Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
38 minutter siden, Neutral90 said:

Frustrerende 😣 jeg er glad for å høre at de snakker med mannen din da, det har jeg reagert på hos st Olavs. De vil bare forholde seg til meg, selv om mannen min har en stor del av dette tross alt. Han får ikke ut info ved å ringe de, selv om han registrerte mitt personnr på callback. 

Åh, det er kjedelig når du gir samtykke til det 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er det noen som har tatt innsett i naturlig syklus og kan fortelle hvordan det foregår? Er det vanskelig å time insett og kan man risikere å ikke få brukt eggene hvis det blir timet feil? Er det best med innsett i naturlig syklus eller styrt, og hvorfor? 🙂 

Skrevet
15 minutter siden, Maja92 skrev:

Hei, er det noen som har tatt innsett i naturlig syklus og kan fortelle hvordan det foregår? Er det vanskelig å time insett og kan man risikere å ikke få brukt eggene hvis det blir timet feil? Er det best med innsett i naturlig syklus eller styrt, og hvorfor? 🙂 

Prøvde naturlig to ganger, enten ble slimhinne for dårlig eller så falt eggløsning på feil dag. Men, østrogen fører med seg seriøs nedstemthet så mener det ikke er å foretrekke heller 🥴

Skrevet
12 timer siden, Neutral90 skrev:

Er det flere som er glad i å strikke? Jeg har så langt har jeg strikket ett babyteppe som jeg begynte på samme dag som pos test i fjor. Mannen mener jeg ikke må strikke før vi er gravid, han tror vel litt på karma 😂 men, det kribler i fingrene altså. 

Jeg er også en strikker. "Regelen" hos oss er at jeg kan strikke ting av restegarn, men ikke bruke penger på garn til babyting før jeg er gravid. Så blir litt småplagg innimellom 😉

Skrevet
På 11.2.2020 den 19.17, ak89 skrev:

Har hatt uttak i dag og fikk ut hele 18 egg. Spent på hvor mange som blir befruktet og overlever til fredag. 

Ved forrige ferskforsøk fikk vi ut 17 hvor 10 ble befruktet, men kun 2 som utviklet seg som de skulle. 1 ble satt inn og  ble til gullgutten vår og 1 på frys. Det på frys ble satt inn før jul, men festet seg ikke så davar det på igjen med ferskforsøk.

Hvordan gikk det idag? ❤️

Skrevet
15 minutter siden, Deseo skrev:

Hvordan gikk det idag? ❤️

Har akkurat vært å satt inn 1 egg av bra kvalitet ❤ fikk dessverre ingen som var av god nok kvalitet til å fryses 😥 er ganske pessimist nå da jeg ikke forstår hvorfor så mange faller fra. 

Skrevet
3 timer siden, mr.popcorn skrev:

Jeg er også en strikker. "Regelen" hos oss er at jeg kan strikke ting av restegarn, men ikke bruke penger på garn til babyting før jeg er gravid. Så blir litt småplagg innimellom 😉

Det var en god regel som jeg adopterer 😎

Skrevet
2 minutter siden, ak89 skrev:

Har akkurat vært å satt inn 1 egg av bra kvalitet ❤ fikk dessverre ingen som var av god nok kvalitet til å fryses 😥 er ganske pessimist nå da jeg ikke forstår hvorfor så mange faller fra. 

Forstår så veldig godt hvor frustrerende det er 😞 flott du fikk satt inn et egg, men med så mange ut er det forståelig å være skuffet også. Har klinikken en teori om hvorfor? Har du gått på samme medisin ved begge uttak? 

Skrevet
31 minutter siden, ak89 skrev:

Det var synd at ingen holdt til frys, men krysser fingrene for at det er gullegget som ble satt inn nå! 😍🙏❤️

Er det andre uttak? 

Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Det var en god regel som jeg adopterer 😎

😃🧶

Skrevet

Da var ny kontroll over her. Hadde håpet på å høre: klar til uttak på søndag!! 

Men neida.. Her må vi øke dosen igjen til 350 til over helgen. 🙄

Uff merker at dette tar så tid. Vil bare bli ferdig med uttaket så jeg vet sånn ca antall og hva som er i vente av forsøk. 🙈

Skrevet
21 minutter siden, Deseo skrev:

Uff merker at dette tar så tid. Vil bare bli ferdig med uttaket så jeg vet sånn ca antall og hva som er i vente av forsøk. 🙈

Hvor mange follikler teller de? Har du måtte opp i så høy dose før? 

Håper på god vekst frem til neste kontroll 🤞

Skrevet
58 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hvor mange follikler teller de? Har du måtte opp i så høy dose før? 

Håper på god vekst frem til neste kontroll 🤞

De telte 7-8 tror jeg. Den største var på 11mm. 

Ja sist var jeg oppi 400 hvis jeg ikke husker helt feil. 🙈

Håper at de tar helt av i helgen og ikke slapper helt av 🤣

Skrevet
3 timer siden, Neutral90 skrev:

Forstår så veldig godt hvor frustrerende det er 😞 flott du fikk satt inn et egg, men med så mange ut er det forståelig å være skuffet også. Har klinikken en teori om hvorfor? Har du gått på samme medisin ved begge uttak? 

Nei de saikke noe om det store forfallet. 

Har gått på samme medisin ja.

Skrevet
2 timer siden, Deseo skrev:

Det var synd at ingen holdt til frys, men krysser fingrene for at det er gullegget som ble satt inn nå! 😍🙏❤️

Er det andre uttak? 

Det er 1 uttak på søskenforsøk, men har hatt ett uttak før som resulterte i propellen som løper rundt på gulvet nå. 

Skrevet
2 timer siden, Deseo skrev:

Fryktelig tungt når det tar så lang tid. Men håper den økte dosen gjør jobben i helgen så du snart får uttak 🤞

Skrevet (endret)

Hei. 

Var på første ul I går siden jeg har ganske mye vondt, var da 5+5 eller 5+6.

Så ikke noe mer enn frostersekk. 

Er veldig bekymret... Kan det være for tidlig? 

Leser at man hvertfall burde se plommesekken... 

Hcg stiger som den skal, var på 12000 I går 

Endret av Aaa08
Skrevet
41 minutter siden, Deseo skrev:

De telte 7-8 tror jeg. Den største var på 11mm. 

Ja sist var jeg oppi 400 hvis jeg ikke husker helt feil. 🙈

Håper at de tar helt av i helgen og ikke slapper helt av 🤣

Oi! Hestedose 😅 krysser fingrene for deg 🌼

Skrevet
18 hours ago, Neutral90 said:

Prøvde naturlig to ganger, enten ble slimhinne for dårlig eller så falt eggløsning på feil dag. Men, østrogen fører med seg seriøs nedstemthet så mener det ikke er å foretrekke heller 🥴

Okei, kanskje jeg fortsetter med styrt da. Har ikke hatt noe bivirkning av østrogen. Men sliter med tynn slimhinne 😅 

Skrevet
2 hours ago, Aaa08 said:

Hei. 

Var på første ul I går siden jeg har ganske mye vondt, var da 5+5 eller 5+6.

Så ikke noe mer enn frostersekk. 

Er veldig bekymret... Kan det være for tidlig? 

Leser at man hvertfall burde se plommesekken... 

Hcg stiger som den skal, var på 12000 I går 

Det er nok fortsatt veldig tidlig ja, tror det kan være litt Lotto om du får se noe eller ikke. Klinikken min ville ikke ha meg inn før tidligst uke 7 så prøv å ikke vær så veldig nervøs foreløpig. Skal du på ny UL snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...