Fydda Skrevet 30. desember 2019 #1 Del Skrevet 30. desember 2019 Hva har du nettopp fullført, hva har du på pinnene og hva har du planlagt? Selv ble jeg nettopp ferdig med mitt første prosjekt - og genseren falt tydeligvis i smak. Den lille frøkna som fikk den markerte sitt eierskap til plagget med en god gulp etter å ha hatt den på i tjue minutter. Har en påbegynt raglangenser som ligger og venter på lysere tider, og driver med en kålorm-bamse. Videre er skjerfet til den fjerde doktoren i Doctor Who planlagt strikket til samboer, må bare finne ut om det blir original-lengden på nesten 3 meter eller om det blir en kortversjon. Kjenner jeg sjefen rett, blir det nok den lange varianten. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2019 #2 Del Skrevet 30. desember 2019 Har nettopp fullført et lass tøfler som ble gitt bort i julegave. Nå holder jeg på med en genser til meg selv. (Alpaca fine - Sonjagenseren). Klarte heller ikke holde fingrene fra tastene da "Strikkemekka" annonserte 50% prisreduksjon på garn i romjula så jeg blir visst ikke håndarbeidsfri med det første... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Del Skrevet 30. desember 2019 Holder på å gjøre ferdig en kofte som jeg har holdt på med i hele høst (i tillegg til tusen andre prosjekt), regner med å fullføre i morgen! Neste prosjekt er dahlia-jakke til meg selv og en genser i et mykt garn jeg fikk til jul. Så blir det nok noen småprosjekt innimellom, typ babyjakke og luer. Mange som venter barn på nyåret! Anonymkode: d3f38...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 30. desember 2019 #4 Del Skrevet 30. desember 2019 Nettopp ferdig med villmarksgenser og begynt på en nordstjernegenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkegurine Skrevet 31. desember 2019 #5 Del Skrevet 31. desember 2019 Holder på med lothepus fjorden Genser til samboer som var så snill å kjøpte garnpakke til meg (til han) når jeg var tom for prosjekter 😂 innimellom strikker jeg småting som votter. Ferdig med et par selbuvotter og et par uglevotter til jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 31. desember 2019 #6 Del Skrevet 31. desember 2019 Ble ferdig med sunday sweater for et par dager siden, skal legge opp til ingendikkedarer genser i dag. Har strikket noen babyplagg i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #7 Del Skrevet 31. desember 2019 Strikket ferdig nå en Alasuq Polar fra Linka Neuman (hun med villmarksgenserene). Må bare vente på at kulda kommer tilbake så jeg får brukt den. Den er jo så fin. Anonymkode: 7502e...10f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #8 Del Skrevet 31. desember 2019 Ble ferdig med en cortina lue før jul. Nå holder jeg på med en hjullasterbukse fra knit&knot. Anonymkode: 5364d...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 31. desember 2019 #9 Del Skrevet 31. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Strikket ferdig nå en Alasuq Polar fra Linka Neuman (hun med villmarksgenserene). Må bare vente på at kulda kommer tilbake så jeg får brukt den. Den er jo så fin. Anonymkode: 7502e...10f Den er nydelig🤩 Planlegger å strikke en sånn en selv også, når jeg får tid🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 31. desember 2019 #10 Del Skrevet 31. desember 2019 Denne strikker jeg nå https://www.strikkelisa.no/oppskrifter/lvfallkjole?category=0-2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 31. desember 2019 #11 Del Skrevet 31. desember 2019 5 timer siden, Diamant20 skrev: Den er nydelig🤩 Planlegger å strikke en sånn en selv også, når jeg får tid🙈 Ah, den skal jeg strikke meg også. Fikk strikkeboka til Linka Neuman i julegave. Er så mye fint 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 31. desember 2019 #12 Del Skrevet 31. desember 2019 Pga lange dager på jobb har det blitt lite strikking i det siste. Kanskje jeg får strikket ferdig hælen på julestrømpen min i kveld. Skal begynne på Sunday Cardigan Mohair Edition fra Petite Knit så snart hun som skal ha den har tid til å stikke innom får å bli tatt mål av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Del Skrevet 1. januar 2020 11 timer siden, Diamant20 skrev: Den er nydelig🤩 Planlegger å strikke en sånn en selv også, når jeg får tid🙈 6 timer siden, however skrev: Ah, den skal jeg strikke meg også. Fikk strikkeboka til Linka Neuman i julegave. Er så mye fint 🥰 Kjempefin genser ja. Jeg har valgt farger jeg ikke har sett noen andre bruke. Enda. Men med fem farger så er jo kombinasjonsmulighetene enorme. Håper jeg får brukt min snart men nå er det alt for varmt ute for den. Tenker å strikke en Føyka eller Tusseladd nå. Anonymkode: 7502e...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. januar 2020 #14 Del Skrevet 1. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Strikket ferdig nå en Alasuq Polar fra Linka Neuman (hun med villmarksgenserene). Må bare vente på at kulda kommer tilbake så jeg får brukt den. Den er jo så fin. Anonymkode: 7502e...10f Den fikk jeg garn til i bursdagsgave, skal straks starte på den😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg holder også på å strikke Alasuq polar 😍 Anonymkode: 7005b...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 1. januar 2020 #16 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg er nettopp ferdig med Granskog tee fra Oslo strikkefestival. Holder på med et par Lotus mittens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. januar 2020 #17 Del Skrevet 1. januar 2020 Har en Audrey lue fra Pickles som har ligget halvferdig et par år. Men kjøpte inn til Dobbelt-så-lue fra Pickles i høst. Så er vel den jeg har planer om å få r*va i gir å begynne på. Var innom for å kjøpe "Villmarksgensere" på nyttårsaften, men det var det utsolgt. Sæ mye fint på Intagram. Må nok prøve et par andre prosjekter dog før jeg prøver meg på en hel genser derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #18 Del Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Cordelia skrev: Har en Audrey lue fra Pickles som har ligget halvferdig et par år. Men kjøpte inn til Dobbelt-så-lue fra Pickles i høst. Så er vel den jeg har planer om å få r*va i gir å begynne på. Var innom for å kjøpe "Villmarksgensere" på nyttårsaften, men det var det utsolgt. Sæ mye fint på Intagram. Må nok prøve et par andre prosjekter dog før jeg prøver meg på en hel genser derfra. Noen av oppskriftene kan du kjøpe på Ravelry. Anonymkode: 7502e...10f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. januar 2020 #19 Del Skrevet 1. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen av oppskriftene kan du kjøpe på Ravelry. Anonymkode: 7502e...10f Ja, jeg så det, men ønsker å ha boka å bla i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #20 Del Skrevet 1. januar 2020 7 minutter siden, Cordelia skrev: Ja, jeg så det, men ønsker å ha boka å bla i. Jeg har boka selv 😀 for Alasuq var jo ikke på Ravelry. Men nå skal jeg jo strikke Føyka også så boka er kjekk å ha. Anonymkode: 7502e...10f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå