Gå til innhold

Ingen tar hensyn når man reiser med barn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

I overkant naiv kanskje? Skjer jo aldri noe krøll med datasystemer 🤣

Anonymkode: 81e18...534

Naiv? Kanskje. Men ikke dum nok til å tro på deg når du sier dette er noe du opplever i hytt og pine. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får flyselskapet ordne opp om det så er å ta et r annet fly!

Anonymkode: 71bad...148

Det burde de gjort, men det klarte de ikke. Flyet var overbooka, og det frista ikke å vente flere dager på nytt. Vi valgte å sitte spredt i 8 timer + 😑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Forbanna skrev:

Naiv? Kanskje. Men ikke dum nok til å tro på deg når du sier dette er noe du opplever i hytt og pine. 

Flere ganger = hytt og pine?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du hadde lest tråden, så hadde du sett at hun hadde reservert. Det var flyselskapet som rotet det til.

Les bedre neste gang! 

Anonymkode: 42ddd...824

Jeg har lest

Anonymkode: fba4a...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Forbanna skrev:

Jepp. 

Eeh nei...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så om han har flyskrekk, kjøpt setet der det er best å sitte så skal han bare drite i det og flytte seg pga et barn?

Ja, det synes jeg. Jeg har selv flyskrekk, og det kan tildels holdes i sjakk med valium. Da tror jeg at jeg kommer til å dø, men er ok med det. Gråter bare mye. Kan også få panikkanfall og besvime. Jeg ville gitt bort setet mitt hvis det betydde at et barn følte seg litt tryggere. Hvorfor er mitt behov viktigere enn barnets?

Anonymkode: c3025...e8e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også kan du leser trådene ordentlig før du poster......

Og så kan Ts skrive det i hl da man ofte ikke leser hundre svar før man svarer på HL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det synes jeg. Jeg har selv flyskrekk, og det kan tildels holdes i sjakk med valium. Da tror jeg at jeg kommer til å dø, men er ok med det. Gråter bare mye. Kan også få panikkanfall og besvime. Jeg ville gitt bort setet mitt hvis det betydde at et barn følte seg litt tryggere. Hvorfor er mitt behov viktigere enn barnets?

Dette er det latterligste jeg har lest. Ser du selv hva du skriver?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt sjukt at folk ikke vil flytte seg jeg, når en mamma spør slik at hun kan få sitte med barnet! Jeg hadde bytta plass tvert! Hvorfor skal man være så vanskelig? Så prinsippfast alltid? Kan man ikke heller bare legge godvilja til litt ekstra, noen ganger?

Må si jeg synes det er snevert, mye av det som kommer av kommentarer her!

Jeg er HELT enig i at folk generelt tar lite hensyn til mennesker rundt seg. Det er altfor mye «meg» og «mitt». 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da bytter du p det går greit for deg, det gjør det ikke for alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JuneR skrev:

Synes det er helt sjukt at folk ikke vil flytte seg jeg, når en mamma spør slik at hun kan få sitte med barnet! Jeg hadde bytta plass tvert! Hvorfor skal man være så vanskelig? Så prinsippfast alltid? Kan man ikke heller bare legge godvilja til litt ekstra, noen ganger?

Jeg er HELT enig i at folk generelt tar lite hensyn til mennesker rundt seg. Det er altfor mye «meg» og «mitt». 

Ja, det er altfor mye meg og mitt, blant småbarnsforeldre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bytter du p det går greit for deg, det gjør det ikke for alle.

Det er nok ekstremt få som har det så ille at de er låst til et spesifisert sete for å føle seg trygg. Det ekstreme mindretallet som føler det sånn, får sitte, men da kan jo samtlige andre på flyet flytte seg til hensyn av barnet. De gangene jeg har fått panikkanfall på fly, har jeg vært den eneste. Ergo veldig mange som bør takle å bytte sete fint. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, WhisperingWind skrev:

Og så kan Ts skrive det i hl da man ofte ikke leser hundre svar før man svarer på HL

Hun hadde vel ikke forutsett at det var dette folk skulle henge seg opp i da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Forbanna skrev:

Der sank det inn - ja vi burde absolutt slutte å reprodusere oss. Har du sett hva mennesker har gjort mot planeten?

Huff ja, og også hvordan folk oppfører seg mot hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Forbanna skrev:

Da sitter du selvfølgelig der flyselskapet sier du skal sitte. I ditt sete. 

Takk. Så da er det ikke krise å flytte på seg med andre ord? Selv om man har betalt ekstra, har lange bein, flyskrekk og reiser med kjæresten man ønsker å være siamesisk med? 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en tråd... Når jeg og samboer reiser bestiller vi alltid billetter så vi får sitte sammen. Han er redd for å fly, og vi trenger begge god nok benplass pga høyde. Dette betaler vi ekstra for, og ønsker selvfølgelig ikke å bytte plass med noen bare fordi de ikke har bestilt plasser sammen. Det er faktisk ikke vårt problem. 

Anonymkode: 7620b...465

Og om dere, som TS blir utsatt for at setereservasjonene blir rotet til og at flyselskapet ikke gidder å gjøre noe, vil dere spørre noen om å få bytte slik at dere får sitte sammen, eller tenke at det er jammen ikke de andre passasjerenes problem og satt dere der dere hadde fått plass?

Anonymkode: ba192...3ea

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, JuneR skrev:

Vil vel også si at småbarnsforeldre tenker veldig sånn meg og mitt, når de tydeligvis forventer at alle skal tilrettelegge for dem bare fordi de har fått barn.

Anonymkode: 099dc...c31

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 17.10, Tingeling89 skrev:

Hvorfor skal alle rundt ta hensyn til oss småbarnsforeldre, å ha barn er noe vi har valgt selv! 

Nei, hvorfor skal man ta hensyn til noe som helst. Folk velger da selv å gå ut av døra.... Sikkert helt knall å ha en enslig fremmed 4-åring ved siden av seg på flytur og. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil vel også si at småbarnsforeldre tenker veldig sånn meg og mitt, når de tydeligvis forventer at alle skal tilrettelegge for dem bare fordi de har fått barn.

Anonymkode: 099dc...c31

Jeg tror man har godt av å flytte fokus fra de forferdelig egoistiske småbarnsforeldrene over på det lille barnet som må sitte alene. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde vel ikke forutsett at det var dette folk skulle henge seg opp i da?

Jo. Faktisk. For normalen er å reservere om det er viktig å ha seter ved siden av hverandre. 

Når det er sagt så er det idiotisk at flyselskapet ikke tar ansvar når det er de som har gjort feilen og jeg hadde ikke hatt noe problem med å gi fra meg setet mitt om jeg ikke dro med eget barn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...