Gå til innhold

Et alkoholfritt 2020!

Fremhevede innlegg

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne podkastepisoden tar opp det temaet sammen med Martine Halvorsen. Om det å være så opptatt av hva folk drikker. Skikkelig bra! kan ikke folk bare få drikke hva de vil?

https://podtail.com/no/podcast/ta-praten/-5-ingen-gir-bort-en-vinflaske-for-a-vaere-kjip/

Anonymkode: 9ce39...a6b

16 minutter siden, Nistepakke skrev:

Den har jeg hørt. Den er bra!

Jeg har også hørt den. Martine Halvorsen er klok. Gode refleksjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg orker ikke maset til enkelte. Da blir det alle mulig spørsmål om hvorfor man ikke drikker, om man er syk, sur, gravid etc. Enkelte har dessverre den innstillingen om at det MÅ drikkes for at man skal ha det kjekt og kose seg. Og disse menneskene blir jo nærmest sure dersom man velger å avstå. 

Anonymkode: 0497d...566

Disse menneskene må du slutte å bruke tid på.

De har null respekt for dine valg i livet.

Anonymkode: f1c67...b1f

Skrevet

Denne podkastepisoden tar opp det temaet sammen med Martine Halvorsen. Om det å være så opptatt av hva folk drikker. Skikkelig bra! kan ikke folk bare få drikke hva de vil?

https://podtail.com/no/podcast/ta-praten/-5-ingen-gir-bort-en-vinflaske-for-a-vaere-kjip/

Å legge seg oppi hva andre drikker handler om usikkerhet, man må være likeverdige: gjøre det samme. Være en kopi. Dette er veldig viktig for norske spesielt.

Jeg er ikke avholds, men drikker svært lite. Elsker å se reaksjonen til norske der, hvor dumme mange er. Som legger seg borti det, spørsmålet er jo ikke hvorfor man ikke drikker. Det er: hvorfor drikker du alkohol? "øhhh jo...alle andre gjør det jo!"

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å legge seg oppi hva andre drikker handler om usikkerhet, man må være likeverdige: gjøre det samme. Være en kopi. Dette er veldig viktig for norske spesielt.

Jeg er ikke avholds, men drikker svært lite. Elsker å se reaksjonen til norske der, hvor dumme mange er. Som legger seg borti det, spørsmålet er jo ikke hvorfor man ikke drikker. Det er: hvorfor drikker du alkohol? "øhhh jo...alle andre gjør det jo!"

Jeg er enig... en du blir ikke kvitt det av den grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...