Cata Skrevet 11. januar 2020 #41 Del Skrevet 11. januar 2020 Et spørsmål inn fra sidelinjen her. Jeg har nettopp begynt å strikke igjen etter et opphold på mange år. Den gang "sluttet" jeg for skapene var fulle. Det er tross alt grenser for hvor mange strikkegensere man trenger. Strikket hyttetøfler til halve slekta til jul, så nå er det markedet mettet for en stund. Siden det er så lenge siden sist så kan jeg sikkert tåle 2-3 gensere til meg selv før det tyter ut av skapene, men om dilla vedvarer, hva så? Så hva gjør dere med alt dere strikker? Gir bort? Rydder i skapene og sender de eldste plaggene til Fretex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #42 Del Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Cata skrev: Et spørsmål inn fra sidelinjen her. Jeg har nettopp begynt å strikke igjen etter et opphold på mange år. Den gang "sluttet" jeg for skapene var fulle. Det er tross alt grenser for hvor mange strikkegensere man trenger. Strikket hyttetøfler til halve slekta til jul, så nå er det markedet mettet for en stund. Siden det er så lenge siden sist så kan jeg sikkert tåle 2-3 gensere til meg selv før det tyter ut av skapene, men om dilla vedvarer, hva så? Så hva gjør dere med alt dere strikker? Gir bort? Rydder i skapene og sender de eldste plaggene til Fretex? Jeg har strikket nok ullgensere til meg selv nå. Så jeg har gitt noen venninner tilbud om at jeg kan strikke til de. De har da fått et utvalg av oppskrifter fra meg (jeg har noen garnønsker da jeg vil strikke med ren og bærekraftig ull). De kjøper garn og jeg strikker. Men jeg spør de jeg vil strikke til. Jeg vil ikke strikke til hvermannsen. Anonymkode: 7502e...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 11. januar 2020 #43 Del Skrevet 11. januar 2020 8 timer siden, Cata skrev: Et spørsmål inn fra sidelinjen her. Jeg har nettopp begynt å strikke igjen etter et opphold på mange år. Den gang "sluttet" jeg for skapene var fulle. Det er tross alt grenser for hvor mange strikkegensere man trenger. Strikket hyttetøfler til halve slekta til jul, så nå er det markedet mettet for en stund. Siden det er så lenge siden sist så kan jeg sikkert tåle 2-3 gensere til meg selv før det tyter ut av skapene, men om dilla vedvarer, hva så? Så hva gjør dere med alt dere strikker? Gir bort? Rydder i skapene og sender de eldste plaggene til Fretex? Strikker gensere som brukes til hverdags. Petiteknit syntes jeg har mange fine hverdagsgensere, men det kommer jo litt an på hva du liker. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 11. januar 2020 #44 Del Skrevet 11. januar 2020 https://www.garnius.no/1917-4-lydia-genser-bla-complex Holder på med denne nå. Akkurat ferdig med en Marius-genser til en venninne og en tykk ullgenser til samboeren min. Savner det tykke ullgarnet altså, for fører det går sakte nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felidays Skrevet 11. januar 2020 #45 Del Skrevet 11. januar 2020 Ellen's hentesett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #46 Del Skrevet 11. januar 2020 12 timer siden, Cata skrev: Et spørsmål inn fra sidelinjen her. Jeg har nettopp begynt å strikke igjen etter et opphold på mange år. Den gang "sluttet" jeg for skapene var fulle. Det er tross alt grenser for hvor mange strikkegensere man trenger. Strikket hyttetøfler til halve slekta til jul, så nå er det markedet mettet for en stund. Siden det er så lenge siden sist så kan jeg sikkert tåle 2-3 gensere til meg selv før det tyter ut av skapene, men om dilla vedvarer, hva så? Så hva gjør dere med alt dere strikker? Gir bort? Rydder i skapene og sender de eldste plaggene til Fretex? Strikker til familiemedlemmer, veninners babyer, ungene, gevinst til korpslotteri osvosv Anonymkode: f96b1...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 12. januar 2020 #47 Del Skrevet 12. januar 2020 Dukkestrikk for garnlageret er på pinnene nå. 🧶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå