Gå til innhold

Til mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"til mann", "til dere gutta". Er dette rettet til menn eller gutter?

Uansett, jeg er kvinne. Jeg kommuniserer med min elsker. Fordi uansett hvordan jeg vil ha det så er det garantert annerledes enn hvordan andre kvinner vil ha det. Kvinner er ikke like, vet du. Det finnes til og med de som kommer av penetrering.

Derfor er det viktig med kommunikasjon.

Visste du at det finnes kvinner som faker orgasme et helt liv, fordi de ikke vil kommunisere med elskeren sin? Synd på dem at de er så dumme.

Ikke vær dum, ikke fake orgasme, ikke ligg der og forvent at han skal forstå og vite nøyaktig hva du vil og trenger, eller tro at han leser dine tanker. 

Anonymkode: 3103a...1c4

Takk for at du skriver dette. 

Mitt enkle utgangspunkt når en kvinne sier hun er misfornøyd i senga er at hun er dårlig selv. Hun er dårlig på tusen måter, de kvinnene derimot som veileder, som kommuniserer, de som vet hva som funker for de, de er best i senga. 

TS er et godt eksempel på en kvinne som helt sikkert er dårlig i senga med sin  ff, ons, kjæreste, samboer eller ektefelle som sitter der som et spørsmålstegn og ikke vet sine arme råd, han gjør alt som sin tidligere kjæreste likte, men kvinnen han har nå responderer ikke noe på det. 

Anonymkode: 4cc13...66a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken mann er det du skriver til?

Anonymkode: ba16a...a72

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk å massere klitorisen min selv, mens mannen fyller opp min vagina. 

Anonymkode: cae12...6e6

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet

Begynte å trene hiptrust for noen uker siden, fått god hofte kontakt 😁

Kona er superfornøyd i senga!! Har virkelig hoftedrive så mye å si under sex😅

Skrevet

Ts her.

Hvis jeg må fingre meg selv under sex ellee etter han har penetrert meg så vil jeg ikke ha sex med den karen igjen! Hva faen er vitsen da? Det deiligste for meg er å bli fingret/sleika av sexpartner. Da kan jeg like godt ikke ha sex da. Ja det er godt med sex selvom man ikke kan komme på den "vanlige" måten og man har jo behov uansett. Og ja jeg kommuniserer med min partner hva jeg liker og kommer av.. 

Godt nyttår!

Anonymkode: 52195...4e0

• Liker 4
Skrevet

Og str har ingenting å si om man kommer eller ikke. Har prøvd fra stor til liten. Så str har absolutt ingenting å si for meg. Vet om flere gutta som har store og er klare over det selv og tror det skal holde i massevis. Nei dem kan jukke og jukke men jeg kommer ikke😂👍

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"til mann", "til dere gutta". Er dette rettet til menn eller gutter?

Anonymkode: 3103a...1c4

Er nok til gutta ja. Man er jo ikke mann før man vet hvordan man tilfredsstiller ei dame!!!!

Anonymkode: da466...8d3

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Til dere gutta!😁 Vet dere at de fleste damer ikke kommer med vanlig penetrering og må mest sannsynlig bli fingret på klitten? 

Hva med tunge på klitten?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok til gutta ja. Man er jo ikke mann før man vet hvordan man tilfredsstiller ei dame!!!!

Anonymkode: da466...8d3

Så da blir homofile aldri menn?

Anonymkode: ba16a...a72

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Hva med tunge på klitten?

Ja det også

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Hvis jeg må fingre meg selv under sex ellee etter han har penetrert meg så vil jeg ikke ha sex med den karen igjen!

Jaha? Så det er hans jobb å vite når du trenger stimulans der eller ikke, og hvis han ikke stimulerer deg der akkurat når du trenger det. ja da er det null mer sex med ham?

Du høres ut som en skikkelig drøm av en sexpartner.

Mange ganger kan det bli for mye fokus på klitoris, og man gjør andre ting. Mannen kan ikke gjette seg frem til når det er greit igjen. At du fingrer, stimulerer deg selv under akten er både opphissende, får ham til å forstå at nå vil du stimuleres der, og gjør deg litt mer ansvarlig for egen orgasme, alle de tingene på en gang.

Anonymkode: b696a...b30

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Så det er hans jobb å vite når du trenger stimulans der eller ikke, og hvis han ikke stimulerer deg der akkurat når du trenger det. ja da er det null mer sex med ham?

Du høres ut som en skikkelig drøm av en sexpartner.

Mange ganger kan det bli for mye fokus på klitoris, og man gjør andre ting. Mannen kan ikke gjette seg frem til når det er greit igjen. At du fingrer, stimulerer deg selv under akten er både opphissende, får ham til å forstå at nå vil du stimuleres der, og gjør deg litt mer ansvarlig for egen orgasme, alle de tingene på en gang.

Anonymkode: b696a...b30

Ja no leste du ikke hele greia mi tydeligvis ikke. Jeg kommuniserer med sexpartner hva jeg liker og ikke liker. Og hva jeg kommer av. Vil ikke fyren da fingre meg når han har fått pult meg i fitta så ja faen til han. Jævla egoist mannfolk da. 

• Liker 1
Skrevet

Så da kan jeg godt være den dårligste sexpartner ever men til partner også som ikke vil gi nytelse tilbake.  Jeg gir jo nytelse med fitta og evetuelt med handa og munnen også hvis han vil!! Jeg ligger vel ikke som en hore og bare blir pult!!!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Forumhei skrev:

Begynte å trene hiptrust for noen uker siden, fått god hofte kontakt 😁

Kona er superfornøyd i senga!! Har virkelig hoftedrive så mye å si under sex😅

Det er bra, har mye å si med hoftemotion fra menna ja! 😊

Anonymkode: c9d64...cf2

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da kan jeg godt være den dårligste sexpartner ever men til partner også som ikke vil gi nytelse tilbake.  Jeg gir jo nytelse med fitta og evetuelt med handa og munnen også hvis han vil!! Jeg ligger vel ikke som en hore og bare blir pult!!!

Jeg er helt enig dette. 

Sex uten klitorisstimulering for damer er som sex med kun penisrotstimulering for mannen. Man er ikke kravstor eller dårlig partner om man forventer at den man ligger med stimulerer det mest vesentlige og nødvendige området for orgasme. Vi stimulerer jo penishodet konstant ved å la menn penetrere oss. Og også når vi runker og suger de. Menn som ikke stimulerer klitoris gjennom samleiet er megaegoister som tenker at så lenge pikken dems får sitt så er det greit liksom. Jeg stemmer for at vi gir dem samme opplevelsen tilbake og bare begynner å stimulere kun penisroten. Da skal vi nok se alle gutta begynne å kalle oss dårlige i senga, sånn som vi har all grunn til å kalle dem dårlige i senga nå når de ikke gidder å kose med klitten. Og nei, to minutter under foreplay er ikke nok. Den må stimuleres gjennom samleiet også ellers er samleiet bortkasta.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig dette. 

Sex uten klitorisstimulering for damer er som sex med kun penisrotstimulering for mannen. Man er ikke kravstor eller dårlig partner om man forventer at den man ligger med stimulerer det mest vesentlige og nødvendige området for orgasme. Vi stimulerer jo penishodet konstant ved å la menn penetrere oss. Og også når vi runker og suger de. Menn som ikke stimulerer klitoris gjennom samleiet er megaegoister som tenker at så lenge pikken dems får sitt så er det greit liksom. Jeg stemmer for at vi gir dem samme opplevelsen tilbake og bare begynner å stimulere kun penisroten. Da skal vi nok se alle gutta begynne å kalle oss dårlige i senga, sånn som vi har all grunn til å kalle dem dårlige i senga nå når de ikke gidder å kose med klitten. Og nei, to minutter under foreplay er ikke nok. Den må stimuleres gjennom samleiet også ellers er samleiet bortkasta.

Ts her. Takk! Trodde bare jeg som tenkte sånn! Godt nyttår!👍🎆

Skrevet
7 timer siden, Bunuel skrev:

Tror nok kvinnelig orgasme bare er en myte.

Har du aldri fått ei dame til å komme så gjør du det feil..

Skrevet

Kunne kaldt damer som har ikke tenkt på speed x for lengst!!

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Til dere gutta!😁 Vet dere at de fleste damer ikke kommer med vanlig penetrering og må mest sannsynlig bli fingret på klitten? 

Klart jeg vet, er derfor jeg vanligvis puler  litt for så å slikke fitta til jeg merker at det er rett før hu kommer og der MIDT i orgasmen løper jeg kuken inn i henne og pumper på som faen og spruter henne full 🙂 

Anonymkode: d085f...f60

Skrevet
9 hours ago, Forumhei said:

Det er ikke mannens oppgave å tilfredstille kvinne, det er kvinnens jobb å tilfredstille seg selv samt mannen sin. 

Det er mannens oppgave å ikke komme før kvinnen. Gjør mannen det så failer han og er en loser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...