AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2521 Skrevet 31. august 2020 59 minutter siden, HoDer skrev: De pleier å si at lutinusen kan gi blødninger. Kanskje det er den? Bruker ikke lutinus. skrev feil er inseminasjon så er bare 2 dpo. Blødde samme dag, dagen etter og i dag. Anonymkode: 1df65...784
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2522 Skrevet 31. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke lutinus. skrev feil er inseminasjon så er bare 2 dpo. Blødde samme dag, dagen etter og i dag. Anonymkode: 1df65...784 Sikkert bare slimhinnene som er litt sår ett forsøket. Det er uansett for tidlig for egget å feste seg. Anonymkode: 4e108...925
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2523 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert bare slimhinnene som er litt sår ett forsøket. Det er uansett for tidlig for egget å feste seg. Anonymkode: 4e108...925 Ja, er redd for at det ikke går fordi de kløner så for å få det inn der det skal. Og jeg blødde mer nå enn tidligere forsøk. Selv om de klønet tidligere også, kanskje mer. 😞 Anonymkode: 1df65...784
Molly_ Skrevet 31. august 2020 #2524 Skrevet 31. august 2020 Skal begynne på synarela i morgen. Hvordan er det med det å trening? Selvfølgelig avhengig av bivirkninger. På de andre hormonene så fikk jeg beskjed om å ikke trene, men denne er jo annerledes så lurer på om det er ok 😊
Molly_ Skrevet 31. august 2020 #2525 Skrevet 31. august 2020 På 27.8.2020 den 23.20, Ellepelle skrev: Tusen takk for tips om å bestille time til samtale, deg kan godt være at jeg benytter meg av det. Jeg er litt bekymret for at jeg må gjennom alle deler av prosessen alene da jeg antar mannen ikke kan være med pga korona, det hadde jo vært best å være to som får informasjon slik at jeg ikke blir usikker på om jeg har fått med meg alt riktig. Men da kan kanskje en samtaletime hjelpe litt! Masse lykke til videre❤️ I Porsgrunn fikk samboer være med, så håper det samme gjelder riksen. Dette er jo noe man er to om 😅
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2526 Skrevet 31. august 2020 9 minutter siden, Molly_ skrev: Skal begynne på synarela i morgen. Hvordan er det med det å trening? Selvfølgelig avhengig av bivirkninger. På de andre hormonene så fikk jeg beskjed om å ikke trene, men denne er jo annerledes så lurer på om det er ok 😊 Når du går på synarela kan du trene så mye du vil. Men når du begynner på sprøyter kan det være lurt å roe ned, for sa begynner eggfolliklene å vokse Anonymkode: 4e108...925
Ellepelle Skrevet 31. august 2020 #2527 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Molly_ skrev: I Porsgrunn fikk samboer være med, så håper det samme gjelder riksen. Dette er jo noe man er to om 😅 Får ikke være med nå pga. korona. Vanligvis får de være med på Riksen også. Var på sprøyteopplæring i dag og begynner i morgen! Fikk også vite at jeg hadde 32 i eggreserve, og at det var over gjennomsnittet. Så det lover jo forhåpentligvis godt
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2528 Skrevet 31. august 2020 20 minutter siden, Ellepelle skrev: Får ikke være med nå pga. korona. Vanligvis får de være med på Riksen også. Var på sprøyteopplæring i dag og begynner i morgen! Fikk også vite at jeg hadde 32 i eggreserve, og at det var over gjennomsnittet. Så det lover jo forhåpentligvis godt 32 i eggreserve høres ut som du har mange egg, typ pcos mange egg. Det kan tyde på at kvaliteten også er fordelt på eggene. Alltså dårlig kvalitet 😕 Jeg hadde forsøk i sommer på riksen, mannen min måtte stå utenfor sykehuset å vente, han fikk ikke være med inn. Såg flere menn satt inne på venterommet med damene sine, men dem fikk etterhvert beskjed om å forlate sykehuset. lykke til Anonymkode: 4e108...925
Ellepelle Skrevet 31. august 2020 #2529 Skrevet 31. august 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 32 i eggreserve høres ut som du har mange egg, typ pcos mange egg. Det kan tyde på at kvaliteten også er fordelt på eggene. Alltså dårlig kvalitet 😕 Jeg hadde forsøk i sommer på riksen, mannen min måtte stå utenfor sykehuset å vente, han fikk ikke være med inn. Såg flere menn satt inne på venterommet med damene sine, men dem fikk etterhvert beskjed om å forlate sykehuset. lykke til Anonymkode: 4e108...925 Tja, i følge sykepleier var dette positivt, og problemet ligger ikke i utgangspunktet hos meg, så jeg slår meg heller til ro med at det er et godt tegn Takk for lykkeønskning Endret 31. august 2020 av Ellepelle
Brigid Skrevet 1. september 2020 #2530 Skrevet 1. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen prøvd coach? Mari i medicus eller noen andre? Synes Mari virker litt happy go Lucky, på en måte.. Anonymkode: 046db...ef5 Har hatt en samtale med Tone Bråten. Veldig fornøyd med det, lurer på å ha ny samtale snart. 1
Runnershigh Skrevet 1. september 2020 #2531 Skrevet 1. september 2020 Hei alle prøvere. Jeg er ny her😊 Hadde innsett av blastocyst i går (fryseforsøk), og er bedt om å teste 16 dager etter innsett. Synes dette hørtes unødvendig lenge ut. Når har dere andre begynt å teste?
Juneasi Skrevet 1. september 2020 #2532 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Runnershigh skrev: Hei alle prøvere. Jeg er ny her😊 Hadde innsett av blastocyst i går (fryseforsøk), og er bedt om å teste 16 dager etter innsett. Synes dette hørtes unødvendig lenge ut. Når har dere andre begynt å teste? Jeg hadde ferskforsøk. Og fikk testedato 14 dager etter innsett. Jeg tester 5 dager etter innsett og fikk svak positiv. Altså 10 dpo. Klar positiv og positiv digital dagen etter.
HoDer Skrevet 2. september 2020 #2533 Skrevet 2. september 2020 7 timer siden, Runnershigh skrev: Hei alle prøvere. Jeg er ny her😊 Hadde innsett av blastocyst i går (fryseforsøk), og er bedt om å teste 16 dager etter innsett. Synes dette hørtes unødvendig lenge ut. Når har dere andre begynt å teste? Holder du til i Porsgrunn? Har like lenge jeg hehe så skal egentlig melde inn til søndag
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2534 Skrevet 2. september 2020 10 timer siden, Runnershigh skrev: Hei alle prøvere. Jeg er ny her😊 Hadde innsett av blastocyst i går (fryseforsøk), og er bedt om å teste 16 dager etter innsett. Synes dette hørtes unødvendig lenge ut. Når har dere andre begynt å teste? Kanskje du går på medisiner som kan slå ut på en g.test? Anonymkode: decce...e5d
Pillowtalk Skrevet 2. september 2020 #2535 Skrevet 2. september 2020 Jeg testet på IKM-dag (selvom Porsgrunn sa 16 dager etter innsett ved blasto på frys)... fikk to sterke streker😀👍🏼 3
Juneasi Skrevet 2. september 2020 #2536 Skrevet 2. september 2020 10 minutter siden, Pillowtalk skrev: Jeg testet på IKM-dag (selvom Porsgrunn sa 16 dager etter innsett ved blasto på frys)... fikk to sterke streker😀👍🏼 Gratulerer 🤩❤🤞 så gøy!! 1
Maja92 Skrevet 2. september 2020 #2537 Skrevet 2. september 2020 Hei, jeg tenkte bare skulle gi tips til de som ikke har prøvd det før. Lavkarbo hjalp meg til å bli gravid. Stabiliserte stoffskifte, og skal hjelpe folk med pco og generelt ferilitet. Ikke for å gå ned i vekt men for å stabilsere hormoner i kroppen. Ei venninna av meg har også vært gjennom prøverør, men har nå klart å bli gravid naturlig etter at hun startet med lavkarbo. Det hjalp for å få eggløsning. Kan også anbefale å dra til en akupunktur som har spesialisert seg i ferilitet og vitaminer 👌 1
Runnershigh Skrevet 2. september 2020 #2538 Skrevet 2. september 2020 9 timer siden, HoDer skrev: Holder du til i Porsgrunn? Har like lenge jeg hehe så skal egentlig melde inn til søndag Ja, Porsgrunn her også. Har du begynt å teste? 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du går på medisiner som kan slå ut på en g.test? Anonymkode: decce...e5d Nei, det gjør jeg ikke. Gjorde det på første barn, og da tok de blodprøver istedet. Regner de har satt 16 dager for å ha god margin. Bør vel være pålitelig å teste etter 9 dager etter innsett 🤔
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2539 Skrevet 2. september 2020 Mensen kom idag 😕 femte ferskforsøket funket ikke. Huff dette er så utrolig tungt. Klarer ikke å funke lengre i hverdagen. Anonymkode: 4e108...925
HoDer Skrevet 2. september 2020 #2540 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, Runnershigh skrev: Ja, Porsgrunn her også. Har du begynt å teste? Nei, det gjør jeg ikke. Gjorde det på første barn, og da tok de blodprøver istedet. Regner de har satt 16 dager for å ha god margin. Bør vel være pålitelig å teste etter 9 dager etter innsett 🤔 Ja jeg begynte å teste 8 dager etter innsett men ble da negativ. Ble svak positiv 10 dager etter og er fin og god strek nå 12 dager etter 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå