Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men saken er den at min stil verken er minimalistisk eller skandinavisk, og kjøper ikke mine ting på Bohus, Skeidar, Jysk, Ikea osv..derfor jeg synes det er litt skrudd.

Anonymkode: e6ef1...5f8

Hvis du har kjøpt alt nytt i løpet av de siste årene, vil det jo nødvendigvis være veldig mange andre som har lik stil som deg, jo!

Anonymkode: 56d3c...d1b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det deg Krenke Krenkesen? 

Anonymkode: 64a0e...592

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Vil du være den eneste som har ting og tang, så får du lage det selv. Det blir som å bli sur på naboen fordi de spiser ribbe fra samme merke som deg på julaften.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt greit at at noen har like ting som meg, men om de har flere ting sånn som du nevner, så hadde jeg ikke blitt smigret men ledd litt for meg selv. De har vel ingen fantasi eller ideer selv, at de må stjele fra feks. deg, hadde syntes synd på dem. Og hver gang jeg hadde vært på besøk hos dem, så hadde jeg sagt « wow helt lik klokke som oss, ja ja..» eller sånn som noen andre her sa «dette er som å være i sitt eget hjem jo» også hadde jeg ledd litt da.😅😅 

Nettet er jo fullt av stiler som er forskjellige så man kan finne sin egen stil også prøve å kombinere hjemme men sånn som de har gjort det, det er ikke bra.

Skrevet
14 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Det er helt greit at at noen har like ting som meg, men om de har flere ting sånn som du nevner, så hadde jeg ikke blitt smigret men ledd litt for meg selv. De har vel ingen fantasi eller ideer selv, at de må stjele fra feks. deg, hadde syntes synd på dem. Og hver gang jeg hadde vært på besøk hos dem, så hadde jeg sagt « wow helt lik klokke som oss, ja ja..» eller sånn som noen andre her sa «dette er som å være i sitt eget hjem jo» også hadde jeg ledd litt da.😅😅 

Nettet er jo fullt av stiler som er forskjellige så man kan finne sin egen stil også prøve å kombinere hjemme men sånn som de har gjort det, det er ikke bra.

Fikk nesten litt vondt i magen av å lese innlegget ditt når jeg ser hvordan du hadde forholdt deg til dette. Du hadde definitivt gitt "kopieringsvenneparet" en uggen og dårlig følelse om du hadde oppført deg sånn. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Suma skrev:

Fikk nesten litt vondt i magen av å lese innlegget ditt når jeg ser hvordan du hadde forholdt deg til dette. Du hadde definitivt gitt "kopieringsvenneparet" en uggen og dårlig følelse om du hadde oppført deg sånn. 

Er jo akkurat det som er meningen.🙄😉😉

Skrevet

Jeg hadde blitt overrasket og glad. Hadde følt meg smigret over at de likte det så godt at de også ville ha det. Da hadde jeg følt at de hadde syntes vi hadde god smak. Så hyggelig :)

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Er jo akkurat det som er meningen.🙄😉😉

For et flott menneske du er som vil dine venner skal ha det bra og føle seg vel:ironi:

Interiør over raushet❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men saken er den at min stil verken er minimalistisk eller skandinavisk, og kjøper ikke mine ting på Bohus, Skeidar, Jysk, Ikea osv..derfor jeg synes det er litt skrudd.

Hvor kjøper du møblene og interiøret ditt? 

Anonymkode: 174d2...b64

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir smigret om noen henter inspirasjon fra hjemmet mitt..jeg anser ikke stilen min for unik, da de aller fleste møbler/pynteting masseproduseres i dag. 

Skrevet
21 minutter siden, Suma skrev:

For et flott menneske du er som vil dine venner skal ha det bra og føle seg vel:ironi:

Interiør over raushet❤️

Din mening det😉

Skrevet

Jeg ville ha reagert. For å få til stilen jeg har må du både handle møbler på nett og Noe på butikk,. Noe spesielt å gidde å bruke masse tid på å finne igjen hvor alt er kjøpt. 

Jeg har opplevd at ved salg av et hus, så hadde den nye eieren hermet etter oss ved å plukke ut alt av møbler og tepper rett ut av prospektet. Sa til han at jøss, har du samme møbler som oss, fikk til svar at han syns det passet så fint. Noen klarer bare ikke å tenke selv Innen interiør 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hmmmmmm skrev:

Jeg ville ha reagert. For å få til stilen jeg har må du både handle møbler på nett og Noe på butikk,. Noe spesielt å gidde å bruke masse tid på å finne igjen hvor alt er kjøpt. 

Jeg har opplevd at ved salg av et hus, så hadde den nye eieren hermet etter oss ved å plukke ut alt av møbler og tepper rett ut av prospektet. Sa til han at jøss, har du samme møbler som oss, fikk til svar at han syns det passet så fint. Noen klarer bare ikke å tenke selv Innen interiør 

Dette!

Akkurat som hos meg, noen av tingene jeg har er ikke lenger mulig å få kjøpt i fysisk butikk, så de har gravd å gravd dypt for å få tak i det. Og det verste er at de kan vise en ting som jeg også har og si «se, var ikke dette fint». 🙄

Men som du selv også sier, noen klarer ikke å tenke selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde spurt hvorfor de kopierte meg.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg hadde spurt hvorfor de kopierte meg.

Kopierer deg? Kanskje de har så kjedelig stil, at det er uungåelig? Som de fleste folk om dagen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kopierer deg? Kanskje de har så kjedelig stil, at det er uungåelig? Som de fleste folk om dagen. 

Nice try.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vil du beskrive din stil da, ts? 

Anonymkode: a8aff...872

• Liker 1
Skrevet

Desto mer de hadde jobbet og brukt tid for å skaffe min stil, jo mer hadde jeg blitt smigret og syntes et var kjekt.

Skrevet
På 1.1.2020 den 10.43, Hmmmmmm skrev:

Hvor har du hentet inspirasjon til hjemmet ditt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...