Gjest Margo Skrevet 1. januar 2020 #21 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo tre døtre så liksom.. Her kan vi spare? Nei faen jeg kjøper den imorgen. Må bare manne meg opp😂 Anonymkode: fecd5...9ad 3 døtre?? Hallo, da får dere jo 4 kjoler til prisen av 1 😂 Kjøp den! Og gjør det med god samvittighet. Kos deg på dagen deres ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #22 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes den passer fint også i et litt mindre formelt bryllup ja Men synes ikke den kan brukes som gjest i bryllup senere, absolutt ikke... Om du har råd synes jeg du skal kjøpe den til bryllupet ditt, det er jo en stor anledning og mange kjøper mye dyrere brudekjoler! Tenker din økonomi har mer å si enn hvor stort bryllupet skal være. Kanskje kan du få solgt den etterpå? Ser mange selger kjolene sine på feks finn. Anonymkode: 95089...f74 Ja jeg kan jo sikkert selge den.. Men jeg vil ikke 😂 jeg har sett på denne kjolen LEEEENGEEEE, har fått et litt rart forhold til den Anonymkode: fecd5...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #23 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, Vera skrev: 3 døtre?? Hallo, da får dere jo 4 kjoler til prisen av 1 😂 Kjøp den! Og gjør det med god samvittighet. Kos deg på dagen deres ❤️ Ja, best for de at de vil bruke den. Hvis ikke kan vel en av gutta bruke den, haha! Familieklenodie, mammas kjole fra bubbleroom Anonymkode: fecd5...9ad 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #24 Skrevet 2. januar 2020 Veldig fin kjole! Vet av flere som har fått brudekjolen sin profesjonelt farget etter sitt eget bryllup og da brukt den som penkjole etterpå. Kommer sikkert litt an på hvilket stoff den er laget av og sånt. Anonymkode: 5b79e...d28 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #25 Skrevet 2. januar 2020 Kjøp den!! Den var nydelig og passer både til litt nedtonet bryllup men også litt mer pyntet ❤️ Kjolen kan godt brukes på fest, men ikke i andres bryllup. Som noen andre skriver her kan man også selge den, la noen arve den eller prøve å farge den. Hvis du velger å farge den må du sjekke hvilken stoff det er, ikke alle typer stoff som kan farges. Anonymkode: 10066...a2d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå