AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #21 Skrevet 2. januar 2020 Menn sier mange fine ting og lyver så de tror det selv, kun for å få sex. Han der virker ikke interessert nok. Jeg ville kanskje testa med et direkte spørsmål/invitasjon, for en del menn er for feige til å handle selv. Ellers hadde jeg lagt det bak meg og fortsatt å finne glede i annet, til rette mannen kommer i din retning og faktisk tar initiativ. Kjenner på det samme i disse tider, så vet at det krever en del. Anonymkode: a2b7a...54e
Ellevill Skrevet 2. januar 2020 #22 Skrevet 2. januar 2020 Han er vel ikke interessert, da? Men det virker det som om du er - selv om du omtaler han på en nedlatende måte.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #23 Skrevet 2. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn sier mange fine ting og lyver så de tror det selv, kun for å få sex. Han der virker ikke interessert nok. Jeg ville kanskje testa med et direkte spørsmål/invitasjon, for en del menn er for feige til å handle selv. Ellers hadde jeg lagt det bak meg og fortsatt å finne glede i annet, til rette mannen kommer i din retning og faktisk tar initiativ. Kjenner på det samme i disse tider, så vet at det krever en del. Anonymkode: a2b7a...54e Det er helt sant. Når vet man egentlig når de snakker sant?? Er i 30-åra,trodde folk snart var ferdig med spill i den alderen. Hvilket direkte spørsmål da? Veit faktisk ikke om jeg gidder. Verste er faktisk at jeg ikke finner han attraktiv men tror jeg kun ville pga han likte meg i "gamle dager",men han har én ting som jeg finner svært intr hos menn, at han er 1.83 cm høy. Ellers ser han ut som nevnt tidligere,vokalisten i Metallica med langt skjegg. Har tenkt at vi kunne ha sex,derfor holdt igjen i halmstrået. Skal fortelle dere en annen ting,prøvde å legge han til på fb i 2018. Han fjernet da den "legg til venn" greia. Bare are you fucking serious? For en forpult idiot. Han fortalte når vi møttes, at han kun hadde folk han kjente godt på fb. Nei,den blir ikke kjøpt. En annen ting, han kjørte meg på hytta i påska 2017,var aleine og hadde hytta for meg sjøl. Vi hadde kjørt rundt i flere timer og prata før han kjørte meg på hytta om natta/tidlig morgen. Han fikk omvisning på hytta så sendte jeg han hjem. Han forventet kanskje å få overnatte/sex og blei skuffa når han måtte kjøre hjem(30-40 min). Snakka med en online psykolog den gangen som mente at jeg burde latt han bli..jaja blei ikke slik. Vi møttes uten sex etter dette men det var over en mnd etterpå og da skulke vi nakenbade som aldri blei pga jeg var litt omstendelig pga isolasjons angst Haha nei han et faen meg en idiot. Men lurer på hva jeg gjør som gjør mange menn har kun villet én ting eller bare ha deg som tidsfordriv. Jeg er verdt mye mer,jobber mye med self lov og veit hva jeg fortjener. Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #24 Skrevet 3. januar 2020 Har tenkt litt og tror jeg vil prøve en siste gang. Etter det er det kroken på døra! Skreiv med en fyr på en datingapp de siste dagene,men han er dessverre ikke min type. Han ville bli bedre kjent men jeg måtte bare slette samtalen og trekke meg tilbake. Anonymkode: fc71f...526
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå