun kunne gå leve livet sitt normalt nå. Hun har ikke akkurat ligget på latsiden etter comebacket. Hun har lagt det bak seg, kan ikke du også det?

Anonymkode: 70ac8...cc6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overrasket over at Karen Marie Ellefsen ikke fikk hedersprisen. Hun legger opp i år, 70 år gammel. Var helt sikker på hun skulle få den. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pinlig å se folk stå der og stotre frem forhåndsskrevne vitser på rekke og rad uten naturlig innlevelse.. 

Får sånne "presentasjon for klassen som 14-åring" vibber. Ærlig talt, hva er det NRK driver med?

Og innslagene passer heller ikke inn i "galla" stemningen. Cringer av hele greia.

Juryen er også korrupt etter min mening , altså, hvorfor har Johaug blitt nominert og ikke Carlsen? Og hva med Ada Hegerberg? 

Lukter politikk lang vei, og sånn skal det ikke være! La folket få nominere neste gang.

Og please ikke skriv alle vitsene på forhånd. Og Marit Bjørgen gjør seg desverre veldig dårlig til å snakke foran folk, det blir så kunstig. Velg noen andre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartland said:

Veldig overrasket over at Karen Marie Ellefsen ikke fikk hedersprisen. Hun legger opp i år, 70 år gammel. Var helt sikker på hun skulle få den. 

Enig!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Heartland skrev:

Veldig overrasket over at Karen Marie Ellefsen ikke fikk hedersprisen. Hun legger opp i år, 70 år gammel. Var helt sikker på hun skulle få den. 

Det trodde jeg også! 

Skjønner ikke helt valget av Suzann Pettersen må jeg innrømme. Hederspris til en i 30-årene? 

Anonymkode: 1c322...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Dette var kleint å se på! 🙈

Anonymkode: f5be9...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig uinteressant når Carlsen ikke er nominert.

Anonymkode: cf002...85d

Sjakk har ingenting med idrett å gjøre

Anonymkode: 2fcc0...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjakk har ingenting med idrett å gjøre

Anonymkode: 2fcc0...d27

Fortsatt uinteressant.

Anonymkode: cf002...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takketalene går bra! Men han der Ramm helt krise. 

Anonymkode: 1c322...81b

Helt enig !  Makan til pompøs og selvgod fjott.  Og de vitsene og imitasjonene han forsøker seg på er jo helt på russerevynivå.  Kleine og flaue greier.

Anonymkode: 2fcc0...d27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig !  Makan til pompøs og selvgod fjott.  Og de vitsene og imitasjonene han forsøker seg på er jo helt på russerevynivå.  Kleine og flaue greier.

Anonymkode: 2fcc0...d27

Ja det er virkelig utrolig pinlig! 

«kjøkkenbenken eller lyset av og sokkene på?» altså hva faen, salen ble helt stille. 

Anonymkode: 1c322...81b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100 % pisspreik! 

Dersom for eksempel en britisk, fransk, russisk eller amerikansk utøver hadde drevet med doping, så ville nordmenn GARANTERT begynt å sutre og klage. Det ville ikke eksistert noen grenser for hvor "urettferdighet" ifølge hele Norge. 

Men så lenge det er snakk om en "liten søt jente" fra Norge, så kan deltakerne gøre hva pokker de vil, og nordmenn ville sagt at det liksom var så "fryktelig synd" på disse norske utøverne. Snakk om hyklersk dobbeltmoral!!      

Anonymkode: 0ca16...c94

Sludder og pisspreik selv !   

Hun har sonet sin (altfor strenge) straff, og har full rett til å konkurrere som alle andre. Hva den ene eller andre "evt. hadde" sagt om den ene og den andre er bare synsing og spekulasjon fra din side. 

PMS i dag eller    :fnise:

Anonymkode: 2fcc0...d27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Heartland skrev:

Veldig overrasket over at Karen Marie Ellefsen ikke fikk hedersprisen. Hun legger opp i år, 70 år gammel. Var helt sikker på hun skulle få den. 

Karen Marie Ellefsens er en hederskvinne! Klart hun hadde fortjent hedersprisen!

Tutta, hva har hun betydd for det norske folk? Hvem er det som har sett noen av golfturneringene hun har deltatt i? Er vel ingen?

Anonymkode: 530c0...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...