Gå til innhold

Hva gjør deg kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Erigerte, store pikker i myke shortser og joggebukser foran TV og mange timer uten planer..

Anonymkode: 0e50b...0ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner i høyhælte støvletter gjør meg kåt. Det er ikke manko på det nå for tiden og det buler i buksen. Det er bare digg. Bruker en litt stor bukse der lommen er fjernet slik at det er mulig å onanere utne at damene fatter hva jeg driver med. Det er sykt deilig når det sputer rett i buksa.

Endret av Høyeheler
??
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene Tveit1
På 3.1.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Hva slags situasjon eller synsinntykk  gjør deg kåt For meg kan det være å se konturene av et kvinnekjønn inne i en tights eller trang jeans, og hun er i leken aktivitet på en eller annen måte. Eller når hun viser sine mykeste sider.

Anonymkode: d235d...ff6

Kåre menn, har blitt filmet noen ganger så tenner på å finne de en dag på net. Liker å bli behandlet som tøs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i høyhælte støvletter gjør meg kåt. Det er ikke manko på det nå for tiden og det buler i buksen. Det er bare digg. Bruker en litt stor bukse der lommen er fjernet slik at det er mulig å onanere utne at damene fatter hva jeg driver med. Det er sykt deilig når det sputer rett i buksa.

Endret akkurat nå av Høyeheler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner mest på nærhet med kjæresten. Men blir også lett stimulert av å se nakne menn som er i litt private situasjoner feks i dusjen eller på do. 

Anonymkode: 6759a...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han kommer og tar meg, uten å be om lov, fordi han bare MÅ. 

Fungerer som en meget effektiv påknapp. 

Anonymkode: c4e98...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
4 timer siden, Helene Tveit1 skrev:

Kåre menn, har blitt filmet noen ganger så tenner på å finne de en dag på net. Liker å bli behandlet som tøs 

Jeg er i et avstandsforhold hvor mye av kommunikasjonen foregår via Messenger.

Telefonen min er så full av nakenbilder at jeg kan ikke låne den bort til noen. 
Hvis den blir hacket, er det virkelig mye freaky shit som kan komme ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske store og faste pupper er det eneste som tenner meg😍

Anonymkode: d2aaf...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modne damer med litt klasse og stil, uten å være snobbete eller overdreven jålete.  En kvinnelig og feminin "outfit", fresh sminke og frisyre. Har hun i tillegg på seg et trangt skinnskjørt, er hun direkte trafikkfarlig.

Anonymkode: fdf33...fdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk nærhet, små berøringer (også de tilfeldige om jeg liker mannen i utgangspunktet), små og store kjærtegn. 

Anonymkode: 4d934...8ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veltrent kropp, klining, stryking på låret, og han jeg holder på med kan også gi meg det blikket som setter ting i gang hos meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen min kommer ut av dusjen og jeg står utenfor i undertøyet og suger han før vi tar en kjapp en foran speilet. Da er dagen reddet. 

Eller generelt sexy undertøy/korsetter som jeg vet mannen min liker 

Anonymkode: d5543...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ei jente sitter på etterpåfest og fingrer seg under et pledd, og jeg sitter ved siden av henne i to-steren og ser små bevegelser og kjenner fittelukta... Jeg ble sprutrød og steinkåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg vet fruen går naken under onepiecen på hytta :-) 

Anonymkode: c24e0...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kona tar av seg bh-en under toppen på kvelden etter en lang dag på jobb og hjemme. Det og se knoppene strutte litt forsiktig under toppen, det tenner meg veldig.

Anonymkode: f2fcf...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten av kjæresten, at han tar i meg, kysser meg og drar meg i håret. Jo mer intenst det blir, og jo mer tent blir jeg. Jeg blir tent av hans begjær.

Anonymkode: 57313...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...