AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #21 Skrevet 3. januar 2020 Kan ikke politiet dra på date med en som har vært offer.. Nei ikke sånn drap, tyveri kriminalitet osv Nei, han er ikke politi, men visste ikke at det ikke var greit! Anonymkode: a9672...075
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #22 Skrevet 3. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke politiet dra på date med en som har vært offer.. Nei ikke sånn drap, tyveri kriminalitet osv Nei, han er ikke politi, men visste ikke at det ikke var greit! Anonymkode: a9672...075 Nei Anonymkode: 67d57...656
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #23 Skrevet 3. januar 2020 Hvorfor ikke?Saken er ferdig for lengst liksom-... Det var jo nesten ikke noe sak! Anonymkode: a9672...075
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #24 Skrevet 3. januar 2020 Prøv du, du kan jo tross alt ha alt å vinne Anonymkode: 6d7d0...6d6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #26 Skrevet 3. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Be ham på en kaffe du ! Hvorfor er det uaktuelt ?? Det er enklest av alt da. Hei ,du jeg lurte på hvis du vil ta en kopp kaffe sammen med meg ? Så ser du hva skjer videre …. Bare gjør det du ! Anonymkode: 9e24d...bba Haha! Anonymkode: 5d2e7...b46
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #27 Skrevet 4. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke?Saken er ferdig for lengst liksom-... Det var jo nesten ikke noe sak! Anonymkode: a9672...075 Han hjalp deg fordi det er jobben hans, og han svarte på meldingen din fordi han er høflig. Politiet er vant med å takle det meste, og han var selvsagt grei mot deg når han ikke hadde grunn til noe annet. Men du må ikke forveksle dette med interesse for deg personlig. Dette blir i samme gate som de som forelsker seg i en lege som er hyggelig mot dem, eller en psykolog som prøver å hjelpe dem. Dette er profesjonen deres, og jeg la merke til at han du kontaktet svarte deg, men ikke mer enn det. Det er derfor du ønsker råd for hvordan du kan fortsette kontakten med ham. Anonymkode: efc1b...0ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå