AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #41 Skrevet 2. januar 2020 Hadde vel bare blitt smigret. For en del år siden kjøpte vi helt nytt rekkehus, og kjøpte det da første spade tak ble tatt. Så selv om de hadde brukt en interiørdesigner til gulv, bad, kjøkken og farger innvendig. Så ønsket jeg andre valg, og valgte nytt på farger, kjøkken, bad og gulv. Våres leilighet var den første som sto ferdig, og de skulle og bygge flere rekker. Så alle andre leiligheter laget de identisk til min, fordi de syntes det så mye bedre ut, enn valgene interiørdesigneren hadde valgt. Selv om det var litt kjedelig, at alle leilighetene ble like, så ble jeg og veldig smigret over, at de syntes min stil var så fin. Her jeg bor nå, så har jeg lyse vegger, lyst gulv, hvite hyller, grå sofa. Er jo mange hjem som ser ut som mitt, ikke identisk, men ganske likt. Anonymkode: b69fd...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #42 Skrevet 3. januar 2020 På 1.1.2020 den 9.13, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du møblene og interiøret ditt? Anonymkode: 174d2...b64 Det sier jeg ikke. Anonymkode: e6ef1...5f8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #43 Skrevet 3. januar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vel bare blitt smigret. For en del år siden kjøpte vi helt nytt rekkehus, og kjøpte det da første spade tak ble tatt. Så selv om de hadde brukt en interiørdesigner til gulv, bad, kjøkken og farger innvendig. Så ønsket jeg andre valg, og valgte nytt på farger, kjøkken, bad og gulv. Våres leilighet var den første som sto ferdig, og de skulle og bygge flere rekker. Så alle andre leiligheter laget de identisk til min, fordi de syntes det så mye bedre ut, enn valgene interiørdesigneren hadde valgt. Selv om det var litt kjedelig, at alle leilighetene ble like, så ble jeg og veldig smigret over, at de syntes min stil var så fin. Her jeg bor nå, så har jeg lyse vegger, lyst gulv, hvite hyller, grå sofa. Er jo mange hjem som ser ut som mitt, ikke identisk, men ganske likt. Anonymkode: b69fd...ad3 De «syntes» det så mye bedre ut, er dette! De som har hermet oss har aldri sagt noe, verken sagt at det var fint ei heller stygt, aldri fått noe kompliment. Aldri har jeg forventet det heller. Også går de hjem å kjøper samme ting som oss. Det er frekt i mine øyne. Anonymkode: e6ef1...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #44 Skrevet 3. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det sier jeg ikke. Anonymkode: e6ef1...5f8 Anonymkode: 2447e...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #45 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har lik sofa som en venninne. Jeg ante det ikke før hun bemerket det. Jeg ville bare ha en U-sofa som var god å sitte i og ligge på. At hun og halve Norge hadde kjøpt lik på Bohus, slo meg ikke. Senere spurte hun meg om hvor jeg hadde kjøpt en pyntepute og kjøpte seg en lik på Skeidar. Det var kanskje hevn det da, ikke at vi har lik smak? Anonymkode: 32609...834 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå