Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er snakk om å være übermenneske. Svake mennesker døøøøø :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kari N
Skrevet

My oh my! :o :-? :ler::roll:

Minner meg om sketsjen til Dave Chapelle. Noen som har sett den, der han er medlem i KKK? Men dette er jo snakk om IRL. Men som sagt tidligere: Nazister er ikkje kjent for å være særlig gjennomtenkte.

Men for å kommentere "hovedpersonene": Det må da være grenser for selvhat? Kunne de heller ikke ta en MJ (-barna off course)

Skrevet

Kanskje dette er en forklaring? Jeg vet ikke hvilke miljøer de tilhører,jeg, men uansett så blir det jo feil :o

"Hakekors

Hakekorset er et buddhistisk symbol. I Kina står symbolet for tallet 10 000, som representerer evighet og er grunnbetydningen ved Buddhas lære. Derfor har Buddha-statuer et hakekors over hjertet på Buddha. Hakekorset, svastika, brukes mye i Øst-Asia. Det har blitt ødelagt som symbol i moderne tid i vestlige land fordi de tyske nazistene tok det i bruk som sitt symbol."

Gjest gjest1
Skrevet
Kanskje dette er en forklaring?  Jeg vet ikke hvilke miljøer de tilhører,jeg, men uansett så blir det jo feil  :o  

"Hakekors

Hakekorset er et buddhistisk symbol. I Kina står symbolet for tallet 10 000, som representerer evighet og er grunnbetydningen ved Buddhas lære. Derfor har Buddha-statuer et hakekors over hjertet på Buddha. Hakekorset, svastika, brukes mye i Øst-Asia. Det har blitt ødelagt som symbol i moderne tid i vestlige land fordi de tyske nazistene tok det i bruk som sitt symbol."

Svastikaen er speilvendt i forhold til nazienes hakekors.

Om det samme gjelder for korset på Buddha og tallet 10 000, vet jeg ikke noe om.

Trekker tilbake dette utsagnet etter å ha slått det opp.

Svastikaen går begge veier alt etter som...

Gjest StoreSky
Skrevet

:ler: da så.

Det visste jeg ikke, får nesten litt lyst til å finne ut om det stemmer. Jeg mener, nazier som aksepterer en neger OG tilbakestående i sine rekker, lol

At han var/er tilbakestående visste jeg ikke, men lav iq er vel ikke ukjent i disse kretser..

MEN: Han svarte nazisten (forøvrig "halfbreed") ble akseptert da han steriliserte seg for ikke skape flere avkom som han selv.. Faktisk helt sant -inside information!

I Norge har vi hatt et slikt eksemplar selv, halvt tyrkis/norsk. Faren var IKKE blid nei..

I Gøteborg er det en type (neger) som flyr rundt og roper Sieg Heil fordi han synes svarte er så stygge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...