Gå til innhold

En jeg er interessert i..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som jeg har vært litt borti. Han har hjulpet meg med noe som var viktig og er innad hans yrke. Her om dagen følte jeg for ønske han god jul og takk for hans hjelp i år. Han svarte. Jeg er interessert i han og det har jeg vært i flere mnd. Hvordan skal jeg si det til han? Uaktuelt å spør om å ta kaffe eller noe tur. Har ingen grunn til å si jeg vil treffe den heller... 

Anonymkode: a9672...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HAHA her kommer vi ingen vei!

Anonymkode: c11d2...c53

AnonymBruker
Skrevet

Faen, altså... Vet ikke hva jeg skal gjøre!!😣

Skrevet

Du får ødelegge noe hjemme igjen da så han må komme å fikse😀

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke kan. Han jobber i en offentlig plass. Men åssen skal jeg si det i så fall? Jeg er betatt av deg, interessert ... Hvordan skal jeg si det?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke kan. Han jobber i en offentlig plass. Men åssen skal jeg si det i så fall? Jeg er betatt av deg, interessert ... Hvordan skal jeg si det?

Er han lege? Og du pasient?

Anonymkode: ff1fe...f16

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han lege? Og du pasient?

Nei, men det er noe i den duren!:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er noe i den duren!:)

Ok, du vet at helsepersonell mister lisensen sin om de innleder et forhold til pasientene sine?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe innen helse. Men la oss si noe ala NAV, firma, skatteetat, bank, politiet osv og jeg er klienten liksom!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe innen helse. Men la oss si noe ala NAV, firma, skatteetat, bank, politiet osv og jeg er klienten liksom!

Det er ikke klient som er riktig ord, men KLEINT.  Dette bør du styre unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 2020- just go for it! 

Anonymkode: 593d0...5c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke ulovlig å være betatt av nav, politiansatt osv ansatt, skjønner det med helse. 

Ja, men hvordan skal jeg si det? :/

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke ulovlig å være betatt av nav, politiansatt osv ansatt, skjønner det med helse. 

Ja, men hvordan skal jeg si det? 😕

Det er ikke ulovlig å være betatt av noen som helst, heller ikke en lege. Det er ikke det som er problemet. Problemet er at den parten som du har tillit til kan bli beskyldt for å ha misbrukt din tillit ved å date deg/ha samleie med deg fordi vedkommende har vært i en maktposisjon. Jeg tviler sterkt på at det er greit at politiet har seksuell omgang med kjeltringene sine for eksempel. Det hadde nok fått etterspill for deres karriere det også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjeltring, men offeret da?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ulovlig å være betatt av noen som helst, heller ikke en lege. Det er ikke det som er problemet. Problemet er at den parten som du har tillit til kan bli beskyldt for å ha misbrukt din tillit ved å date deg/ha samleie med deg fordi vedkommende har vært i en maktposisjon. Jeg tviler sterkt på at det er greit at politiet har seksuell omgang med kjeltringene sine for eksempel. Det hadde nok fått etterspill for deres karriere det også. 

Herregud nå måtte jeg le når jeg ser for meg et samfunn der alle liksom har sex med hverandre til slutt... Hvem bryr seg liksom om politiet ha sex med kjeltringene sine... Assa hallo... Det er såååååå 2020 da😀

Anonymkode: a8596...f53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke be han ut nå, men du kan jo prøve å ha en samtale om noe, og se hvordan det går.. 

Anonymkode: 593d0...5c2

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som jeg har vært litt borti. Han har hjulpet meg med noe som var viktig og er innad hans yrke. Her om dagen følte jeg for ønske han god jul og takk for hans hjelp i år. Han svarte. Jeg er interessert i han og det har jeg vært i flere mnd. Hvordan skal jeg si det til han? Uaktuelt å spør om å ta kaffe eller noe tur. Har ingen grunn til å si jeg vil treffe den heller... 

Jeg mistenker at det er meg du tenker på. Ring meg på mandag. 

AnonymBruker
Skrevet

Be ham på en kaffe du ! Hvorfor er det uaktuelt ??

Det er enklest av alt da. Hei ,du jeg lurte på hvis du vil ta en kopp kaffe sammen med meg ?

Så ser du hva skjer videre ….

Bare gjør det du !

Anonymkode: 9e24d...bba

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er deg med juristen så dropp det. Du ødelegger en hel familie

Uansett er det lurt å droppe det, la folk få gjøre jobben sin uten å tro de vil noe mer. Jeg hadde syntes det var dødsubehagelig. Han skrev god jul tilbake for å være hyggelig og thats it, ny melding nå bli bare creepy 

Anonymkode: 67d57...656

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som en generell regel: dersom folk får betalt for å være hyggelig med deg/hjelpe deg, så er de hyggelige fordi de får betalt og det er jobben deres. Ikke fordi de er interessert i deg og livet ditt... 

Anonymkode: cd941...05a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...