AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #1 Del Skrevet 29. desember 2019 Vi fikk tildelt flyseter litt fra hverandre, og jeg reiser med et barn alene. Spurte pent om noen kunne tenke seg å flytte seg, men svarene var alt fra plent nei til syting og klaging ( setene var identiske, midtsete mot midtsete). Skulle så legge en bagg i hattehyllen, men der var det tilnærmet fult Og noen skyntet seg å legge i før meg, så da skal jeg i tillegg til å ha kontroll på barnet dra langt bak i flyet og hente den. blir så oppgitt av at folk ikke tar hensyn. Selv tenker jeg at jeg alltid tar hensyn til de jeg tenker trenger det. Dette var et fly med stort sett nordmenn, og det er så typisk... Anonymkode: ce59f...d71 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 29. desember 2019 Du kan da for snabla ikke kreve at andre skal bytte sete med deg bare fordi du har klemt ut en unge. Anonymkode: 3808e...bc5 149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 29. desember 2019 Ditt barn, ditt problem. Anonymkode: eb252...8d3 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 29. desember 2019 Hvis du reiser alene med barn så burde du møtte opp tidlig på flyplassen eller betale for å reservere! Anonymkode: 7be1d...315 176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #5 Del Skrevet 29. desember 2019 Book sete med ungen din. Har du ikke råd, så ikke reis. Anonymkode: 42b30...058 124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aragorn ll Elessar Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #6 Del Skrevet 29. desember 2019 Er ikke verdens oppgave å rette seg etter deg og ditt barn. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #7 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk tildelt flyseter litt fra hverandre, og jeg reiser med et barn alene. Spurte pent om noen kunne tenke seg å flytte seg, men svarene var alt fra plent nei til syting og klaging ( setene var identiske, midtsete mot midtsete). Skulle så legge en bagg i hattehyllen, men der var det tilnærmet fult Og noen skyntet seg å legge i før meg, så da skal jeg i tillegg til å ha kontroll på barnet dra langt bak i flyet og hente den. blir så oppgitt av at folk ikke tar hensyn. Selv tenker jeg at jeg alltid tar hensyn til de jeg tenker trenger det. Dette var et fly med stort sett nordmenn, og det er så typisk... Anonymkode: ce59f...d71 Ja men hvorfor bestilte du ikke seter for å ha barnet ved siden av deg. Jeg reiser mye og alene med barnet mitt og bestiller alltid seter god tid i forveien nettopp pga slike ting som dette. Du kan dessverre ikke forvente at folk viser forståelse kun fordi du har barn. Anonymkode: 98d99...27d 121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #8 Del Skrevet 29. desember 2019 Skal du ta med deg barn på reise så er det ditt ansvar å sørge for at dere for det første får plasser sammen, og for det andre prøve å unngå å bære til plage for de rundt dere. Det er ikke mitt problem at du har et barn, faktisk. Anonymkode: 8d952...1ee 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #9 Del Skrevet 29. desember 2019 Fikk dere ikke sitte ved siden av hverandre?? Altså nå vet ikke jeg hva slags amøbe som har bestemt at mor og (mindreårig? ) barn ikke får sitte sammen, men jeg synes da folk kan være litt greie fordetom.. Hvor gammel er barnet? Anonymkode: f210e...2bf 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #10 Del Skrevet 29. desember 2019 Jeg synes faktisk det er skikkelig sykt hvor lite hensyn folk tar til dem med barn. At man skal bytte sete, synes jeg er i overkant. Men at folk presser seg forbi når man går med barnevogn, skynder seg foran, aldri venter og slipper forbi, det synes jeg er utrolig lite sympatisk. Jeg har et barn i rullestol, og de gjør til og med det samme da. Anonymkode: 8b8f2...18d 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Del Skrevet 29. desember 2019 Slutt å gjør deg sjøl til et offer og sørg for at dere får sete sammen neste gang. Det er bare å bestille tidligere så fikses det. Hvis folk vil flytte seg for å hjelpe deg så må du se det som en bonus. Ikke forvent det! Anonymkode: 89653...49c 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 29. desember 2019 #12 Del Skrevet 29. desember 2019 Personlig hadde jeg nok flyttet meg, både fordi jeg liker å være grei og fordi jeg ser for meg at det kan bli mer pes å nekte. Men du kan vel ikke akkurat belage deg på godviljen til andre, reiser man med barn betaler man for å få velge sete. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Del Skrevet 29. desember 2019 Jeg synes folk skal ta hensyn til småbarnsforeldre. Merkelig hvor egoistisk man blir når man passerer 50 og glemmer egen småbarnstilværelse. Er faen meg INGEN som føler seg så entitled uten grunn enn folk i 50-60-årsalderen. Forstår jo egentlig unge folk, de vet ikke bedre, men godt voksne? Mange råtne egg der i gården, gitt. Skal jo bli kjekt når det bare er roboter og importarbeidskraft med dårlig norsk som skal tørke dem i ræva. Anonymkode: 95e05...5d8 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du reiser alene med barn så burde du møtte opp tidlig på flyplassen eller betale for å reservere! Anonymkode: 7be1d...315 Jeg hadde selvsagt setereservasjon, så ble det noe tull med billettene og se slettet billettene jeg hadde og gav meg nye som ikke var ved siden av hverandre. «Noen kommer helt sikkert til å bytte med deg når du reiser alene med barn» var beskjeden i skranken. vel nei, folk er rasshøl som bare tenker på seg selv. Det er visst SÅ ubfleilig å bytte til et tilsvarende sete. ts Anonymkode: ce59f...d71 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #15 Del Skrevet 29. desember 2019 Du får planlegge bedre neste gang, og ikke forvente at andre skal innrette seg etter din manglende organisering. Anonymkode: 4bef2...318 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #16 Del Skrevet 29. desember 2019 Om du reiser med et barn så sørger du for å betale for å få sitte sammen med barnet. Trudde dette sa seg litt selv når man reiser med barn. Anonymkode: 17308...b5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #17 Del Skrevet 29. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg synes folk skal ta hensyn til småbarnsforeldre. Merkelig hvor egoistisk man blir når man passerer 50 og glemmer egen småbarnstilværelse. Er faen meg INGEN som føler seg så entitled uten grunn enn folk i 50-60-årsalderen. Forstår jo egentlig unge folk, de vet ikke bedre, men godt voksne? Mange råtne egg der i gården, gitt. Skal jo bli kjekt når det bare er roboter og importarbeidskraft med dårlig norsk som skal tørke dem i ræva. Anonymkode: 95e05...5d8 Er faen meg INGEN som føler seg så entitled uten grunn enn småbarnsforeldre. Anonymkode: 3808e...bc5 114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #18 Del Skrevet 29. desember 2019 Jeg er til dels enig, men dere må jo booke seter! Jeg har blitt spurt om å bytte sete, og svart nei. Jeg hadde jo nettopp booket sete for garantert å sitte med mannen min. Vi reiser mye med barn, og vet at ingen jubler når de ser de skal sitte ved siden av 1-åring.. Anonymkode: 0f328...da2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #19 Del Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes faktisk det er skikkelig sykt hvor lite hensyn folk tar til dem med barn. At man skal bytte sete, synes jeg er i overkant. Men at folk presser seg forbi når man går med barnevogn, skynder seg foran, aldri venter og slipper forbi, det synes jeg er utrolig lite sympatisk. Jeg har et barn i rullestol, og de gjør til og med det samme da. Anonymkode: 8b8f2...18d Helt enig. Flyturen min var kun et eksempel. Jeg opplever også det du beskriver her. Lurer på om andre grupper opplever det samme, er vi blitt dårligere til å ta hensyn til eldre også? ts Anonymkode: ce59f...d71 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 Populært innlegg #20 Del Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde selvsagt setereservasjon, så ble det noe tull med billettene og se slettet billettene jeg hadde og gav meg nye som ikke var ved siden av hverandre. «Noen kommer helt sikkert til å bytte med deg når du reiser alene med barn» var beskjeden i skranken. vel nei, folk er rasshøl som bare tenker på seg selv. Det er visst SÅ ubfleilig å bytte til et tilsvarende sete. ts Anonymkode: ce59f...d71 Vet du da hadde jeg overlatt det til flyvertene. Om du fikk en slik lovnad så må de fikse det. Da skal ikke du måtte gå rundt og tigge.. Anonymkode: 17308...b5e 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå