Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Wiley skrev:

Det er nok fortsatt veldig tidlig ja, tror det kan være litt Lotto om du får se noe eller ikke. Klinikken min ville ikke ha meg inn før tidligst uke 7 så prøv å ikke vær så veldig nervøs foreløpig. Skal du på ny UL snart?

Ja, skal til en annen på mandag, en annen sted... Det er det klinikken ville.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, ak89 skrev:

Det er 1 uttak på søskenforsøk, men har hatt ett uttak før som resulterte i propellen som løper rundt på gulvet nå. 

Da satser krysser vi fingrene for at dette er uttaket du trenger denne gang 😁❤️🤞

3 timer siden, ak89 skrev:

Fryktelig tungt når det tar så lang tid. Men håper den økte dosen gjør jobben i helgen så du snart får uttak 🤞

Jaaaa håper at de høydene dosene over helgen gjør jobben 😁

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Oi! Hestedose 😅 krysser fingrene for deg 🌼

🤣 Ja ikke liten dose akkurat! 🙈 

Tusen takk ❤️🥰

Skrevet
3 timer siden, Aaa08 skrev:

Hei. 

Var på første ul I går siden jeg har ganske mye vondt, var da 5+5 eller 5+6.

Så ikke noe mer enn frostersekk. 

Er veldig bekymret... Kan det være for tidlig? 

Leser at man hvertfall burde se plommesekken... 

Hcg stiger som den skal, var på 12000 I går 

Jeg var på tidlig ultralyd 6+2 og fikk høre hjertebankene. Kan ikke huske at jeg så noen plommesekk, men for å være helt ærlig så visste jeg ikke at det burde være der. Legen nevnte ikke noe heller da. Mente alt så fint ut. 

Sa legen noe spesielt eller hvorfor legen ville at du skulle til en annen? 

Skrevet
9 minutter siden, Deseo skrev:

Jeg var på tidlig ultralyd 6+2 og fikk høre hjertebankene. Kan ikke huske at jeg så noen plommesekk, men for å være helt ærlig så visste jeg ikke at det burde være der. Legen nevnte ikke noe heller da. Mente alt så fint ut. 

Sa legen noe spesielt eller hvorfor legen ville at du skulle til en annen? 

Han som tok ul sa at det ser greit ut.. 

Men klinikken hvor jeg hadde ivf vil at jeg skal prøve en annen sted med en annen utstyr... 

Skrevet

I kveld har jeg hatt skikkelig hetetokter. Hadde det samme med progynova også, så det var vel venta. Når jeg Googler hetetokter, så kommer ironisk nok progynova og Estradot opp som preparater for å behandle hetetokter 😂 noen som kan forstå hvorfor? Overgangsalderen = man produserer ikke nok østrogen selv = estradot hindrer hetetokter? 🤔 Mens jeg som ikke er i overgangsalderen og får tilført ekstra østrogen får en "overdose" hvor bivirkningen av det er hetetokter? 🙈

Skrevet
16 timer siden, Aaa08 skrev:

Hei. 

Vi så plommesekken tydelig på UL 6+1. Håper det bare var litt tidlig for ditt vedkommende 🤞🏻 :) 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Aaa08 skrev:

Hei. 

Jeg har hørt fra flere at så tidlig ultralyd ofte skaper mer bekymring enn trygghet. Håper at tiden fremover går fort, og at du klarer å fylle dagene med noe som tar tankene bort fra dette. God klem, har ikke opplevd nøyaktig det samme, men vet av erfaring at usikkerhet etter ul er en forferdelig følelse. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde mye vondt, derfor ble det tidlig ul... 

Funnet ut at jeg er overstimulert, væske og store eggstokkene... 

Skrevet
1 minutt siden, Aaa08 skrev:

Hadde mye vondt, derfor ble det tidlig ul... 

Funnet ut at jeg er overstimulert, væske og store eggstokkene... 

Skjønner godt det, masse god bedring! Dersom ikke legen virket bekymret, ville jeg støttet meg til det. 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner dere at det "skjer noe" i magen, at det jobbes i eggstokkene når dere går på medisiner? Fra hvilken dag begynte dere å kjenne noe? Jeg merker ingenting og er selvfølgelig stressa for å komme på ultralyd uten at det har begynt å utvikle seg mange nok egg 🙄

Skrevet
1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Kjenner dere at det "skjer noe" i magen, at det jobbes i eggstokkene når dere går på medisiner? Fra hvilken dag begynte dere å kjenne noe? Jeg merker ingenting og er selvfølgelig stressa for å komme på ultralyd uten at det har begynt å utvikle seg mange nok egg 🙄

Er på dag 11 med stimulering nå. Har merka litt "jobbing" fra dag 3 ish noe etter jeg har satt sprøyta, men kun de siste par dagene har jeg har jeg merka at det er litt tyngre der nede. 

Hvor mange dager har du holdt på? 

Skrevet
44 minutter siden, Deseo skrev:

Er på dag 11 med stimulering nå. Har merka litt "jobbing" fra dag 3 ish noe etter jeg har satt sprøyta, men kun de siste par dagene har jeg har jeg merka at det er litt tyngre der nede. 

Hvor mange dager har du holdt på? 

Jeg er på dag 4, så mulig det er tidlig å kjenne noe enda 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe da jeg var på medisinene 

Men var overstimulert hver gang 

Skrevet

Jeg kjenner raskt-ish en tyngde i eggstokkene, kanskje fra dag 3-4. Det er ubehagelig å bevege seg raskt eller strekke seg osv. Men, jeg føler aldri mer ubehag mellom ul1 og ul2, selv om eggposene alltid har blitt flere store og større generelt i mellomtiden. Håper det var forståelig forklart @Dovendyr1

Føler ikke at det blir "verre" før etter ovitrelle. Den sprøytefrie dagen før uttak bruker å være pyton. 

Skrevet
10 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Første forsøk kjente jeg det etter en ukes tid. Da var det veldig nytt og uvant følelse. Ved andre og tredje kjente jeg det mot slutten, ca halvannen-14dager  etter sprøyte start. Tok noen dager hjemme fordi størrelsen på eggstokkene hindret meg i å utføre jobben min😳 Det var ordentlig vondt og ubehagelig å leke med barna i barnehagen. Klarte ikke bøye meg. Ved de siste ultralyden hadde jeg 15-18 folikkposer på 18-22 mm så det var ikke så rart at jeg kjente det godt🤷🏼‍♀️ 

ikke stress, det er så individuelt på hva man kjenner. Gi det tid og ta vare på deg selv i prosessen. Gå turer, treff venninner, dra på cafe, spis taco til hverdags🥰

Skrevet

Takk for svarene alle 🥰  Ser at det kan være veldig forskjellig fra person til person, så da skal jeg klare å slappe av og ikke stresse med det frem til UL. 

• Liker 1
Skrevet

Prøverørsforsøk 2 - denne gang med ICSI. 
Satt Otrivelle i magen om kvelden onsdag 5.02, uttak fredag 07.02 - innsett av blasto onsdag 12.02. 
I dag 9po (rugedag 4?) har jeg fått svaakt positiv på en sensitiv test fra matbutikk i København. Husker ikke merket. Resultatet dukket opp innen 5 minutter, og har ikke forsvunnet etter 30 minutter. Tror dere det er sjanse for at det stemmer? 🤞🥺

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Prøvejenta skrev:

Satt Otrivelle i magen om kvelden onsdag 5.02, uttak fredag 07.02 - innsett av blasto onsdag 12.02. 
I dag 9po (rugedag 4?) har jeg fått svaakt positiv på en sensitiv test fra matbutikk i København. Husker ikke merket. Resultatet dukket opp innen 5 minutter, og har ikke forsvunnet etter 30 minutter. Tror dere det er sjanse for at det stemmer? 🤞🥺

Og forresten tror jeg ikke jeg klarer fange resultatet på bilde. 

Skrevet
17 minutter siden, Prøvejenta skrev:

Det er positivt, håper streken blir sterkere og sterkere :) ovitrelle er jo ute av systemet ditt nå, vedlegget sier 10 dager. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Neutral90 skrev:

Det er positivt, håper streken blir sterkere og sterkere :) ovitrelle er jo ute av systemet ditt nå, vedlegget sier 10 dager. 

❤️ Er så redd det er skyggestrek. Får ta ulike tester hver dag en stund fremover 😊 Har ikke mer av denne typen så blir vanskelig å sammenligne egentlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...