Gå til innhold

Won’t f**k with cats


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jævla irriterende med disse nerdene som er opphengt i kattene.de har virkelig problemer de også. 

Syns det er mer interessant når man hører politiet. Er mer int med Yun Lee. 

Anonymkode: f34f4...638

Ja. Og alle tastatur- og klikkelydene. Bah!

Anonymkode: 25bf7...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og alle tastatur- og klikkelydene. Bah!

Anonymkode: 25bf7...9d4

Haha ja, jeg driter da i passordlengdene deres 

Anonymkode: f34f4...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg fremsto det som at dette var en lek for nerdene. De elsket å 'gjøre noe' og 'være noen'. Catch me if you can ja. Og da måtte de det? Mora til morderen kalte internettnerdene stalkere. Det er de. De er bare ikke drapsmenn per se. Utover det syns jeg de er uspsielige 

Anonymkode: f34f4...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja, jeg driter da i passordlengdene deres 

Anonymkode: f34f4...638

Ja. Og jeg trenger ikke se det billedlig hver gang de logger ut av en konto Internett lissom. 

Anonymkode: 25bf7...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og jeg trenger ikke se det billedlig hver gang de logger ut av en konto Internett lissom. 

Anonymkode: 25bf7...9d4

Nei. De virket ganske slitsomme. Sånn som med opptaket i starten hvor de var såååå smarte som hørte det russiske. 'boom. Its a recording' No shit Sherlock. 

Skjønner faktisk at politiet ikke tok de seriøst. 

Anonymkode: f34f4...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt hele historien på true crime podcssten the sword and scale. Den er I to deler og jeg anbefale deg å høre på den i stedet for å se dokumentaren. Jeg er ikke glad i å se sånt jeg heller. Uansett så er den pdden super og man får veldig detaljert beskrevet hva som skjedde inkludert diverse intervjuer med drapsmannen og involverte parter. 

Anonymkode: 96437...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt hele historien på true crime podcssten the sword and scale. Den er I to deler og jeg anbefale deg å høre på den i stedet for å se dokumentaren. Jeg er ikke glad i å se sånt jeg heller. Uansett så er den pdden super og man får veldig detaljert beskrevet hva som skjedde inkludert diverse intervjuer med drapsmannen og involverte parter. 

Anonymkode: 96437...765

Takk for info! Jeg ser gjerne en god dokumentar om seriemordere. Det er både jævlig og interessant. Men som sagt, så synes jeg måten de har laget dokumentaren på er mer irriterende og ødeleggende enn kul (som kanskje var intensjonen?) 

Anonymkode: 25bf7...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for info! Jeg ser gjerne en god dokumentar om seriemordere. Det er både jævlig og interessant. Men som sagt, så synes jeg måten de har laget dokumentaren på er mer irriterende og ødeleggende enn kul (som kanskje var intensjonen?) 

Anonymkode: 25bf7...9d4

Altså som flere har vært inne på så fikk drapsmannen det han ønsket og mer til med denne Netflix dokumentaren. Som sagt har jeg hørt hele historien på det sword and scale og der er FLERE intervjuer / castinger til ulike reality serier som drapsmannen har forsøkt å lande  inkludert. Man hører hvor nsrsisitisk  og ikke minst sjarmerende han forsøker og fremstå. Virker som alt han ville var og få oppmerksomhet og fame. Og det har han jo fått. Og hvertfall nå med den dokumentaren. Han oppnådde alt han ønsket. Tenk på familien til offeret. Ikke bare er sønnen død. Og ikke bare sirkulerer en drapsvideo av drapet på deres sønn på nett. Folk blogger og streamer reaksjonen deres på denne videoen som om det er underholding. Og nå er det Netflix hit som gjør at flere oppsøker videoen. Snakk om retraumstisering. 

Anonymkode: 96437...765

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2019 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Og nå har Netflix gitt han akkurat et han ønsket seg - et lerret der "filmen" han kunne vises. Snakk om å la seg forføre. Og hvor mange tusener av mennesker vil ikke nå se denne drapsvideoen som faktisk ikke var så kjent verden rundt? (Jeg visste i allefall ikke at denne fantes der ute, selv om jeg godt husker selve saken).

Han er nok svært fornøyd med å bli stjerne på Netflix, ja. 

Anonymkode: 25bf7...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker innblikk i historien men ikke vil se dokumentaren, kan True Crime-podcasten "Sword and Scale" være et alternativ. Magnotta-saken er omhandlet i episode 33 og 34.

Anonymkode: dc645...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SupaWoman skrev:

Virket som om hun trodde på denne Manny fantasifiguren. 

Alt tyder på at Manny ikke fantes. Men hvem var den ekstra hånden på videoen av kattene sin da? 

Anonymkode: a7414...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt tyder på at Manny ikke fantes. Men hvem var den ekstra hånden på videoen av kattene sin da? 

Anonymkode: a7414...bb1

Ja faen, det er sant.  Hadde glemt den hånda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja faen, det er sant.  Hadde glemt den hånda. 

Jeg vet. Kjempe rart at de bare nevnte det kort en gang og ikke oppklarte hvem det var...

Anonymkode: a7414...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt tyder på at Manny ikke fantes. Men hvem var den ekstra hånden på videoen av kattene sin da? 

Anonymkode: a7414...bb1

 

1 time siden, SupaWoman skrev:

Ja faen, det er sant.  Hadde glemt den hånda. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet. Kjempe rart at de bare nevnte det kort en gang og ikke oppklarte hvem det var...

Anonymkode: a7414...bb1

Flere av kroppsdelene som ble funnet var falske. Hånda på videoen er nok en av disse.

Anonymkode: dc645...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Flere av kroppsdelene som ble funnet var falske. Hånda på videoen er nok en av disse.

Anonymkode: dc645...5af

Men rørte ikke den 3 hånden på seg? Det kan joviale ha vært magnotta som fikk hånden på å røre seg siden man så begge hans hender.

Anonymkode: a7414...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men rørte ikke den 3 hånden på seg? Det kan joviale ha vært magnotta som fikk hånden på å røre seg siden man så begge hans hender.

Anonymkode: a7414...bb1

* det kan jo ikke ha vært ...

Anonymkode: a7414...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 hours ago, AnonymBruker said:

Altså som flere har vært inne på så fikk drapsmannen det han ønsket og mer til med denne Netflix dokumentaren. Som sagt har jeg hørt hele historien på det sword and scale og der er FLERE intervjuer / castinger til ulike reality serier som drapsmannen har forsøkt å lande  inkludert. Man hører hvor nsrsisitisk  og ikke minst sjarmerende han forsøker og fremstå. Virker som alt han ville var og få oppmerksomhet og fame. Og det har han jo fått. Og hvertfall nå med den dokumentaren. Han oppnådde alt han ønsket. Tenk på familien til offeret. Ikke bare er sønnen død. Og ikke bare sirkulerer en drapsvideo av drapet på deres sønn på nett. Folk blogger og streamer reaksjonen deres på denne videoen som om det er underholding. Og nå er det Netflix hit som gjør at flere oppsøker videoen. Snakk om retraumstisering. 

Anonymkode: 96437...765

Skal godt gjøres å tie alle narissistene ihjel. Bedre er å expose / avsløre dem, for deretter å sky dem unna som pesten. De får leve sine ensomme og fantasiliv alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 31.12.2019 den 15.56, SupaWoman skrev:
  Skjul innhold

Er vel mer at en facebook-gruppe kanskje bidro til at en uskyldig ung mann ble hakket ihjel, partert og bitene sent rundt til forskjellige departementer i USA.

 

Ble de ikke sendt i Canada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...