Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 Funderer litt på å kjøpe nytt spisestuebord. Det jeg har er greit nok, men ganske smalt. Det er god plass til 2 på hver langsiden, men når jeg legger i ileggsplaten, blir ikke dette mellomrommet større, det blir bare mer bordplate som stikker ut på hver side, slik at det egentlig bare er god plass til 6 (4 på siden, 1 på hver bordende). Synes plass til 6 er litt lite. Det hender vi trenger oss sammen fler, eller jeg setter til et bord i enden, men det er jo ikke noen ideèl løsning. Hvordan er ditt spisestuebord? Hvor mange har du plass til? (eventuelt lure løsninger når dere er mange?), har du eget spisestuebord i tillegg til kjøkkenbord? Bord anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 Vi har en gammel spisestue i eik (som er malt og lasert). Bordet er i utgangspunktet firkantet og har god plass til 4. Men bordet kan trekkes ut og får plass til to plater i midten. Da har vi grei plass til åtte. Vi er sjelden så mange til bords da, men det er greit å kunne dekke til åtte når det trengs. Kjøkkenbord har vi i tillegg. Der er det plass til 6 personer hvis vi drar det ut fra veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 Vi har spisebord med to tilleggsplater. Har sittet femten rundt bordet uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. juni 2005 #4 Del Skrevet 3. juni 2005 Vårt er som ditt tror jeg, men hvis vi er flere en seks så har jeg tilgang på et ekstrabord jeg kan sette opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 3. juni 2005 #5 Del Skrevet 3. juni 2005 Dette er veldig fint syns jeg http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10117*10310 Nå er jo jeg veldig glad i bjørk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2005 #6 Del Skrevet 3. juni 2005 Dette er veldig fint syns jeg http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10117*10310 Nå er jo jeg veldig glad i bjørk da. Ja, Norden er fint! (jeg er også veldig glad i bjørk!) har en venninne som har det, og det bordet fungerer så bra, er enkelt og pent! Kanskje jeg rett og slett skal gå for det? Har tenkt at det kanskje er litt for enkelt, men det er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. juni 2005 #7 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja, Norden er fint! (jeg er også veldig glad i bjørk!) har en venninne som har det, og det bordet fungerer så bra, er enkelt og pent! Kanskje jeg rett og slett skal gå for det? Har tenkt at det kanskje er litt for enkelt, men det er veldig fint! Snakker noen om meg?? Bordet er superdupert! Nå har jo vi det på kjøkkenet, men jeg kunne gjerne hatt det i stua også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #8 Del Skrevet 5. juni 2005 Snakker noen om meg?? Bordet er superdupert! Nå har jo vi det på kjøkkenet, men jeg kunne gjerne hatt det i stua også! Er vel en viss sjangse for at det er ditt bord jeg snakker om, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. juni 2005 #9 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi har dette: http://www.bohus.no/default.asp?page=119&product=1658 og det er jeg super fornøyd med! Fint å sitte lenge ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. juni 2005 #10 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi har dette på kjøkkenet http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10105*10310 Der er det god plass til åtte (Du har forresten spist ved det, Embla.... ) Vi har spisebord på stua også, det er et gammelt eikebord som vi kjøpte på en bruktbutikk fordi det passa til noen arva spisestuestoler. Det har to ileggsplater og vi har hatt tolv personer rundt det. I tillegg har vi et par skrivebordplater på ben fra IKEA som passer perfekt til å skjøte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå