Gå til innhold

Hva gjør deg kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags situasjon eller synsinntykk  gjør deg kåt For meg kan det være å se konturene av et kvinnekjønn inne i en tights eller trang jeans, og hun er i leken aktivitet på en eller annen måte. Eller når hun viser sine mykeste sider.

Anonymkode: d235d...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å stå  lenge helt tett inntil en vakker kvinne, holde rundt og stryke. Bli slikket på øreflippen. Jeg er mann.

Anonymkode: d235d...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk nærhet med menn gjør meg stort sett kåt. Om en fyr kommer veldig tett på liksom. Menn i svarte t-skjorter, unge menn i arbeidsbukser 🙈 Sånne stramme, tynne  bomullsgensere. Menn som er pågående, når menn er litt nedlatende. 

 

Anonymkode: fe890...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen tar i hoftene mine og drar meg mot seg, enten forfra eller bakfra. Å suge mannen. At han har på seg arbeidsklær, og gjerne er litt møkkete i tillegg(elsker å se på han på jobb). Veltrente armer. Kombinasjonen av klining og fingring. Sexy meldinger. Mye egentlig, ikke vanskelig å tenne 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fysisk nærhet med menn gjør meg stort sett kåt. Om en fyr kommer veldig tett på liksom. Menn i svarte t-skjorter, unge menn i arbeidsbukser 🙈 Sånne stramme, tynne  bomullsgensere. Menn som er pågående, når menn er litt nedlatende. 

 

Anonymkode: fe890...8ba

Skulle likt å klemme deg...….....hilsen snekker i arb. bukse og svart t-skjorte 😉 

Anonymkode: 67cc6...f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kåt og tent kvinne som ikke er redd for å vise det.

En som er bevisst sin egen sexualitet.

Våger å nyte seg selv

Lyst avler mer lyst 

Og tenning  er spenning

 

M@ster

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvstendige, uavhengige kvinner - sånne som tenker selv og er allergiske mot å underordne seg andre.

Anonymkode: 68b50...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synet av en veltrent overkropp får det til å krible, naturlig nok. På det mer fysiske så blir jeg skikkelig kåt av å bli kysset på halsen. Det er "på-knappen" min, for å si det sånn. :rodmer: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare menn jeg har sterke følelser for, men skal ikke nekte på at jeg smiler sleskt innvendig , fukter leppene og tenker ooohhhhhh når jeg ser en glatt og veltrent mann med stor pikk kontour i buksa. 

Anonymkode: 429a5...1b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si egentlig. Blir liksom kåt hver andre til tredje dag, helt uten noe påvirkning. Når jeg er kåt allerede er det mye som får det til å krible ekstra. 

Så først og fremst er det liksom et helt naturlig behov, men min mann kan selvfølgelig gjøre meg kåt utenom også. Med både ord og berøring. 

Likevel, den naturlige driften virker såpass godt at det skjer like jevnlig om jeg så er helt alene på fjellet. 

Kvinne, 44

Anonymkode: d7cf8...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Von Erich skrev:

Det er spesielt ei som gjør meg kåt. Du vet hvem du er😏

Vennen din? 😍

Anonymkode: d9cfc...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Fitte 

Anonymkode: ccefc...2a4

Konturene av den, og antydning av at den har hår på seg☺️

Anonymkode: d235d...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En skikkelig erigert penis! Både å se, kjenne og å ta på. Jeg synes det er så tennende at en mann får en sånn fysisk reaksjon av å se og å ta på meg. 

Anonymkode: f1d1d...b43

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...