Avianna Skrevet 18. januar 2020 #321 Skrevet 18. januar 2020 Da skal jeg ha insett på onsdag. Ser ut som vi skal ha flere rugere i samme tidsrom igjen her 😁 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #322 Skrevet 18. januar 2020 7 timer siden, Avianna skrev: Da skal jeg ha insett på onsdag. Ser ut som vi skal ha flere rugere i samme tidsrom igjen her 😁 Masse lykke til det blir bøastocyst på deg ja? Hvor mange befruktede egg fikk du? Anonymkode: 4e108...925
TiiBii Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #323 Skrevet 18. januar 2020 11 timer siden, Fiiol skrev: Samme dag som meg 🤗 Heia eskimoene våre 🥶🥶 Blasto har jo gode sjanser for å overleve opptining! Lykke til 💛 Ååh, spennende 🥶💙 Jeg har 3 blasto på frys så jeg håper det holder å tine opp én og ikke flere dersom første skulle falle fra. Da har vi ingen flere sjanser for vi har brukt alle forsøkene våres innenfor det offentlige🤷🏼♀️
Fiiol Skrevet 18. januar 2020 #324 Skrevet 18. januar 2020 1 time siden, TiiBii skrev: Ååh, spennende 🥶💙 Jeg har 3 blasto på frys så jeg håper det holder å tine opp én og ikke flere dersom første skulle falle fra. Da har vi ingen flere sjanser for vi har brukt alle forsøkene våres innenfor det offentlige🤷🏼♀️ Jeg tror det holder å tine opp én! Jeg har hatt flest ferskforsøk, og bare to fryseforsøk så langt, men begge blastoene har overlevd opptining, jeg har aldri bekymret meg for akkurat det, faktisk 🙈 Har du hatt mange innsett? Håper det er gull det som er i fryseren nå 💛 1
tekjerringa Skrevet 18. januar 2020 #325 Skrevet 18. januar 2020 Hei. Jeg har et barn med IVF fra 2017, og er nå igang med søskenforsøk. Begynte på synarela denne uken, og jeg håper at det ikke blir de største bivirkningene denne gangen heller ❤️ 3
Kone92 Skrevet 18. januar 2020 #326 Skrevet 18. januar 2020 Da er jeg i gang med progynova igjen. Kontroll på fredag. Håper det femte innsettet skal klaffe🤞🏻 6
TiiBii Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #327 Skrevet 18. januar 2020 3 timer siden, Fiiol skrev: Jeg tror det holder å tine opp én! Jeg har hatt flest ferskforsøk, og bare to fryseforsøk så langt, men begge blastoene har overlevd opptining, jeg har aldri bekymret meg for akkurat det, faktisk 🙈 Har du hatt mange innsett? Håper det er gull det som er i fryseren nå 💛 Jeg har hatt 3 fersk innsett og 1 frys. På tirsdag blir det mitt andre fryseforsøk. Begynte på Crinone i går og forsetter med Progynova 2mg 2 piller om morningen og 2 om kvelden. Hva tar du?
Avianna Skrevet 18. januar 2020 #328 Skrevet 18. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Masse lykke til det blir bøastocyst på deg ja? Hvor mange befruktede egg fikk du? Anonymkode: 4e108...925 Takk 😊 ja det blir blastoinsett. Jeg fikk 5 blasto fra min andre runde, ut av 12 befruktede egg. Fra min første runde fikk vi bare 1 blasto ut av 8 befruktede egg. Så dette blir nå insett #4 eller 2. fryseforsøk fra andre runden.
Fiiol Skrevet 18. januar 2020 #329 Skrevet 18. januar 2020 (endret) 42 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg har hatt 3 fersk innsett og 1 frys. På tirsdag blir det mitt andre fryseforsøk. Begynte på Crinone i går og forsetter med Progynova 2mg 2 piller om morningen og 2 om kvelden. Hva tar du? Krysser fingrene for at det er denne runden det går bra. Progynova, etter innsett? Du har også innsett i naturlig syklus? Er det for slimhinnen sin skyld? Hva tar jeg... Tar alt mulig nå. Begynte med lutinus i går, har gått på prednisolon en stund + klexane. Begynner med hcg-støtte i kveld. Sistnevnte spurte jeg etter selv, vet ikke om det har noe for seg. Er bare tre klikk i 8-9 dager, det gjør ikke noen skade uansett. Endret 18. januar 2020 av Fiiol
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #330 Skrevet 18. januar 2020 Nå er jeg ruger av 2 blastocyster jeg har virkelig håpet denne gangen. For 1 mnd siden hadde jeg lapraskopi hvor dem fjernet endometriose så jeg tror det øker sjansene. flere som har hatt egginnsett den siste uken? Anonymkode: 4e108...925 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #331 Skrevet 18. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ruger av 2 blastocyster jeg har virkelig håpet denne gangen. For 1 mnd siden hadde jeg lapraskopi hvor dem fjernet endometriose så jeg tror det øker sjansene. flere som har hatt egginnsett den siste uken? Anonymkode: 4e108...925 Så spennende! Fjernet du inni eller utenfor livmoren? Masse lykke til! 🤞 Anonymkode: e7891...fe5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #332 Skrevet 18. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så spennende! Fjernet du inni eller utenfor livmoren? Masse lykke til! 🤞 Anonymkode: e7891...fe5 Utenfor Anonymkode: 4e108...925
Maja92 Skrevet 18. januar 2020 #333 Skrevet 18. januar 2020 10 hours ago, Kone92 said: Da er jeg i gang med progynova igjen. Kontroll på fredag. Håper det femte innsettet skal klaffe🤞🏻 Lykke til! Jeg starter med progynova og Estradot til uka 😀
Maja92 Skrevet 18. januar 2020 #334 Skrevet 18. januar 2020 On 1/17/2020 at 4:31 PM, Neutral90 said: Jeg føler en del på det at jeg isolerer meg. Jeg er nesten bare med de som fikk barn før vi begynte å prøve, som om det er en magisk grense der. Har blant annet tenkt å melde avbud til flere baby showers. Hvordan føler dere andre på dette? Jeg synes det er vanskelig. Jeg vil ikke isolere meg, samtidig vil jeg ta hensyn til mi egen psykiske helse også 🤔 Jeg gjør det samme. Isolerer meg fra de som fikk barn når vi begynte å prøve eller isolerer meg fra de som hadde termin likt som meg. Tungt å være med de når jeg mistet. Jeg ser dem av og til men ikke like ofte. Jeg holdt ut på babyshoweren til min nærmeste venninne. Var veldig tungt, men vet at hun satt stor pris på at jeg var der. Skjønner veldig godt hvordan du har det. Man vil gjerne tenke på sin egen psykisk helse for å komme seg gjennom. ❤️ 3
Neutral90 Skrevet 18. januar 2020 #335 Skrevet 18. januar 2020 23 minutter siden, Maja92 skrev: Jeg gjør det samme. Isolerer meg fra de som fikk barn når vi begynte å prøve eller isolerer meg fra de som hadde termin likt som meg. Tungt å være med de når jeg mistet. Jeg ser dem av og til men ikke like ofte. Jeg holdt ut på babyshoweren til min nærmeste venninne. Var veldig tungt, men vet at hun satt stor pris på at jeg var der. Skjønner veldig godt hvordan du har det. Man vil gjerne tenke på sin egen psykisk helse for å komme seg gjennom. ❤️ Takk for at du deler ❤️ det er kjempevanskelig! Det er vanskelig å forstå alle dilemmaer vi står i, for andre. Vil jo gjerne være mot andre som jeg vil de skal være mot meg, samtidig hvis vi aldri lykkes vil jeg føle at jeg har vært lite tro mot meg selv. Vanskelig 😩 1
TiiBii Skrevet 19. januar 2020 Forfatter #336 Skrevet 19. januar 2020 10 timer siden, Fiiol skrev: Krysser fingrene for at det er denne runden det går bra. Progynova, etter innsett? Du har også innsett i naturlig syklus? Er det for slimhinnen sin skyld? Hva tar jeg... Tar alt mulig nå. Begynte med lutinus i går, har gått på prednisolon en stund + klexane. Begynner med hcg-støtte i kveld. Sistnevnte spurte jeg etter selv, vet ikke om det har noe for seg. Er bare tre klikk i 8-9 dager, det gjør ikke noen skade uansett. Jeg er i styrt syklus. Startet på progynova første mensdag og må gå på det frem til uke 12 dersom tin-forsøket skulle vise seg å være positivt, samt crinone. Det er en helt utenkelig tanke så vi tar en dag av gangen🤷🏼♀️
Fiiol Skrevet 19. januar 2020 #337 Skrevet 19. januar 2020 (endret) 10 timer siden, TiiBii skrev: Jeg er i styrt syklus. Startet på progynova første mensdag og må gå på det frem til uke 12 dersom tin-forsøket skulle vise seg å være positivt, samt crinone. Det er en helt utenkelig tanke så vi tar en dag av gangen🤷🏼♀️ Styrt syklus ja, da skjønner jeg. Det er vondt når håpet er fraværende (eller fortrengt) før man vet noe som helst om utfallet, fordi alle de kjipe erfaringene har ødelagt for oss. Men, det er jo sjangs for at lykken snur! Og nå synes jeg det er på tide! En dag av gangen, håper tiden går fort. Endret 19. januar 2020 av Fiiol
Gjest Geirfuglen Skrevet 19. januar 2020 #338 Skrevet 19. januar 2020 Jeg hadde innsett onsdag som var. Hvis dette ikke slår til, når setter jeg i gang ny prosess da? Er litt redd for å planlegge så mye framover..
tekjerringa Skrevet 19. januar 2020 #339 Skrevet 19. januar 2020 52 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg hadde innsett onsdag som var. Hvis dette ikke slår til, når setter jeg i gang ny prosess da? Er litt redd for å planlegge så mye framover.. Ikke ta alle sorger på forskudd vi krysser fingrene for at det går ❤️ Går det ikke, ringer du sykehuset når du er klar for å starte opp igjen, så lager de en plan 😉
Neutral90 Skrevet 19. januar 2020 #340 Skrevet 19. januar 2020 57 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg hadde innsett onsdag som var. Hvis dette ikke slår til, når setter jeg i gang ny prosess da? Er litt redd for å planlegge så mye framover.. Jeg er enig med bruker over meg, samtidig forstår jeg behovet for en plan ved ferskforsøk så sier klinikken min en mens mellom. Så om negativt forsøk så kan du begynne på første blødning etter den blødningen som kommer ved neg test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå