Deseo Skrevet 21. februar 2020 #801 Skrevet 21. februar 2020 Jeg valgte denne runden å ikke informere mine nære om at jeg er i ny prosess. Ikke nødvendigvis for at jeg ikke vil at de skal vite, men med tanke på at de to siste endte i SA så ønsker jeg ikke noen "forslag" på hva jeg kan gjøre til neste gang. Selv om jeg vet at de mener godt så blir disse forslagene eller kommentarene veldig såre. Så nå er det kun mannen og mamma som vet det da mamma måtte sette i sprøyta for meg en dag (ja er pyse og klarer det ikke selv 🤣)
Deseo Skrevet 21. februar 2020 #802 Skrevet 21. februar 2020 3 timer siden, Neutral90 skrev: Da blir det innsett på meg om en uke 😍 elsker estradot og har aldri hatt så grei slimhinne så tidlig som cd14 før. Herlig å vite at nå virker det som at vi har funnet oppskriften som funker for meg 👍 1 time siden, Dovendyr1 skrev: Blir uttak mandag og innsett torsdag hvis de finner noen egg og de overlever til torsdag.. Det er bare 2 store nok eggposer på venstre side. På høyre side er det 1 eggpose som kan bli stor nok, men mest sannsynlig ikke. Jeg har ikke veldig høye forhåpninger med andre ord. Ved uttak mandag og innsett torsdag, blir det da 3 dagers? Slik at uttaksdag er dag 0? Vi ligger ganske likt an @Neutral90 hvis jeg også får innsett torsdag 👍 Herlig damer! 😁 Da blir det ikke mange dagene mellom oss. Jeg har innsett imorgen! Av 10 egg som kom ut ble 7 befruktet så håper at alle klarer seg til imorgen ❤️ 4
Neutral90 Skrevet 21. februar 2020 #803 Skrevet 21. februar 2020 21 minutter siden, Deseo skrev: Herlig damer! 😁 Da blir det ikke mange dagene mellom oss. Jeg har innsett imorgen! Av 10 egg som kom ut ble 7 befruktet så håper at alle klarer seg til imorgen ❤️ Håper at februar er vår måned ❤️ krysser fingre for fine fryseegg også! 3
Deseo Skrevet 21. februar 2020 #804 Skrevet 21. februar 2020 19 minutter siden, Neutral90 skrev: Håper at februar er vår måned ❤️ krysser fingre for fine fryseegg også! Jaaaaa! Nå er det på tide 😍❤️
Dovendyr1 Skrevet 21. februar 2020 #805 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: Krysser alt for at du får tre fine egg ut som utvikler seg bra til torsdag 🤞❤️ da er de tredagers ja Hvis jeg var deg ville jeg også be om at de vurderer medisin og dose til neste uttak (om det blir et neste uttak). Det virker jo for en lekmann som om de har bommet på dose igjen...😤 Takk 💕 Ja, tenker absolutt å ta en "diskusjon" med de angående medisinene hvis det blir en neste gang. Tenker også å foreslå at de tar nye blodprøver mens vi venter på oppstart, for man må vel ha en ventesyklus ved negativt forsøk.
Dovendyr1 Skrevet 21. februar 2020 #806 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, Deseo skrev: Herlig damer! 😁 Da blir det ikke mange dagene mellom oss. Jeg har innsett imorgen! Av 10 egg som kom ut ble 7 befruktet så håper at alle klarer seg til imorgen ❤️ Oi, 7 er jo virkelig bra! Lykketall er det også 😄
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #807 Skrevet 21. februar 2020 Da ble det enda ett negativt forsøk. Fikk ut 14 egg, av dem ble 8 befruktet På dag 5 ble 2 egg satt inn men ble desverre ikke gravid. Resten av eggene var ikke gode nok til å fryses 😕 mister håpet nå. har ett siste forsøk igjen, og vi skjønner ikke hva som er galt. Hvorfor jeg ikke klarer å bli gravid Anonymkode: 4e108...925
TiiBii Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #808 Skrevet 21. februar 2020 Spennende periode mange av dere er i nå. Jeg elsker den følelsen av å sette inn et egg. Nå har vi utsatt innsettet av en eskimo i uke 12 til uke 16. Vi venter på svar fra klinikken i Hellas som jeg har sendt mensblod-prøve til🙂 Jeg er inne å sjekker mailen konstant. Skulle ta 5 virkedager men fikk Mail i går om at de fortsatt venter svar fra laboratorium. De er så flinke på å holde kommunikasjon. I natt drømte jeg at jeg hadde fått en liten pakke fra Athen som påviste skjulte sykdommer i livmor som var hele grunnen til at jeg ikke ble gravid. I drømmen gråt jeg av glede for å endelig ha en grunn! Jeg husker nå enda i våken tilstand, mange timer etter drømmen den letta,gode,varme følelsen jeg hadde i drømmen for å ha fått svar... En dag må det jo bare bli vår tur❤️ 2
Skeiv stork Skrevet 21. februar 2020 #809 Skrevet 21. februar 2020 (endret) Jeg er så forundret over at ventetiden er så veldig overveldende hver eneste gang! Selv om erfaringen sier at det er bedre å ikke la seg rive med, så er det altså sånn at jeg blir like ivrig og håpefull hver eneste gang. Vi er på rugedag 5 (frys) og håp/skuffelse kommer og går i bølger hver dag. Håper du får svar snart TiiBii og at det kommer med en forklaring! Tenker på deg, AnonymBruker ❤️ Endret 21. februar 2020 av Skeiv stork 2
Dovendyr1 Skrevet 21. februar 2020 #810 Skrevet 21. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ble det enda ett negativt forsøk. Fikk ut 14 egg, av dem ble 8 befruktet På dag 5 ble 2 egg satt inn men ble desverre ikke gravid. Resten av eggene var ikke gode nok til å fryses 😕 mister håpet nå. har ett siste forsøk igjen, og vi skjønner ikke hva som er galt. Hvorfor jeg ikke klarer å bli gravid Anonymkode: 4e108...925 Det var veldig synd AnonymBruker! Hva sier klinikken?
Dovendyr1 Skrevet 21. februar 2020 #811 Skrevet 21. februar 2020 42 minutter siden, TiiBii skrev: Spennende periode mange av dere er i nå. Jeg elsker den følelsen av å sette inn et egg. Nå har vi utsatt innsettet av en eskimo i uke 12 til uke 16. Vi venter på svar fra klinikken i Hellas som jeg har sendt mensblod-prøve til🙂 Jeg er inne å sjekker mailen konstant. Skulle ta 5 virkedager men fikk Mail i går om at de fortsatt venter svar fra laboratorium. De er så flinke på å holde kommunikasjon. I natt drømte jeg at jeg hadde fått en liten pakke fra Athen som påviste skjulte sykdommer i livmor som var hele grunnen til at jeg ikke ble gravid. I drømmen gråt jeg av glede for å endelig ha en grunn! Jeg husker nå enda i våken tilstand, mange timer etter drømmen den letta,gode,varme følelsen jeg hadde i drømmen for å ha fått svar... En dag må det jo bare bli vår tur❤️ Er spent på oppdatering om hva de finner ut! Det er jo en liten pris å betale for å få sjekket det, jeg vurderer det selv også ganske raskt hvis dette ikke går.
Idapida567 Skrevet 22. februar 2020 #812 Skrevet 22. februar 2020 Så var det vår tur. Ser det er mange her inne som har vert igjennom noen runder med IVF - Så fantastisk å lese hvor mye støtte ukjente gir hverandre ❤️ Jeg er 29 år, har ingen barn.. Vert prøvere siden 2017 - Klarte og bli gravid fort, men endte i SA i uke 10... Vi var på vår første sjekk forrige uke, hos privatklinikk - De fant ikke noe galt hos noen av oss. Litt trege svømmere hos mannen (få raske) - Men innenfor normal, jeg hadde AMH på 13 (lite?) - Her gikk det fort, og vi begynner på vår første runde med IVF ved førstkommende mens (Første uke i Mars). Begynner da på Gonal F (225) - Noen med erfaring? På privatklinikken hadde de også "pakkeløsning" 3 for 2. Jeg håper selvsagt spira sitter første gang, men vanskelig å ta stilling til dette... Om vi skal prøve en gang, eller gå rett på "pakken"? Har dere jernkvinner noen gode råd her?
Dovendyr1 Skrevet 22. februar 2020 #813 Skrevet 22. februar 2020 20 minutter siden, Idapida567 skrev: Så var det vår tur. Ser det er mange her inne som har vert igjennom noen runder med IVF - Så fantastisk å lese hvor mye støtte ukjente gir hverandre ❤️ Jeg er 29 år, har ingen barn.. Vert prøvere siden 2017 - Klarte og bli gravid fort, men endte i SA i uke 10... Vi var på vår første sjekk forrige uke, hos privatklinikk - De fant ikke noe galt hos noen av oss. Litt trege svømmere hos mannen (få raske) - Men innenfor normal, jeg hadde AMH på 13 (lite?) - Her gikk det fort, og vi begynner på vår første runde med IVF ved førstkommende mens (Første uke i Mars). Begynner da på Gonal F (225) - Noen med erfaring? På privatklinikken hadde de også "pakkeløsning" 3 for 2. Jeg håper selvsagt spira sitter første gang, men vanskelig å ta stilling til dette... Om vi skal prøve en gang, eller gå rett på "pakken"? Har dere jernkvinner noen gode råd her? Vi er omtrent like gamle, jeg er 28 år. Mannen min har også trege svømmere, så både kvinnelig og mannlig faktor her. Jeg tror 13 i AMH er godt innenfor normalen 😊 iallefall følge tabellen på denne siden https://www.simply-fertility.com/a-guide-to-amh/. Jeg gikk på 150 Gonal F sammen med 150/225 menopur nå, men tror ikke mine resultater er normalen. Ser ut til å respondere dårlig på stimulering. Forrige gang brukte jeg ikke gonal f og hadde enda dårligere resultater. Litt bedre denne gang, men synes det er vanskelig å si om Gonal F kan for dette. 3 for 2 eller kjøpe enkeltpakker synes jeg er vanskelig.. Vet ikke hva vi selv ville valgt hvis vi må privat etter 3 offentlig forsøk. Hvis vi hadde gått rett på privat ville jeg nok kjøpt pakken med 3 for 2.
Mynta Skrevet 22. februar 2020 #814 Skrevet 22. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ble det enda ett negativt forsøk. Fikk ut 14 egg, av dem ble 8 befruktet På dag 5 ble 2 egg satt inn men ble desverre ikke gravid. Resten av eggene var ikke gode nok til å fryses 😕 mister håpet nå. har ett siste forsøk igjen, og vi skjønner ikke hva som er galt. Hvorfor jeg ikke klarer å bli gravid Anonymkode: 4e108...925 ♥️♥️♥️
Hen02 Skrevet 22. februar 2020 #815 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, Idapida567 skrev: Så var det vår tur. Ser det er mange her inne som har vert igjennom noen runder med IVF - Så fantastisk å lese hvor mye støtte ukjente gir hverandre ❤️ Jeg er 29 år, har ingen barn.. Vert prøvere siden 2017 - Klarte og bli gravid fort, men endte i SA i uke 10... Vi var på vår første sjekk forrige uke, hos privatklinikk - De fant ikke noe galt hos noen av oss. Litt trege svømmere hos mannen (få raske) - Men innenfor normal, jeg hadde AMH på 13 (lite?) - Her gikk det fort, og vi begynner på vår første runde med IVF ved førstkommende mens (Første uke i Mars). Begynner da på Gonal F (225) - Noen med erfaring? På privatklinikken hadde de også "pakkeløsning" 3 for 2. Jeg håper selvsagt spira sitter første gang, men vanskelig å ta stilling til dette... Om vi skal prøve en gang, eller gå rett på "pakken"? Har dere jernkvinner noen gode råd her? Hei, Omtrent på denne tiden i fjor gikk vi også i gang med ivf etter 2 års prøving. Hadde AMH på 2 og det var unormalt lavt for min alder (31), ellers ingen ting «galt» funnet. Vi gikk for pakkeløsningen 3 for 2 hos privat klinikk da vi følte vi slapp å stresse så mye om det ikke skulle gå på første forsøk. Vi var heldige og spiren satt på første forsøk, som nå er en 3 mnd gammel liten gutt😊 har ikke angret et eneste sekund på at vi valgte pakkeløsningen, tror heller det gjorde oss roligere under forsøket. masse lykke til, håper den sitter på første forsøk😊
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #816 Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, Idapida567 skrev: Så var det vår tur. Ser det er mange her inne som har vert igjennom noen runder med IVF - Så fantastisk å lese hvor mye støtte ukjente gir hverandre ❤️ Jeg er 29 år, har ingen barn.. Vert prøvere siden 2017 - Klarte og bli gravid fort, men endte i SA i uke 10... Vi var på vår første sjekk forrige uke, hos privatklinikk - De fant ikke noe galt hos noen av oss. Litt trege svømmere hos mannen (få raske) - Men innenfor normal, jeg hadde AMH på 13 (lite?) - Her gikk det fort, og vi begynner på vår første runde med IVF ved førstkommende mens (Første uke i Mars). Begynner da på Gonal F (225) - Noen med erfaring? På privatklinikken hadde de også "pakkeløsning" 3 for 2. Jeg håper selvsagt spira sitter første gang, men vanskelig å ta stilling til dette... Om vi skal prøve en gang, eller gå rett på "pakken"? Har dere jernkvinner noen gode råd her? Hei! Kom ikke klinikken med sine tanker ifht pakkeløsning eller ikke? Jeg spurte de ang meg og de mente at jeg antakeligvis ville bli gravid på første forsøk, noe jeg også ble. Ei annen jeg kjenner ble anbefalt 3-pack fordi det kunne ta tid, men også hun ble gravid på første forsøk. Men de på klinikkene kan jo aldri vite sikkert, egentlig kan de bare tippe utifra hva årsaken til at man trenger IVF er osv. Jeg vurderte 3-pakk fordi jeg så for meg mindre stress hvis forsøket ble mislykket. (Evig pessimist😄) Betalte bare for ett forsøk(glad for det i ettertid da jeg fikk både baby og flere på frys). hvis man lykkes på første forsøk og har betalt for tre, så får man ikke de pengene tilbake og resterende forsøk faller bort, men det er du sikkert klar over. og hvis du sitter der med positiv test og baby, så angrer du neppe på at du kjøpte 3 forsøk uansett 😍 jeg var 33 på første forsøk, AMH på 37 og fikk gonal F(125). Synes dosen din høres riktig ut ifht AMH. Selv om din er litt lav for alder, er den ikke for lav til å få flere barn😃 Anonymkode: 354cb...893
Deseo Skrevet 22. februar 2020 #817 Skrevet 22. februar 2020 Nå er jeg offisielt ruger av et "perfekt" embryo som de sa❤️ 5 like perfekte embryo er satt i eskimoland, men håper at de ikke blir nødvendige for om noen år 😀 🤞 For at den sitter denne gang 🥰 9
Blåklokke8 Skrevet 22. februar 2020 #818 Skrevet 22. februar 2020 42 minutter siden, Deseo skrev: Nå er jeg offisielt ruger av et "perfekt" embryo som de sa❤️ 5 like perfekte embryo er satt i eskimoland, men håper at de ikke blir nødvendige for om noen år 😀 🤞 For at den sitter denne gang 🥰 Krysser fingrene for deg! Spennende å være ruger. Jeg skal sette inn opptint blasto på mandag☺️
Neutral90 Skrevet 22. februar 2020 #819 Skrevet 22. februar 2020 55 minutter siden, Deseo skrev: Nå er jeg offisielt ruger av et "perfekt" embryo som de sa❤️ 5 like perfekte embryo er satt i eskimoland, men håper at de ikke blir nødvendige for om noen år 😀 🤞 For at den sitter denne gang 🥰 Så spennende! Og så fint med så mange i fryseren da. Krysser fingre 🤞🤞
Deseo Skrevet 23. februar 2020 #820 Skrevet 23. februar 2020 20 timer siden, Blåklokke8 skrev: Krysser fingrene for deg! Spennende å være ruger. Jeg skal sette inn opptint blasto på mandag☺️ 20 timer siden, Neutral90 skrev: Så spennende! Og så fint med så mange i fryseren da. Krysser fingre 🤞🤞 Takk ❤️ Nå er det denne uendelige ventiden da. 🙈 Hva er tidligst man kan teste når man har satt inn 2dagers? Tror ikke jeg klarer å vente til testdato, men vil ikke være altfor tidlig ute heller. Lykke til til uka jenter 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå