Gå til innhold

Ingen tar hensyn når man reiser med barn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Forbanna skrev:

Man mister evnen til å tenke lengre enn sin egen nesetipp i det øyeblikket man kalver, uheldigvis :(

Yikes, herregud så mange sjuke folk det er i denne tråden! Nei, vi får nok bare slutte å reprodusere oss og bli utrydda. Gud forby at man skal begynne å ta hensyn til barn..... Og oj så fælt at foreldre bryr seg om unga sine! For en stusselig gjeng dere er! 

Anonymkode: 81e18...534

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer så sjeldent at de fleste aldri opplever det.

Anonymkode: 4bef2...318

Nå er ikke jeg av de som flyr mest akkurat, men har opplevd dette flere ganger. 😝

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er ikke jeg av de som flyr mest akkurat, men har opplevd dette flere ganger. 😝

På tide å bytte flyselskap?

Anonymkode: 30c53...34b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Yikes, herregud så mange sjuke folk det er i denne tråden! Nei, vi får nok bare slutte å reprodusere oss og bli utrydda. Gud forby at man skal begynne å ta hensyn til barn..... Og oj så fælt at foreldre bryr seg om unga sine! For en stusselig gjeng dere er! 

Der sank det inn - ja vi burde absolutt slutte å reprodusere oss. Har du sett hva mennesker har gjort mot planeten?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe fant. Tror jeg ingenting på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja hvorfor ikke? Er vi ikke levedyktige nok så blir man borte, sånn er det med alt i naturen...

Anonymkode: 30c53...34b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer så sjeldent at de fleste aldri opplever det.

Nei, mulig det, men det var det TS opplevde, og det er det vi diskuterer eller?

Jeg blir helt matt av aversasjonen mot mødre og barn i denne tråden. Har dere ikke barn, eller noe empati i det hele tatt? Selvfølgelig er det traumatisk for et barn å sitte alene i et fly, sammen med bare fremmede. Jeg er en voksen kvinne på 52 år, og synes det er ubehagelig, spesielt med opp- og nedstigningene.

Anonymkode: 42ddd...824

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene kan ikke kreve at vi skal ta hensyn til dem og ungene i ett og alt.

Anonymkode: 0c948...2c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg blir helt matt av aversasjonen mot mødre og barn i denne tråden. Har dere ikke barn, eller noe empati i det hele tatt? Selvfølgelig er det traumatisk for et barn å sitte alene i et fly, sammen med bare fremmede. Jeg er en voksen kvinne på 52 år, og synes det er ubehagelig, spesielt med opp- og nedstigningene.

Alvorlig talt, det er det ikke. Dette er et hån mot folk som har opplevd traumatiske ting. 

Ser for meg det menneske som prøver å innbille noen om at de har barndomstraumer fordi de måtte sitte noen meter unna mamma på et fly en gang. 

Makan. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg har barn, derfor reserverer jeg .

Anonymkode: fba4a...bb1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forbanna skrev:

Alvorlig talt, det er det ikke. Dette er et hån mot folk som har opplevd traumatiske ting. 

Ser for meg det menneske som prøver å innbille noen om at de har barndomstraumer fordi de måtte sitte noen meter unna mamma på et fly en gang. 

Makan. 

Jeg ble satt på fly alene som barn. Fikk et sånn «jeg reiser alene»-skilt om halsen. Burde jeg ha traumer jeg ikke vet om? Har jeg fortrengt de? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du hadde lest tråden, så hadde du sett at hun hadde reservert. Det var flyselskapet som rotet det til.

Les bedre neste gang! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Og hvis det skjer en feil i systemet så dere ikke får disse plassene alikevel, hva gjør dere da? Folk ass, blir helt matt. 

Har aldri opplevd feil i systemet. Uansett måtte det blitt fikset, for min samboer er 2 meter høy og får faktisk ikke plass til bena i et vanlig sete. Derfor sørger vi jo også for å betale ekstra for plasser sammen. 

Anonymkode: 7620b...465

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble satt på fly alene som barn. Fikk et sånn «jeg reiser alene»-skilt om halsen. Burde jeg ha traumer jeg ikke vet om? Har jeg fortrengt de? 

Ja huff det må du jo ha da, skulle man tro mammamartyrene i denne tråden 😂

Når jeg tenker meg om så reiste faktisk jeg også alene! Håper felleskassa kan være med på å sponse psykolog så jeg kan bearbeide traumene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Forbanna skrev:

Makan. 

Mulig du tolker ordet traumatisk annerledes enn meg, men en 4-åring som i TS sitt tilfelle, liker ikke å sitte alene! Jeg reiste med fly i 1972, som 5-åring, og var glad jeg satt sammen med foreldrene! U

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du hadde et sånt skilt om halsen så var personalet ombord klar over at du reiste alene, og tok hensyn til det/passet på deg. Noe helt annet!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig du tolker ordet traumatisk annerledes enn meg, men en 4-åring som i TS sitt tilfelle, liker ikke å sitte alene! Jeg reiste med fly i 1972, som 5-åring, og var glad jeg satt sammen med foreldrene! U

Når du hadde et sånt skilt om halsen så var personalet ombord klar over at du reiste alene, og tok hensyn til det/passet på deg. Noe helt annet!

Du mener ikke på ramme alvor at alt man ikke liker, er traumatisk? 

Noen barn liker ikke å gå i barnehagen. Noen liker ikke å ta vaksiner. Noen liker ikke å spise grønnsaker. Tough. 

Og personalet var klar over situasjonen. TS hadde jo snakket med de. 

Endret av Forbanna
La til siste to setninger.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud, hvor vanskelig er det å forstå at det kan oppstå feil i systemet! Hun HADDE reservert!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Forbanna skrev:

For noe fant. Tror jeg ingenting på. 

I overkant naiv kanskje? Skjer jo aldri noe krøll med datasystemer 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Og hvis det skjer en feil i systemet så dere ikke får disse plassene alikevel, hva gjør dere da? Folk ass, blir helt matt. 

Da får flyselskapet ordne opp om det så er å ta et r annet fly!

Anonymkode: 71bad...148

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd feil i systemet. Uansett måtte det blitt fikset, for min samboer er 2 meter høy og får faktisk ikke plass til bena i et vanlig sete. Derfor sørger vi jo også for å betale ekstra for plasser sammen. 

Anonymkode: 7620b...465

Vel da har dere vært heldige. Min mann er også lang og reserverer derfor plass ved nødexiten for å få bedre plass. Også har dem skifta fly, og nødexiten er et annet sted. Det har skjedd flere ganger 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...