AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #41 Skrevet 31. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart jeg vet, er derfor jeg vanligvis puler litt for så å slikke fitta til jeg merker at det er rett før hu kommer og der MIDT i orgasmen løper jeg kuken inn i henne og pumper på som faen og spruter henne full 🙂 Anonymkode: d085f...f60 .... og hva skjedde med kvinnens orgasme da? Den lot du henge i lufta og dreit i plutselig, så du kunne "pumpe på som faen og sprute henne full" for din egen del? Anonymkode: c9d64...cf2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #42 Skrevet 1. januar 2020 På 31.12.2019 den 3.33, AnonymBruker skrev: Hei. Til dere gutta!😁 Vet dere at de fleste damer ikke kommer med vanlig penetrering og må mest sannsynlig bli fingret på klitten? Anonymkode: 52195...4e0 Er mann 43 år...... tror jeg så vidt har fått det med meg....men takk for påminnelsen.... Og så til deg som skrev dette innlegget. Vet du forresten at kvinner, og menn, , tenner på ulike ting og har ulike preferanser når det gjelder sex? Anonymkode: 9a824...1be 1
Kragebein Skrevet 3. januar 2020 #43 Skrevet 3. januar 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå