Alvida Skrevet 8. oktober 2020 #2861 Del Skrevet 8. oktober 2020 45 minutter siden, Vin_fruen skrev: Det var min plan også , men siden det ble på forskjellige tider osv(en om morgen og en om kvelden) så måtte jeg bare gjøre det selv. gonal f om du får den synes jeg ikke var noe problem, den nåla er super tynn! fyremadel som jeg ikke likte, iste jeg mage før jeg tok den og det hjalp! 🙏 masse lykke til! Det er en spennende tid og håper at alt går fint for dere 🥰 Off, ja det var det ja.. men det er jo utrolig hva vi klarer for det vi ønsker mest i verden 😊❤ Jeg skal nok klare dette🙈 Ventetiden mellom de forskjellige prosessene er sikkert tortur😅 Den verste tiden for meg i disse årene vi har prøvd har vært dagene før du kan teste..dagene går så himla seint 🤣🙈 Håper det går bra for dere også ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 8. oktober 2020 #2862 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 2.10.2020 den 10.08, Vin_fruen skrev: Jeg hadde alene nå på mandag, ville ikke ha med mannen å han ønsket ikke å bli med. må kanskje nevner at han skulle hente ut selv så kunne uansett ikke vert med 1 time siden, Livet.er.magisk skrev: Hadde uttak alene, gikk kjempefint. Hadde mannen med meg ved første uttak(2015). Gruet meg litt til å gå gjennom uttaket alene, da jeg hadde mye vondt forrige gang. Men det gikk mye lettere nå, kjente nesten ingenting, sammenlignet med det i 2015. Masse lykke til til deg 🌹 Takk dere! Uttaket gikk bra, selvom jeg måtte gjøre det to ganger fordi jeg satt eggeløsningssprøyta feil. All ære til sykepleierne og legene ved Porsgrunn 🙏 Innsettet i dag ble avbrutt da to av eggene har delt seg sakte. Så da får vi se om det blir noe innsett I morgen(selvom jeg ikke har trua siden det samme skjedde sist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 8. oktober 2020 #2863 Del Skrevet 8. oktober 2020 16 minutter siden, Molly_ skrev: Takk dere! Uttaket gikk bra, selvom jeg måtte gjøre det to ganger fordi jeg satt eggeløsningssprøyta feil. All ære til sykepleierne og legene ved Porsgrunn 🙏 Innsettet i dag ble avbrutt da to av eggene har delt seg sakte. Så da får vi se om det blir noe innsett I morgen(selvom jeg ikke har trua siden det samme skjedde sist) Håper håper det går!! 🤞 så tungt det må være, du lå oppdatere oss ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2864 Del Skrevet 8. oktober 2020 23 timer siden, Alvida skrev: Hei Jeg er helt ny i prøverørverden🙂 men ikke ny i ttc verden kan du si🙈 vi har endelig bestemt oss for å prøve ivf, så vi begynner hele prosessen i november. Er det noe du skulle ønske noen hadde forberedt deg på, eller noen tips du skulle ønske du visste før du begynte som du vil dele med meg?🙏❤ Jeg vet ingen ting enda, bare at vi skal få ivf og at første samtale med planlegging om hva som skal skjer og når er i begynnelsen av november 🙈🙏❤ Litt Info: 34år 0 barn TTC 2,5 år. Diagnosen: uforklarlig infertilitet. 1 eggleder. På 2 år: mistet tvillinger i uke 18 - 2 stk ex.u - 2 SA - 2 stk kjemiske graviditeter. Jeg grugleder meg til å komme i gang 🙈❤ Jeg skulle ønsket noen fortalte meg at det kunne skje at vi måtte gjennom mange forsøk før det klaffet. Har vært gjennom 4 uten å lykkes enda Anonymkode: 4e108...925 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 8. oktober 2020 #2865 Del Skrevet 8. oktober 2020 Dere som har fått beskjed om en pausemnd.. vil det si at man ikke får startet nedregulering den syklusen også? Jeg venter i spenning på nytt opplegg fra klinikken, vet ikke om det blir lang eller kort protokoll denne gangen. Regner med de prøver lang igjen, og isåfall er det jo en evighet å vente om jeg ikke får startet nedregulering denne syklusen (dag 19 i dag)..🙄 så til deg som spurte om tips til prosessen; jeg skulle ønske noen fortalte meg at IVF består av uendelig mye venting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 8. oktober 2020 #2866 Del Skrevet 8. oktober 2020 23 timer siden, Alvida skrev: Hei Jeg er helt ny i prøverørverden🙂 men ikke ny i ttc verden kan du si🙈 vi har endelig bestemt oss for å prøve ivf, så vi begynner hele prosessen i november. Er det noe du skulle ønske noen hadde forberedt deg på, eller noen tips du skulle ønske du visste før du begynte som du vil dele med meg?🙏❤ Jeg vet ingen ting enda, bare at vi skal få ivf og at første samtale med planlegging om hva som skal skjer og når er i begynnelsen av november 🙈🙏❤ Litt Info: 34år 0 barn TTC 2,5 år. Diagnosen: uforklarlig infertilitet. 1 eggleder. På 2 år: mistet tvillinger i uke 18 - 2 stk ex.u - 2 SA - 2 stk kjemiske graviditeter. Jeg grugleder meg til å komme i gang 🙈❤ Enig med anonym over her. Første forsøk er jo egentlig bare en test på hvordan man responderer på hormoner. Noen klaffer det for og andre ikke. Skulle ønske jeg ikke leste og gruet meg til alle bivirkningene, når jeg omtrent ikke har hatt noen(og de jeg har hatt har vært veldig overkommelige). Det å sette sprøyter er også noe jeg har blitt vant med, ja noen svir, men helt overkommelig for min del hvertfall. Poenget er vel at vi alle er forskjellige og derfor responderer forskjellig på alt. Så forsøk å ikke grue deg for mye. Opplever og at det er en fin gjeng her inne, godt å ikke kjenne seg helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2867 Del Skrevet 9. oktober 2020 Da ble innsett avbrutt, eggene så ikke bra ut så det er jo eneste riktige å gjøre. Akkurat samme ved sist uttak før pandemien. Herregud, så vond og vanskelig denne prosessen er innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 9. oktober 2020 #2868 Del Skrevet 9. oktober 2020 50 minutter siden, Molly_ skrev: Da ble innsett avbrutt, eggene så ikke bra ut så det er jo eneste riktige å gjøre. Akkurat samme ved sist uttak før pandemien. Herregud, så vond og vanskelig denne prosessen er innimellom. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 9. oktober 2020 #2869 Del Skrevet 9. oktober 2020 51 minutter siden, Molly_ skrev: Da ble innsett avbrutt, eggene så ikke bra ut så det er jo eneste riktige å gjøre. Akkurat samme ved sist uttak før pandemien. Herregud, så vond og vanskelig denne prosessen er innimellom. Fy søren så trist 🥺🥺 sender deg mange klemmer. Skal dere prøve på ny «med en gang» eller tar dere pause? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2870 Del Skrevet 9. oktober 2020 13 minutter siden, Vin_fruen skrev: Fy søren så trist 🥺🥺 sender deg mange klemmer. Skal dere prøve på ny «med en gang» eller tar dere pause? Takk ❤️ Nytt forsøk så fort vi kan, så nå er det bare å vente på mensen så de kan få laget en plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 9. oktober 2020 #2871 Del Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, Molly_ skrev: Takk ❤️ Nytt forsøk så fort vi kan, så nå er det bare å vente på mensen så de kan få laget en plan. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet.er.magisk Skrevet 9. oktober 2020 #2872 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, Molly_ skrev: Da ble innsett avbrutt, eggene så ikke bra ut så det er jo eneste riktige å gjøre. Akkurat samme ved sist uttak før pandemien. Herregud, så vond og vanskelig denne prosessen er innimellom. Så trist å høre! Har dere noe på frys, eller skal dere begynne på nytt med neste syklus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2873 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 minutter siden, Livet.er.magisk skrev: Så trist å høre! Har dere noe på frys, eller skal dere begynne på nytt med neste syklus? Ingenting på frys. Så blir nytt fersk forsøk. Jeg har aldri kommet lenger enn til at eggene blir befruktet, også stopper det der. Så spent på å se om det blir andre hormoner eller noe denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. oktober 2020 #2874 Del Skrevet 9. oktober 2020 47 minutter siden, Molly_ skrev: Ingenting på frys. Så blir nytt fersk forsøk. Jeg har aldri kommet lenger enn til at eggene blir befruktet, også stopper det der. Så spent på å se om det blir andre hormoner eller noe denne gangen. Styrkeklem ❤️ Dette er en beintøft situasjon å stå i, og man vet aldri hvor lang veien blir heller. Du har full forståelse fra meg. Har du hatt kort el lang protokoll? Har du brukt samme medisin ved begge stimuleringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2875 Del Skrevet 9. oktober 2020 24 minutter siden, Neutral90 skrev: Styrkeklem ❤️ Dette er en beintøft situasjon å stå i, og man vet aldri hvor lang veien blir heller. Du har full forståelse fra meg. Har du hatt kort el lang protokoll? Har du brukt samme medisin ved begge stimuleringer? Akkurat det med veien er det verste med dette. Vet jeg(og sikkert de fleste andre) hadde taklet alt uten problem om jeg viste hvilket forsøk det gikk på, eller om det bare er å stille seg i adopsjonskø med en gang. Hatt både kort og lang, forskjellige hormoner på begge. Tipper det blir lang protokoll igjen, da det gav flere større eggposer. Håper det blir lang, så sjansen for å få ut flere egg er større. Håper det finnes noen hormoner som bare gir perfekte egg som utvikler seg helt vanlig. Akk. Hva vi må gjennom ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livet.er.magisk Skrevet 9. oktober 2020 #2876 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, Molly_ skrev: Ingenting på frys. Så blir nytt fersk forsøk. Jeg har aldri kommet lenger enn til at eggene blir befruktet, også stopper det der. Så spent på å se om det blir andre hormoner eller noe denne gangen. Har ingen erfaring med en slik scenario. Kan de ikke finne ut hvorfor stopper utviklingen etter befruktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2877 Del Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, Livet.er.magisk skrev: Har ingen erfaring med en slik scenario. Kan de ikke finne ut hvorfor stopper utviklingen etter befruktning? Har ikke peiling. Men jeg stoler på at de tar det med i vurderingen for neste runde, så derfor jeg er litt spent på hvordan hormonene blir. Måtte gooogle litt uten at det gav noen svar, så det er vel vanskelig å si vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 9. oktober 2020 #2878 Del Skrevet 9. oktober 2020 Fikk positiv test idag... på lunsjtid urin! Da kom tårene, selv om jeg var helt sikker på at det gikk. Så da håper jeg bare den eller de henger seg fast!! ønsker dere alle lykke til å ikke mist motet ❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 9. oktober 2020 #2879 Del Skrevet 9. oktober 2020 13 minutter siden, Vin_fruen skrev: Fikk positiv test idag... på lunsjtid urin! Da kom tårene, selv om jeg var helt sikker på at det gikk. Så da håper jeg bare den eller de henger seg fast!! ønsker dere alle lykke til å ikke mist motet ❤️❤️ Gratulerer, krysser fingrene for at den klamrer seg fast ❤️🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 9. oktober 2020 #2880 Del Skrevet 9. oktober 2020 6 timer siden, Vin_fruen skrev: Fikk positiv test idag... på lunsjtid urin! Da kom tårene, selv om jeg var helt sikker på at det gikk. Så da håper jeg bare den eller de henger seg fast!! ønsker dere alle lykke til å ikke mist motet ❤️❤️ Sååå gøy❤💙 Håper vi er like heldig 😊 Ønsker deg 9 fantastisk måneder ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå