AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg er bruden altså. Vi skal ha et enkelt bryllup. Enten vielse på tinghuset(vet det ikke heter det mer) eller i hagen hos svigers. Vi skal ha få gjester, og en normal tre-retters. Men jeg elsker denne kjolen! Jeg har så lyst å gifte meg i den, men føler den kanskje er litt too much? Samtidig føler jeg den også kan brukes igjen til noe annet. Vad tycks? Anonymkode: fecd5...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Hvilken kjole ? Anonymkode: c4673...a42
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Haha. Sorry. Er syk https://www.bubbleroom.no/nn/bryllup/dame/zetterberg-couture/brudekjoler/gavi-dress-light-creme Denne:) Anonymkode: fecd5...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha. Sorry. Er syk https://www.bubbleroom.no/nn/bryllup/dame/zetterberg-couture/brudekjoler/gavi-dress-light-creme Denne:) Anonymkode: fecd5...9ad Veldig fin, den kan du bruke 🙂 Anonymkode: c4673...a42 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Fin brudekjole det du kan ha akkurat den kjolen du har lyst å gå med selv Anonymkode: 542b3...657 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fin brudekjole det du kan ha akkurat den kjolen du har lyst å gå med selv Anonymkode: 542b3...657 Jeg syns den er kjempefin selv. Men det er jo et enkelt bryllup og dne koster jo en del. Men ser for meg at jeg kan bruke den til andreting og eller? Sukk... Elsker den Anonymkode: fecd5...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 Alle jeg har vist den til sier at den er veldig meg og at den er fin, men jeg har så motvilje mot summen. Hadde det vært innafor å bruke den feks i andres bryllup men med mindre brudete tilbehør? Anonymkode: fecd5...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 Upraktisk med sånn lengde på et hagebryllup. Anonymkode: 53d3a...615
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #10 Skrevet 1. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns den er kjempefin selv. Men det er jo et enkelt bryllup og dne koster jo en del. Men ser for meg at jeg kan bruke den til andreting og eller? Sukk... Elsker den Anonymkode: fecd5...9ad Jeg syntes ikke bryllupet høres veldig enkelt ut, det er da ikke mindre stas å gifte seg på rådhuset eller i en hage? Det er jo uansett en stor anledning og forhåpentligvis gifter du deg bare en gang. Skjønner ikke at noe skulle være mindre "fint" fordi man ikke velger å gifte seg i kirken. Jeg skal gifte meg på rådhuset og ha bryllupsfest med tapas i et samfunnshus, men skal selvfølgelig pynte meg fint og ha skikkelig brudekjole for det. Personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på kjole, men funnet en billigere i samme stil - men hvis du liker akkurat den kjolen og har råd, kjør på Anonymkode: 542b3...657 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #11 Skrevet 1. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Alle jeg har vist den til sier at den er veldig meg og at den er fin, men jeg har så motvilje mot summen. Hadde det vært innafor å bruke den feks i andres bryllup men med mindre brudete tilbehør? Anonymkode: fecd5...9ad Nei, jeg ville ikke brukt den som gjest i bryllup uansett. Hvitt er forbeholdt bruden. Men du kan jo bruke den på fest. Anonymkode: 542b3...657 15
Turkis Sau Skrevet 1. januar 2020 #12 Skrevet 1. januar 2020 Ganske dyr, men helt nydelig! Og den kan brukes i mange andre anledninger senere. Hvis du har råd, så go for it 😊
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Skrevet 1. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg har vist den til sier at den er veldig meg og at den er fin, men jeg har så motvilje mot summen. Hadde det vært innafor å bruke den feks i andres bryllup men med mindre brudete tilbehør? Anonymkode: fecd5...9ad Etter at du selv har brukt den i ditt eget bryllup? Nei. Anonymkode: 0d747...1e8 7
Ulven Skrevet 1. januar 2020 #14 Skrevet 1. januar 2020 Veldig fin kjole, men du kan ikke bruke den i andres bryllup etter min mening. Til det er den for lys og brudete og med slep. 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Skrevet 1. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes ikke bryllupet høres veldig enkelt ut, det er da ikke mindre stas å gifte seg på rådhuset eller i en hage? Det er jo uansett en stor anledning og forhåpentligvis gifter du deg bare en gang. Skjønner ikke at noe skulle være mindre "fint" fordi man ikke velger å gifte seg i kirken. Jeg skal gifte meg på rådhuset og ha bryllupsfest med tapas i et samfunnshus, men skal selvfølgelig pynte meg fint og ha skikkelig brudekjole for det. Personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på kjole, men funnet en billigere i samme stil - men hvis du liker akkurat den kjolen og har råd, kjør på Anonymkode: 542b3...657 Ahh, nei, det er ikke sånn ment. Mer som at det skal være et avslappet bryllup hvor folk kan komme litt som de er og ikke stivpynta. Litt koselig og intimt liksom Anonymkode: fecd5...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #16 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, Ulven skrev: Veldig fin kjole, men du kan ikke bruke den i andres bryllup etter min mening. Til det er den for lys og brudete og med slep. Faen, er det jeg også egentlig tenker og da føler jeg at det er jævla mye penger å legge i en kjole jeg bruker en gang. Noen som har sett noen lignende? Anonymkode: fecd5...9ad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #17 Skrevet 1. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes ikke bryllupet høres veldig enkelt ut, det er da ikke mindre stas å gifte seg på rådhuset eller i en hage? Det er jo uansett en stor anledning og forhåpentligvis gifter du deg bare en gang. Skjønner ikke at noe skulle være mindre "fint" fordi man ikke velger å gifte seg i kirken. Jeg skal gifte meg på rådhuset og ha bryllupsfest med tapas i et samfunnshus, men skal selvfølgelig pynte meg fint og ha skikkelig brudekjole for det. Personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på kjole, men funnet en billigere i samme stil - men hvis du liker akkurat den kjolen og har råd, kjør på Anonymkode: 542b3...657 Svarer deg igjen, har du tips til lignende kjoler til lavere pris? Jeg har råd til denne, men det er som jeg skriver litt med at den koster mye og det byr meg litt imot for en kjole jeg ikke får brukt mer enn sannsynligvis en gang. Anonymkode: fecd5...9ad
Vera Skrevet 1. januar 2020 #18 Skrevet 1. januar 2020 Den var nydelig Jeg hadde definitivt gått for den! Du skal gifte deg 1 gang, og dette er den ene dagen hvor du står i din fulle rett til å kle deg i akkurat den kjolen som som skriker navnet ditt..uten å tenke på prislappen..sa i hvert fall jeg til meg selv da jeg dro kortet Det er jo 20% på kjolen akkurat nå Min datter er helt bestemt på å bruke min brudekjole den dagen hun skal gifte seg..mye kan selvsagt forandre seg, men om hun skrider oppover kirkegulvet (eller inn til sorenskriveren) i samme brudekjole som jeg gjorde, så har vi jo på sett og vis fått 2 kjoler til prisen av 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #19 Skrevet 1. januar 2020 3 minutter siden, Vera skrev: Den var nydelig Jeg hadde definitivt gått for den! Du skal gifte deg 1 gang, og dette er den ene dagen hvor du står i din fulle rett til å kle deg i akkurat den kjolen som som skriker navnet ditt..uten å tenke på prislappen..sa i hvert fall jeg til meg selv da jeg dro kortet Det er jo 20% på kjolen akkurat nå Min datter er helt bestemt på å bruke min brudekjole den dagen hun skal gifte seg..mye kan selvsagt forandre seg, men om hun skrider oppover kirkegulvet (eller inn til sorenskriveren) i samme brudekjole som jeg gjorde, så har vi jo på sett og vis fått 2 kjoler til prisen av 1 Jeg har jo tre døtre så liksom.. Her kan vi spare? Nei faen jeg kjøper den imorgen. Må bare manne meg opp😂 Anonymkode: fecd5...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #20 Skrevet 1. januar 2020 Synes den passer fint også i et litt mindre formelt bryllup ja Men synes ikke den kan brukes som gjest i bryllup senere, absolutt ikke... Om du har råd synes jeg du skal kjøpe den til bryllupet ditt, det er jo en stor anledning og mange kjøper mye dyrere brudekjoler! Tenker din økonomi har mer å si enn hvor stort bryllupet skal være. Kanskje kan du få solgt den etterpå? Ser mange selger kjolene sine på feks finn. Anonymkode: 95089...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå