AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #21 Del Skrevet 11. januar 2020 På 4.1.2020 den 19.47, AnonymBruker skrev: . We Are Fit squad 2 er ikke små i størrelsen. Og de er alt du nevner over. Anonymkode: 2781b...128 Enig i dette. Elsker den tightsen. Har den både i svart og grønn 🖤💚. Men ang et annet innlegg så anbefaler jeg IKKE tights.no, de er helt greie å handle hos helt til du vil returnere noe, da er de håpløse! Anonymkode: 064e5...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #22 Del Skrevet 11. januar 2020 Lululemon! De er fantastiske, god kvalitet og ikke gjennomsiktige. Anonymkode: 8bfaa...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig1 Skrevet 11. januar 2020 #23 Del Skrevet 11. januar 2020 https://www.tights.no/merke/jerf/?gclid=EAIaIQobChMI1I2544ns5gIVC6qaCh08fARxEAAYASAAEgL_8fD_BwE&product-page=4 Disse fra Jerf er litt tykke i stoffet, og ikke gjennomsiktige. Har strukket de over hele gravidmagen! 😅 Elastiske, som du skjønner. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #24 Del Skrevet 12. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Lululemon! De er fantastiske, god kvalitet og ikke gjennomsiktige. Anonymkode: 8bfaa...b00 Jeg er ikke enig faktisk. Mine holdt ikke i to år engang, og de har blitt mer og mer gjennomsiktige for hver vask. Men i starten var de gode, det er sant. Jeg er vant til at tights fra f.eks Nike varer i 5+ år, så 2 år er lite for meg Anonymkode: 6975d...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #25 Del Skrevet 9. mai 2021 Hei! Skal også bestille meg noen "safe", flere tips? Jeg synes det er best uten truse under, derfor vil jeg ha en som er helt tett. Anonymkode: 1085c...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #26 Del Skrevet 9. mai 2021 Fornøyd med famme sine.. har de i blå og nå selv etter maaaaaange vask ser man ikke igjennom. we Are fit sine ble fort daffe og ekle etter vask... Anonymkode: 94838...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå