Gå til innhold

Rituals

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte duftpinner. Varte kort til den prisen. 

Anonymkode: b67f8...fdc

Er det ikke en måned på den store og to uker på den lille? 

Anonymkode: 4ed52...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det merket er veldig hypet opp. Lukten er for sterk for min smak også. Får ofte ting fra rituals til jul og bursdag, så da bruker jeg det jo. Konsistensen på det dusjskummet er veldig god, så skulle gjerne hatt det med mindre lukt. Ellers er jo innpakningene fine å se på. 

Anonymkode: ef895...060

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Jeg har i mango på badet fra Kremmerhuset, den lukter ingenting. Kanskje jeg skulle prøvd rituals istedet.

Anbefales absolutt! Jeg har samme erfaring med duftpinnene fra kremmerhuset, lite og ingenting lukt. Rituals gir en god og dempet "ren" lukt i hele huset. I det siste har jeg kjøpt de små beholderne, dekorative og gode. Anbefaler også håndsåpe, de dufter himmelsk! Spesielt en rød som jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2020 den 20.58):

Kan dere tipse meg om hva dere synes er de aller beste variantene (gjerne friske) av duftpinner?😊

Anonymkode: d58ad...9ea

Dytter. :)

Jeg er også ute etter frisk lukt, duftpinner og ikke lys.

Har de fått en ny serie?

Anonymkode: ee4c9...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker body creamen, den hvite krukka🥰lukter friskt,rent. Ansiktsrensen og ansiktskremen i samme serie er også veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker Rituals veldig godt. Men etter å ha hatt adventskalenderen fra Korres, så har det blitt mitt nye favorittmerke 🙂. Er en super bodylotion der i Oliv-serien. Og shampo/hårmasker og dusjgeleer er så gode. Og en over natten ansiktsmaske med c-vitaminer 😍. Så Rituals får en pause her. 

Anonymkode: 95406...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Synes Rituals har for mye lukt i seg generelt og bruker derfor få produkter derfra, men bruker den mørkerøde håndbalmen deres, fordi den virkelig gjør jobben sin, og det er ikke akkurat flust av håndkremer der ute som faktisk funker. Det er håndbalmen til Rituals og Charity Pot fra Lush som er de eneste jeg føler funker og som ikke koster skjorta.

Noen som vet om de andre håndbalmene deres er like gode?

Anonymkode: 8ae1d...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde lukter kjempe godt hvertfall, men hovner opp i hele trynet av alle produktene. Hvertfall lukte pinnene. 

Hvis man er LITT sensetiv for parfyme og kjemikalier bør man ligge unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøyamor skrev (3 minutter siden):

Den røde lukter kjempe godt hvertfall, men hovner opp i hele trynet av alle produktene. Hvertfall lukte pinnene. 

Hvis man er LITT sensetiv for parfyme og kjemikalier bør man ligge unna. 

Jeg kan absolutt ikke bruke noe av dette i ansiktet pga svært sensitiv hud, men jeg ble litt nysgjerrig på om du mener at du hovner opp i ansiktet uten å ha produktene i ansiktet, bare av duftpinnene som dufter på avstand?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt lei Rituals men er veldig glad i den Amsterdam kolleksjonen. Lukter nydelig. Ellers er den håndskrubben å anbefale. Har også bilparfymen (Hammam og Samurai lukter fin mann). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (På 19.2.2021 den 20.32):

Jeg elsker produktene deres. Spesielt seriene Sakura og Holi.

Bruker egentlig bare hand balms fra Rituals, men den Holi serien virker litt gøyal og fargerik :) Er den veldig parfymert? Jeg har luktet på nesten alt i kolleksjonen, ligner Holi på noe annet i kolleksjonen duftmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåler til vanlig parfymerte produkt veldig dårlig men rituals har jeg ikke hatt problem med😊 bruker i hovedsak Jing og Hammam, ikke hver dag, men når jeg vil unne meg litt ekstra hverdagsluksus. Håroljen er og utrolig god 👍

Anonymkode: 87487...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2020 den 15.48):

Føler det merket er veldig hypet opp. Lukten er for sterk for min smak også. Får ofte ting fra rituals til jul og bursdag, så da bruker jeg det jo. Konsistensen på det dusjskummet er veldig god, så skulle gjerne hatt det med mindre lukt. Ellers er jo innpakningene fine å se på. 

Anonymkode: ef895...060

Jeg tror at en del av forklaringen på hvorfor Rituals er blitt så populært ligger i at prisen på produktene er anstendig. Derfor er det en grei gavepris på produktene.  Skal man kjøpe de dyre merkene så får du nesten ingen ting for 300 kr, mens Rituals har flere gode produkter under 300 kr. Har brukt å gi bort gaveesker med såpe og bodylotion el lign og det er alltid veldig godt mottatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillarguri skrev (1 minutt siden):

Jeg tror at en del av forklaringen på hvorfor Rituals er blitt så populært ligger i at prisen på produktene er anstendig. Derfor er det en grei gavepris på produktene.  Skal man kjøpe de dyre merkene så får du nesten ingen ting for 300 kr, mens Rituals har flere gode produkter under 300 kr. Har brukt å gi bort gaveesker med såpe og bodylotion el lign og det er alltid veldig godt mottatt.

Produktene ser også delikate, og dyrere ut enn de faktisk er. Butikkene er også veldig innbydende. Skjønner godt hvorfor de er så populære. Selv om jeg, og noen andre, synes de er litt mye parfymerte, så tror jeg ikke flertallet synes dette :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg opplever egentlig at mye av det blir for sterkt for meg. I ansiktet tør jeg ikke å ha det og har merket svie på kroppen også. 

Liker enkelte av produktene, men dessverre er jeg litt sensitiv for parfyme og derfor kjøper jeg egentlig ikke merket selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...