AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #101 Del Skrevet 29. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet er 4. ts Anonymkode: ce59f...d71 Da bør du klage til flyselskapet. Anonymkode: 05714...79c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #102 Del Skrevet 29. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den holdningen din er så klassisk. Hvis jeg bestemmer meg for at i dag, i dag skal jeg kle meg ut som en STJERNE. Kan jeg kreve dobbelt sete på trikken da? Flytter du deg? Anonymkode: 3808e...bc5 Å herre Gud, er det mulig. Tenker du før du skriver eller er bare folk så korte? Anonymkode: 3eb4e...df9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #103 Del Skrevet 29. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nå garantert en tulletråd, ingen flyselskap setter en 4 åring alene. Skulle det skje hadde de garantert ordnet opp og lurer virkelig på hvordan du spurte for folk hadde garantert flyttet seg for en 4 åring. Anonymkode: 248bd...5fa Jeg trodde også de skulle forsikre meg om at vi selvfølgelig fikk sitte sammen, men nei, « vi kan spørre, men ikke tvinge noen» var svaret fra flyselskapet. ts Anonymkode: ce59f...d71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 29. desember 2019 #104 Del Skrevet 29. desember 2019 Kg er stedet normal folkeskikk kommer for å dø. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #105 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er for mye forlangt at folk som drar på ferie sammen skal sitte hver for seg på flyet. Jeg har flyskrekk og ikke ti ville hester hadde fått flyttet meg vekk fra mannen min. Her gleder jo folk seg til ferie, en flyreise er ofte lang, selvfølgelig vil de sitte sammen og snakke på turen. Du mp reservere, og blir det tull som du sier, så får flyselskapet ordne opp. Ikke passasjerene. Anonymkode: a2a3a...b45 Men her har altså ikke flyselskapet ordnet opp. Da kan folk skaffe seg både vett og folkeskikk, og være et medmenneske og ikke egoistiske drittsekker. For det er jo ikke slik at alle på flyet har flyskrekk. Anonymkode: 3eb4e...df9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #106 Del Skrevet 29. desember 2019 1 time siden, Slitenmamma skrev: Vi hadde booket med seterreservasjon fremst på siste reise, og noen hadde tatt vårt seter til en som trengte reise hjelp. Vi har en 3 åring, og de hadde gitt oss 3 forskjellige seter. Samboer ble fly forbannet og tok 3 radern på andre siden. Så måtte de stakkarene bare ta våre seter. Flyvertinnene var sånn sett veldig service minded og sa at hun skulle forklare situasjon. Men jeg stoppet damen når vi kom ut av flyet og beklagde at vi hadde tatt setene. Jeg hadde klikket tilbake på samboeren din og lagd en stor scene om han hadde tatt våre seter!! Makan til barnslig holdning!! Selvom noen har tatt deres seter så er det ikke fritt fram for dere å oppføre dere som drittunger mot noen andre!! Anonymkode: 98d99...27d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #107 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men her har altså ikke flyselskapet ordnet opp. Da kan folk skaffe seg både vett og folkeskikk, og være et medmenneske og ikke egoistiske drittsekker. For det er jo ikke slik at alle på flyet har flyskrekk. Anonymkode: 3eb4e...df9 men alle på flyet er egoistiske drittsekker? Ikke få meg til å tro at ingen på flyet hadde flyttet seg for en 4 åring det er bare tull akkurat som denne tråden nå bare er tull Anonymkode: 248bd...5fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #108 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Å herre Gud, er det mulig. Tenker du før du skriver eller er bare folk så korte? Anonymkode: 3eb4e...df9 Å herre Gud, er det mulig. Du hadde ikke noen argumenter å komme med, det eneste kortet du hadde igjen var å fornærme min intelligens. Tommel opp 👍 Anonymkode: 3808e...bc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #109 Del Skrevet 29. desember 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg. For jeg skjønner virkelig ikke. Hva er det som er så vanskelig med å bytte sete? Om du sitter i rad 6 eller 12, hva spiller det for rolle? Anonymkode: ddbe5...cb7 Folk vil bare være vanskelige og elsker å hate barnefamilier spesielt. De er verdens dritt, skjønner du. For de tror jo at de er så viktige(folk tenker jo ikke på at barn er det viktigste vi har og at barn tar etter voksne. For hvert barn som vokser opp til å bli egoistiske drittsekker er det ikke bare foreldrenes, men også samfunnets feil. Jeg vet i hvert fall at det ikke frister å ta vare på andre mennesker når de blir syke/eldre, for de gir jo ikke en dritt tilbake). Anonymkode: 3eb4e...df9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #110 Del Skrevet 29. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg. For jeg skjønner virkelig ikke. Hva er det som er så vanskelig med å bytte sete? Om du sitter i rad 6 eller 12, hva spiller det for rolle? Anonymkode: ddbe5...cb7 Det spiller en rolle for par som drar sammen, du forstår ikke det? Anonymkode: a2a3a...b45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #111 Del Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: men alle på flyet er egoistiske drittsekker? Ikke få meg til å tro at ingen på flyet hadde flyttet seg for en 4 åring det er bare tull akkurat som denne tråden nå bare er tull Anonymkode: 248bd...5fa Når ingen på flyet gadd bytte, så er de jo det eller? Forundrer meg ikke. Norge er blitt et høl uten like det siste tiåret. Ikke mye dugnadsånd og fellesskap igjen. Anonymkode: 3eb4e...df9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #112 Del Skrevet 29. desember 2019 TS fortell gkk dere av flyet? Anonymkode: 248bd...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #113 Del Skrevet 29. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det spiller en rolle for par som drar sammen, du forstår ikke det? Anonymkode: a2a3a...b45 Et par som er godt voksne klarer en flyreise på ulike plasser altså. Anonymkode: 3eb4e...df9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 29. desember 2019 #114 Del Skrevet 29. desember 2019 Dette må jo være tull. For det første: Ingen flyselskaper hadde bedt deg ordne opp selv når du faktisk hadde bestilt seter ved siden av hverandre - særlig til en 4-åring. Det er teknisk helt uproblematisk å flytte på andre passasjerer, selv når de ha sjekket inn med angitte seter. Hvilket flyselskap og hvilken strekning var dette? Og for det andre: Jeg nekter å tro at ingen ville flytte seg for en 4-åring som ellers ble alene. SÅ vanskelige er ikke folk flest, særlig når det er like seter og de ikke reiser sammen med noen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #115 Del Skrevet 29. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg reist alene kunne jeg byttet, men hadde jeg reist sammen med noen hadde jeg jo villet sittet sammen med de. Anonymkode: 436dd...ae2 Mener du virkelig at det er viktigere at du får skravle med den du reiser med disse par timene, enn at en fire åring (!) skal slippe å sitte alene mellom vilt fremmede? Mine unger ville blitt livredde, som sikkert ville ført til gråt og hyl som ikke ville vært hyggelig noen... Jeg hadde SELVSAGT byttet med TS, så lenge jeg ikke reiste alene med små selv. Kan ikke fatte at noen ikke ville gjort det..det er faen meg ganske drøyt når det er snakk om en fire åring! Anonymkode: 701c4...f04 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinatara Skrevet 29. desember 2019 #116 Del Skrevet 29. desember 2019 Altså, dersom du må sitte sammen med noen, så må du også betale for setereservasjon. Det har jeg gjort i alle år med barna mine for å unngå stress. Jeg forventer ikke at andre folk som har betalt for sine seter skal flytte seg for min skyld. Og jeg har også sagt nei til å bytte plass når jeg har reservert sete og noen vil bytte. Når jeg har betalt for å sitte ved midtgangen langt fremme, så er jeg ikke interessert i å bytte til et midtsete på rad 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #117 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Et par som er godt voksne klarer en flyreise på ulike plasser altså. Anonymkode: 3eb4e...df9 Gjør de? Kanskje en av de har panikkangst? Kanskje de er på bryllupsreise? Jeg forstår ikke hvordan du vet så mye om folk, at du er i posisjon til å bestemme hvem som skal gi opp setet de har betalt for? Anonymkode: 3808e...bc5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #118 Del Skrevet 29. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par som er godt voksne klarer en flyreise på ulike plasser altså. Anonymkode: 3eb4e...df9 Joda, men de ønsker vel ikke det da. Og jeg reserverer alltid for å få sitte sammen med mannen min. Jeg gjør jo det av en grunn. Anonymkode: a2a3a...b45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #119 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gjør de? Kanskje en av de har panikkangst? Kanskje de er på bryllupsreise? Jeg forstår ikke hvordan du vet så mye om folk, at du er i posisjon til å bestemme hvem som skal gi opp setet de har betalt for? Anonymkode: 3808e...bc5 Folk på bryllupsreise klarer da virkelig å sitte et par timer fra hverandre, for at en fire åring skal slippe og sitte livredd alene på et fly... Anonymkode: 701c4...f04 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #120 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Folk på bryllupsreise klarer da virkelig å sitte et par timer fra hverandre, for at en fire åring skal slippe og sitte livredd alene på et fly... Anonymkode: 701c4...f04 «Livredd alene på er fly» Nå synes jeg kanskje du krisemaksimerer pittelitt 😂 Anonymkode: 3808e...bc5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå