AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 2,5 år siden vi traff hverandre sist. Begge er single og "ser hverandre"på en datingapp. Der vi fikk match i 2017. Vokse opp på samme sted,visste om hverandre men aldri noe mer før vi blei delvis kjent i 2017. Han fortalte meg han hadde likt meg når vi gikk på ungdomsskolen og i "utelivstiden" Vi planla ting men ting sklei ut/ghosting? Undertegna var litt ubesluttsom pga isolasjons angst..Den andre part veldig laid back, og litt "I don't give a fuck"-holdning. Litt treig i avtrekkeren kan du si,I hvertfall i forhold til å ta initiativ. Er det noen som bare er slik? Men når vi møttes så gikk praten i et sett og jeg følte vi bondet og var like på endel ting. Forsto hverandre osv. I juni i år sendte jeg en "Netflix&chill?" mld men ingen svar. Han var å sneik på profilen på datingappen men ingenting har skjedd etter det. Han har barn annenhver uke,men forsvarer ikke ego væremåten. Vi snakker mye om sex etc men kom aldri dit. Tror han synes jeg er mer attraktiv enn jeg syns han er. Han var ikke en jeg snudde meg etter back in the day. Hadde mange andre jeg var intr i, uansett fikk et godt inntrykk når vi blei kjent og syns fyren var kul men drop dead gorgeous er han ikke . Tror han kanskje ikke har så god selvtillit selv om han er tøff utad. Greia er skal man ta kontakt igjen eller la være, vente til han tar kontakt(noe som kanskje aldri skjer? . Er det noen mannfolk som er på den måten der?Treig i avtrekkeren men er med om den andre parten tar kontakt? Men ikke kjekt med enveiskommunikasjon heller.. tror ikke han dater så mange andre, bare liker å se på utvalget. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Rettelse: sneik på datingappen i september i år. Anonymkode: fc71f...526
Bamseklemmer Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 Det der ser alt for komplisert ut, enveiskjøring fungerer bare ikke👌 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Han har barn men det forsvarer ikke den ego væremåten med å ikke svare? For meg høres det ut som at han har eller har hatt samboer/kjæreste på det tidspunktet, derfor ikke svart, og bare bruker nettdating til spenning og bekreftelser. Uansett så er han jo ikke særlig interessert i deg når dere ikke har møttes på 2,5 år og kun du som tar kontakt. Stopp med å dikt opp ting som tar han i forsvar. Han er bare ikke interessert nok. Glem han og gå videre Anonymkode: f5805...3d2 8
GrønnNellik68 Skrevet 31. desember 2019 #5 Skrevet 31. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 2,5 år siden vi traff hverandre sist. Begge er single og "ser hverandre"på en datingapp. Der vi fikk match i 2017. Vokse opp på samme sted,visste om hverandre men aldri noe mer før vi blei delvis kjent i 2017. Han fortalte meg han hadde likt meg når vi gikk på ungdomsskolen og i "utelivstiden" Vi planla ting men ting sklei ut/ghosting? Undertegna var litt ubesluttsom pga isolasjons angst..Den andre part veldig laid back, og litt "I don't give a fuck"-holdning. Litt treig i avtrekkeren kan du si,I hvertfall i forhold til å ta initiativ. Er det noen som bare er slik? Men når vi møttes så gikk praten i et sett og jeg følte vi bondet og var like på endel ting. Forsto hverandre osv. I juni i år sendte jeg en "Netflix&chill?" mld men ingen svar. Han var å sneik på profilen på datingappen men ingenting har skjedd etter det. Han har barn annenhver uke,men forsvarer ikke ego væremåten. Vi snakker mye om sex etc men kom aldri dit. Tror han synes jeg er mer attraktiv enn jeg syns han er. Han var ikke en jeg snudde meg etter back in the day. Hadde mange andre jeg var intr i, uansett fikk et godt inntrykk når vi blei kjent og syns fyren var kul men drop dead gorgeous er han ikke . Tror han kanskje ikke har så god selvtillit selv om han er tøff utad. Greia er skal man ta kontakt igjen eller la være, vente til han tar kontakt(noe som kanskje aldri skjer? . Er det noen mannfolk som er på den måten der?Treig i avtrekkeren men er med om den andre parten tar kontakt? Men ikke kjekt med enveiskommunikasjon heller.. tror ikke han dater så mange andre, bare liker å se på utvalget. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: fc71f...526 Han betyr nå noe for deg når du sitter med slike tanker. Jeg hadde tatt kontakt. Bedre å gjort noe en angrer på enn angre på noen aldri turte. Værste som kan skje er jo at du får ett klart svar på at han ikke er interessert. I dag er det nyttårsaften. Utnytt det. Ønsk han godt nytt og spør hvordan han har det. Det er ufarlig og du viser at du bryr deg om han. Det er min mening. 2
GrønnNellik68 Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har barn men det forsvarer ikke den ego væremåten med å ikke svare? For meg høres det ut som at han har eller har hatt samboer/kjæreste på det tidspunktet, derfor ikke svart, og bare bruker nettdating til spenning og bekreftelser. Uansett så er han jo ikke særlig interessert i deg når dere ikke har møttes på 2,5 år og kun du som tar kontakt. Stopp med å dikt opp ting som tar han i forsvar. Han er bare ikke interessert nok. Glem han og gå videre Anonymkode: f5805...3d2 Alt for mye synsing her syns jeg. Ikke rart det blir konflikter i forhold med slike synsinger som tilslutt går over til sannhet i eget hodet. Da er kommunikasjon viktig slik at en får klarhet i ting.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har barn men det forsvarer ikke den ego væremåten med å ikke svare? For meg høres det ut som at han har eller har hatt samboer/kjæreste på det tidspunktet, derfor ikke svart, og bare bruker nettdating til spenning og bekreftelser. Uansett så er han jo ikke særlig interessert i deg når dere ikke har møttes på 2,5 år og kun du som tar kontakt. Stopp med å dikt opp ting som tar han i forsvar. Han er bare ikke interessert nok. Glem han og gå videre Anonymkode: f5805...3d2 Det var slutt med barnemoren for snart 4 år siden. Hun behandlet han dårlig tror jeg. Hun dreiv og hadde sex med forskjellige mannfolk etter det var slutt mellom dem,og hun bodde i kjelleren til hun fant nytt hus. Hun har hatt ny kjæreste et par år. Han sa at han mente jeg fortjente bedre enn han en gang...Hvem sier sånn?Det betyr vel at han ikke har så stor tro på seg selv? Ikke er intr i forhold også tenker jeg.. Forsvarer ikke i det hele tatt. Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #8 Skrevet 31. desember 2019 3 timer siden, Bente1234 skrev: Han betyr nå noe for deg når du sitter med slike tanker. Jeg hadde tatt kontakt. Bedre å gjort noe en angrer på enn angre på noen aldri turte. Værste som kan skje er jo at du får ett klart svar på at han ikke er interessert. I dag er det nyttårsaften. Utnytt det. Ønsk han godt nytt og spør hvordan han har det. Det er ufarlig og du viser at du bryr deg om han. Det er min mening. Hvorfor skal jeg gidde enveiskommunikasjon? Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #9 Skrevet 31. desember 2019 4 timer siden, Bente1234 skrev: Alt for mye synsing her syns jeg. Ikke rart det blir konflikter i forhold med slike synsinger som tilslutt går over til sannhet i eget hodet. Da er kommunikasjon viktig slik at en får klarhet i ting. Hva mener du da? Ts Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #10 Skrevet 31. desember 2019 Ei såkalla venninne sa i oktober at når de (mennene)ikke kommer til oss, må vi komme til dem. Hun gjorde det med mannen hun nå er gift med. Men ingen gidder enveis i lengden. Tenkte vi kunne møtes for intimitet og sex feks. Har ikke hatt nærhet og sex på flere år (har vært noen tilbud siste par åra,men ikke vært rett. Det er kanskje illusjonen man ønsker,ikke personen. Når noen er intr så veit man det...men hvorfor gadd han da å si at han var intr og trykte likes på meg den gangen? Jeg trodde først at det var en feil, men det var det ikke sa han. Han hadde likt meg i mange år, men var for feig til å gjøre noe den gang (og nyere tid). Må slutte å lage unnskyldninger for meg selv, ønsker bare så inderlig en kjæreste... Ts Anonymkode: fc71f...526
GrønnNellik68 Skrevet 31. desember 2019 #11 Skrevet 31. desember 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg gidde enveiskommunikasjon? Anonymkode: fc71f...526 Hvorfor spør du? Du har jo svaret selv. Du gidder ikke enveiskommunikasjon men lurer på om du skal ta kontakt??? nå ble jeg forvirra gitt. Noe jeg ikke har skjønt? 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #12 Skrevet 31. desember 2019 19 minutter siden, Bente1234 skrev: Hvorfor spør du? Du har jo svaret selv. Du gidder ikke enveiskommunikasjon men lurer på om du skal ta kontakt??? nå ble jeg forvirra gitt. Noe jeg ikke har skjønt? Har prøvd å "manifistere" at han skulle ta kontakt siste året, men det går ikke. Så hvorfor gidder jeg?!? At han er en slik person som er treig i avtrekkeren og at andret må ta initiativ for at ting skal skje?Veit ikke... Ganske så sikker på at han bruker datingappen for å booste ego og få bekreftelse, han møter nok ingen.. han ser jo mest ut som vokalisten i Metallica. Anonymkode: fc71f...526
GrønnNellik68 Skrevet 31. desember 2019 #13 Skrevet 31. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å "manifistere" at han skulle ta kontakt siste året, men det går ikke. Så hvorfor gidder jeg?!? At han er en slik person som er treig i avtrekkeren og at andret må ta initiativ for at ting skal skje?Veit ikke... Ganske så sikker på at han bruker datingappen for å booste ego og få bekreftelse, han møter nok ingen.. han ser jo mest ut som vokalisten i Metallica. Anonymkode: fc71f...526 😂😂😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #14 Skrevet 31. desember 2019 Flere innspill??? Ts Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Skrevet 1. januar 2020 Skal,skal ikke? Anonymkode: fc71f...526
GrønnNellik68 Skrevet 1. januar 2020 #16 Skrevet 1. januar 2020 Helt klart ikke.. ut fra d jeg har lest 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #17 Skrevet 1. januar 2020 10 minutter siden, Bente1234 skrev: Helt klart ikke.. ut fra d jeg har lest Pga enveiskjøring? Det er kanskje den eneste plassen man kan få nærhet/sex som man ikke har hatt på veldig lang tid... Ts Anonymkode: fc71f...526
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #18 Skrevet 1. januar 2020 På 31.12.2019 den 5.24, Bamseklemmer skrev: Det der ser alt for komplisert ut, enveiskjøring fungerer bare ikke👌 Hva om de er treige i avtrekkeren med alle eller lager jeg bare unnskyldninger nå? Og hva mener mannfolk når de sier du fortjener bedre,er det at de ikke har tro på seg selv og at de mener du er over deres liga og at de vil finne noen på "lavere nivå"? Er da faen meg helt average jeg,så den der er svak. Anonymkode: fc71f...526
GrønnNellik68 Skrevet 2. januar 2020 #19 Skrevet 2. januar 2020 Jammen lille venn.. nå har du skrevet at du ikke vil ha enveis kommunikasjon. Det har du fått før og erfarer fortsatt. Så vil du ha sex med han bare for sex’ens skyld ... Denne mannen svarer på mld hvis det er sex du er etter... bare prøv.. det er han garantert interessert i. Om du kan forvente deg noe mer er vel mer usikkert.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #20 Skrevet 2. januar 2020 9 minutter siden, Bente1234 skrev: Jammen lille venn.. nå har du skrevet at du ikke vil ha enveis kommunikasjon. Det har du fått før og erfarer fortsatt. Så vil du ha sex med han bare for sex’ens skyld ... Denne mannen svarer på mld hvis det er sex du er etter... bare prøv.. det er han garantert interessert i. Om du kan forvente deg noe mer er vel mer usikkert. Du har rett, han er en jævla idiot og man fortjener bedre enn det. Tror nok det kun er illusjonen jeg savner,det å få nærhet og intimitet som man sårt ønsker og trenger. Det å bli sett og verdsett osv. Tror ikke han ligger rundt, han virker ikke som typen til det. Det er det eneste jeg forsvarer, ellers så fins det nok bedre eksemplar der ute,bare vanskelig å finne. Anonymkode: fc71f...526
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå